Oι πλούσιοι αυτού του κόσμου θα ταυτιστούν μαζί του. Το G90 εμφανίστηκε για πρώτη φορά εκτός Κορέας στην έκθεση του Ντιτρόιτ, σηματοδοτώντας την κρισιμότητα της αμερικάνικης αγοράς στην προσπάθεια της Genesis να καθιερωθεί στην πολυτελή κατηγορία.
To μεγάλο Genesis φθάνει σε μήκος τα 5,2 m. και έχει μεταξόνιο 3,16 m. Θα τοποθετηθεί απέναντι σε λιμουζίνες με κύρος όπως η Mercedes S-Class, η BMW 7 Series και το Audi A8, αλλά και το νέο μοντέλο της Volvo, το S90, με αβαντάζ την χαμηλότερη τιμή του. Στη λίστα με τα ηλεκτρονικά συστήματα περιλαμβάνονται πιλότος ημι-αυτόνομης οδήγησης στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (Highway Driving Assistance – αρχικά για την αγορά της Κορέας), έξυπνο Cruise Control και υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας.
Το G90 εφοδιάζεται με τετρακίνηση H-Trac. Ανάλογα με τις συνθήκες στέλνει έως το 40% της ροπής στον μπροστινό άξονα, ενώ στη λειτουργία Economy το 100% πηγαίνει στους πίσω τροχούς. Το σύστημα ρυθμιζόμενων αναρτήσεων GACS αναλαμβάνει να παρέχει άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις σε κάθε οδόστρωμα.