Στην Ευρώπη, η Ελλάδα κατέχει τη δεύτερη θέση στο sexting το οποίο είναι σχεδόν το ίδιο δημοφιλές μέσο σεξουαλικής έκφρασης και στα δύο φύλα, δηλαδή η αποστολή μηνυμάτων ερωτικού περιεχομένου στο ενδιαφερόμενο πρόσωπο. Μάλιστα αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή χώρα στον τομέα της απιστίας, σε σχέση με τον πληθυσμό της.
Γνωστή ιστοσελίδα για παράνομα ζευγάρια πραγματοποιεί κάθε χρόνο παγκόσμια έρευνα σχετικά με τις σεξουαλικές προτιμήσεις, ανά χώρα, φύλο, ηλικία.
Οι Έλληνες αγαπούν το sexting και το κάνουν με συχνότητα 2 έως 3 φορές την εβδομάδα , κυρίως από το σπίτι και από την εργασία τους . Προτιμώμενη μάρκα κινητού είναι το iphone και η αμέσως επόμενη προτίμηση είναι η Samsung .

«Πέρα από τους δονητές, τη σημερινή εποχή και άλλα τεχνολογικά επιτεύγματα είναι ικανά να προκαλέσουν ερωτικό παροξυσμό. Τα κινητά τηλέφωνα έχουν μπει για τα καλά στην ερωτική μας ζωή, μέσω του sexting. Από τα πικάντικα μηνύματα μέχρι το κλείσιμο ενός ερωτικού ραντεβού, τα κινητά πλέον αποτελούν πύλη για τη σεξουαλική ικανοποίηση» όπως σχολίασε ο Δρ. Έρικ Άντερσον, καθηγητής σεξολογίας.

Εκτός του sexting, που είναι αρκετά δημοφιλής στους Έλληνες με ποσοστά στους άνδρες 87% και στις γυναίκες 81%, αρκετά διαδεδομένα είναι τα selfies την ώρα του sex. Ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι το 76% των ανδρών και το 68% των γυναικών παίρνουν βίντεο όταν κάνουν sex με την ερωμένη/τον εραστή τους σε αντίθεση με το 23% των ανδρών και το 21% των γυναικών αντίστοιχα όταν κάνουν sex με τους/ τις συζύγους τους.

Ο Noel Biderman , Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της ιστοσελίδα, σχολίασε μεταξύ άλλων: “… επί του παρόντος, η τεχνολογία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην απιστία . Ήταν σαφές ότι τα μέλη που συμμετείχαν στην έρευνα δεν αισθάνονται ένοχοι για τις πράξεις τους , αλλά οι περισσότεροι θεώρησαν ότι βελτίωσε πραγματικά το γάμο ή τη σχέση τους. Στη χώρα μας, μόνο το 8 % των γυναικών που απάτησαν τους συντρόφους τους ή τους συζύγους τους αισθάνεται ένοχο, αντιθέτως το 25% των ανδρών εξέφρασε την άποψη ότι ένιωθαν ένοχοι . Παράλληλα το 77% των Ελληνίδων μελών δήλωσαν ότι η απιστία βελτίωσε το γάμο ή τη μακροχρόνια σχέση τους…



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube