Ο Mr. Bean, κατά κόσμο Ρόουαν Άτκινσον, έχει ρίξει το YouTube τις τελευταίες μέρες και μάλιστα άθελά του. Κι αυτό επειδή καποιος είχε την ιδέα να τον βάλει στη θέση της Σαρλίζ Θερον στην εμβληματική διαφήμιση του αρώματος J’ Adore του οίκου Dior...

 

 

Η διάσημη ηθοποιός αναδυόταν από την πισίνα σαν άλλη Αφροδίτη και στο τέλος εμφανιζόταν με ολόχρυση τουαλέτα, περπατώντας με αυτοπεποίθηση μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα. Κάποιος αποφάσισε να αντικαταστήσει το πρόσωπο της Σαρλίζ Θερόν με εκείνο του Mr. Bean και το αποτέλεσμα είναι απίθανο. 

 

Το βίντεο, το οποίο ανέβηκε πριν λίγες μέρες στο YouTube δημιούργησε ο χρήστης Crookedpixel στο κανάλι του. Πρόκειται για ένα DeepFake video, το οποίο αποτελεί το νέο trend στα social media, καθώς τα πρόσωπα επώνυμων αντικαθιστώνται από άλλα. 

 

Συχνά αυτη η τεχνολογία έχει δημιουργήσει και προβλήματα, καθώς κάποιοι θεωρουν καλό να αντικαταστήσουν τα πρόσωπα των πρωταγωνιστών σε ταινίες πορνό με εκείνα διασήμων ηθοποιών. Εν προκειμένω, όμως, το αποτέλεσμα σε κάνει απλώς να γελάς ασταμάτητα: 

 

 

 

Οι προβολές στο YouTube μέσα σε έξι μέρες έχουν ξεπεράσει τις 150 χιλιάδες, ενώ τα σχόλια κάτω από το βίντεο ποικίλουν: Άλλοι χρήστες δηλώνουν τρομοκρατημένοι από τη συγκεκριμένη τεχνολογία, ενώ άλλοι λένε ότι γέλασαν πολύ και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που εφευρέθηκε το DeepFake.  

 
 
 

Η Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down καθιερώθηκε το 2006, με πρωτοβουλία του συμπατριώτη μας γιατρού Στυλιανού Αντωναράκη, καθηγητή Γενετικής στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης, προκειμένου να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει τη διεθνή κοινότητα για το σύνδρομο Down.

Το σύνδρομο Down είναι μια γενετική κατάσταση, που οφείλεται στο επιπλέον χρωμόσωμα που εμφανίζεται στο 21ο ζευγάρι, εξ ου και η ταξινόμησή του ως Τρισωμία 21. Προέρχεται κατά 90-95% από το ωάριο και 5-10% από το σπερματοζωάριο και επηρεάζει μία περίπου στις 600-700 γεννήσεις παιδιών.

Η πρώτη παρατήρηση του συνδρόμου έγινε το 1866 από τον John Langdon Down. Ο άγγλος γιατρός παρατήρησε ότι μερικά νεογνά που γεννιούνται έχουν εξωτερική όψη παρόμοια με αυτή των Μογγόλων, απ’ όπου προήλθε και η ονομασία μογγολισμός, που στις μέρες μας έχει εγκαταλειφθεί.

Τα παιδιά με σύνδρομο Down αντιμετωπίζουν νοητική υστέρηση και μαθησιακή δυσκολία, ενώ είναι επιρρεπή σε μια σειρά από ασθένειες. Με την κατάλληλη εκπαίδευση και τη συνεργασία γονιών και δασκάλων, μπορούν να γίνουν ενεργά μέλη της κοινωνίας.

Ως Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down καθιερώθηκε η 21η Μαρτίου κάθε χρόνο, από τα αριθμητικά δεδομένα που συνθέτουν το σύνδρομο (3ο χρωμόσωμα στο 21ο ζεύγος=3.21).

Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου, από τον κόσμο της μαριονέτας και του θεάτρου σκιών, προκειμένου αναδειχθεί μία μορφή τέχνης με πανάρχαιη ιστορία.

Οι θεατρικές και λογοτεχνικές ρίζες των δραματικών τεχνών σε όλους τους πολιτισμούς συνδέονται με το κουκλοθέατρο, το οποίο έχει εξελιχθεί κατά τη διάρκεια των αιώνων με ποικίλους και εξαιρετικούς τρόπους.

Η Διεθνής Ημέρα του Νόρουζ καθιερώθηκε με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ το 2010 για να τιμήσει μια ανοιξιάτικη γιορτή περσικής προέλευσης, με ιστορία 3.000 ετών, που συμπίπτει με την περσική πρωτοχρονιά.

Το Νορούζ (Νέα Ημέρα) γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου στο Ιράν (αν και το ισλαμικό ιερατείο τη θεωρεί ειδωλολατρική) και τις γύρω χώρες που έχουν επηρεαστεί από τον περσικό πολιτισμό.

Στην απόφαση του ΟΗΕ αναφέρεται κι ένας στίχος του Πέρση ποιητή Τζαλαλουντίν Ρουμί (1207-1273), που θεωρεί το Νορούζ «γιορτή αναγέννησης του πλανήτη και των ψυχών μας».

Η Παγκόσμια Ημέρα Χρωμάτων καθιερώθηκε το 2009 από την Διεθνή Ένωση Χρωμάτων (ICA) και γιορτάζεται έκτοτε κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου, για να συμπέσει με την εαρινή ισημερία, όπου η ημέρα και η νύχτα είναι ίσες και να συσχετισθεί συμβολικά με τη συμπληρωτική φύση του φωτός και του σκότους, του φωτός και της σκιάς, όπως εκφράζεται σε όλους τους ανθρώπινους πολιτισμούς.

Το χρώμα, χάρη στην οπτική αντίληψη, είναι ένα από τα σημαντικότερα φαινόμενα στη ζωή του ανθρώπου, που συμβάλλει στην αντίληψη της πραγματικότητας.

"Κάθε πρωί που ξυπνάμε πρέπει να σταυρώνουμε το κεφάλι μας και να λέμε Κύριε δώσε μου καλούς λογισμούς.."

(†) Γεροντας Γρηγόριος Αρχιπελαγίτης

Πρέπει να αποφεύγεις την παρατηρητικότητα. Να μην παρατηρείς τους άλλους.
Αλλά έστω και να μην έρθει η κρίση-Κατάκριση στο μυαλό είναι των τελείων ανθρώπων.
Αλλά αν έρθει η κατάκριση στο μυαλό τουλάχιστον μην το πεις μην το κάνεις καταλαλιά
μην πεις στον άλλον αλλά κράτησε το για τον εαυτό σου.
Διότι ο άλλος μπορεί να έχει ένα καλό λογισμό για τον αδερφό.
Εδώ στο Άγιον Όρος έλεγαν: «μην πεις τίποτα και χαλάσεις το λογισμό του αδερφού μου».
Είναι μεγάλη αμαρτία να χαλάμε το λογισμό του αδελφού.
Ο λογισμός χαλάει πάρα πολύ εύκολα και πρέπει να τον φυλαμε τον λογισμό μας.
Κάθε πρωί που ξυπνάμε πρέπει να σταυρώνουμε το κεφάλι μας
και να λέμε Κύριε δώσε μου καλούς λογισμούς δώσε μου αγαθούς λογισμούς
και φύλαξε το νου μου καθαρό για να μπορώ να έχω νουν ΧΡΙΣΤΟΥ.

(†) Γεροντας Γρηγόριος Αρχιπελαγίτης.
Καθηγούμενος Ι. Μ. ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ.


casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube

 

xrisima-tel-1