Αρχίζουν οι αποκαλύψεις για τη νέα κονσόλα της Sony.

 

Σύμφωνα το comicbook.com, το επερχόμενο Sony PlayStation 5 θα κοστίζει σχεδόν 500 δολάρια.

Η Sony τον πρώτο καιρό, θα έχει «ζημιές» 100 δολαρίων ανά κονσόλα.

Την τιμή τη γνωστοποίησε ένα άτομο στο Pastebin που ισχυρίζεται πως είναι ένας developer από την Ευρώπη. Το συγκεκριμένο άτομο υποστήριξε ότι δουλεύει πάνω σε παιχνίδια του PS5 που θα βγουν με το λανσάρισμα της κονσόλας

Ο προγραμματιστής αποκάλυψε ότι το PlayStation 5 θα έχει σκληρό 2TB, θα υποστηρίζει 8K upscaling και θα είναι συμβατό με νέο, αναβαθμισμένο PlayStation VR.

Η νέα κονσόλα θα είναι backwards compatible με μια νέα premium έκδοση του PlayStation Plus να ετοιμάζεται.

Με τo νέο PS5 θα έρθει και το DualShock 5. Το χειριστήριο θα έχει ενσωματωμένη κάμερα.

Ο «πληροφοριοδότης» αποκάλυψε και τα παιχνίδια που θα παρουσιαστούν μαζί με τη νέα κονσόλα. Αυτά είναι:

 

  • Gran Turismo 7
  • PUBG free-to-play 4K remaster ειδικά για το PS5
  • The Last of Us Part II
  • Ghost of Tsushima remaster
  • Battlefield Bad Company 3
  • Harry Potter game
  • Vikings Assassin’s Creed
  • GTA VI αποκλειστικό στην αρχή για το PS5

Η κονσόλα θα κυκλοφορήσει το 2020.

 

Τι λένε «μέσα» από τη Sony

O Mark Cerny, lead system architect του PlayStation 4, που θα είναι για άλλη μια φορά υπεύθυνος για τη νέα κονσόλα της Sony, παρουσίασε ορισμένα τμήματα από το hardware του επόμενου PlayStation, που δεν ξέρουμε ακόμα αν θα ονομαστεί PS5.

O Cerny δήλωσε ότι η κονσόλα δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2019, ωστόσο, ένας αριθμός από στούντιό της ήδη δουλεύουν σε παιχνίδια του PlayStation 5.

Την κονσόλα τη χαρακτήρισε ως μηχάνημα επόμενης γενιά και όχι απλά αναβάθμιση όπως ήταν το PlayStation 4 Pro.

 

Οι αποκαλύψεις…

 

  • Κυκλοφορία μετά το τέλος του 2019
  • Είναι ήδη τέσσερα χρόνια σε φάση ανάπτυξης
  • Ο Mark Cerny είναι ξανά lead system architech
  • Προς το παρόν ο Cerny δεν το αποκάλεσε PS5, αλλά ως next-gen κονσόλα
  • Υποστήριξη 8K σε τεχνικό επίπεδο, αν και το dev kit παρουσιάστηκε σε ανάλυση 4Κ
  • Υποδοχή οπτικών μέσων
  • Κάποια studios δουλεύουν ήδη σε κάποια games
  • 8 core AMD 7nm Zen 2 βασισμένη σε τρίτης γενιάς Ryzen
  • Υποστήριξη ray-tracing με custom AMD Navi GPU
  • Custom AMD unit για 3D audio, επίσης με την υποστήριξη ray-tracing
  • Ταχύτατος custom SSD, ταχύτερος από οποιαδήποτε αντίστοιχη πρόταση σε PC
  • Ενδείξεις για νέα πλατφόρμα VR, αλλά με υποστήριξη της τρέχουσας γενιάς hardware
  • Backwards compatible τουλάχιστον με το PS4

Η Apple εκπόνησε σχέδια για τη δημιουργία «έξυπνων» λουριών και μπρασελέ για το ρολόι της, το Apple Watch.

Στο κείμενο της πατέντας αναφέρει ότι τα λουράκια θα έχουν υψηλή τεχνολογία και θα δείχνουν διάφορα στοιχεία, όπως η πρόοδος των στόχων γυμναστικής.

Σύμφωνα με το techblog.gr, η πατέντα αναφέρει ότι τα λουράκια θα λειτουργούν σε συνδυασμό με το Apple Watch, από το οποίο θα λαμβάνουν πληροφορίες, τις οποίες θα εμφανίζουν σε διάφορα σημεία.

Apple Κατέθεσε πατέντα για έξυπνα λουράκια 3

Η συγκεκριμένη πατέντα συμπίπτει σε αρκετά σημεία με μία που είχε καταθέσει η εταιρεία το 2015.

Οπότε, είναι πολύ πιθανό η εταιρεία εργάζεται για να κάνει αυτά τα λουράκια πραγματικότητα.

Στα έγγραφα που κατέθεσε η Apple, περιέλαβε επίσης εικόνες στις οποίες μπορούμε να δούμε τους δείκτες, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα διακριτικοί.

Ουσιαστικά, οι δείκτες που διαθέτουν τα λουράκια θα δείχνουν τους στόχους που έχει θέση ο χρήστης, και που τώρα τους παρακολουθεί μόνο μέσω του μενού του Apple Watch.

Apple Κατέθεσε πατέντα για έξυπνα λουράκια 2

Όπως αναφέρει το techblog.gr, αν κάτι τέτοιο ισχύει, θα επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν την πρόοδο τους, χωρίς να χρειάζεται να ξυπνήσουν το ρολόι, με αποτέλεσμα να καταναλώνουν λιγότερη μπαταρία.

Είχαμε ακούσει και στο παρελθόν φήμες ότι η Apple ήθελε να βάλει κάποιου είδους τεχνολογία στα λουράκια των Apple Watch, αλλά τίποτα δεν ήταν επίσημο. Προφανώς αν κάτι τέτοιο γίνει πραγματικότητα τότε third-party κατασκευαστές λουριών θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα, όσον αφορά τα έσοδα τους.

Ωστόσο, πρόκειται απλά για μία πατέντα, και όχι για κάποιο τελικό προϊόν το οποίο έχει μπει στην παραγωγή. Εν αναμονή νεότερων για τα έξυπνα λουράκια της Apple, η εταιρεία ενδέχεται να κυκλοφορήσει το επόμενο Apple Watch το Σεπτέμβριο μαζί με την νέα γενιά iPhone.

H Galaxy A-series μεγάλωσε–μετά την ανακοίνωση του A20- και το Galaxy A40 είναι το νεότερο μέλος της (φημολογείται ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει και το A90 σύντομα) .

Το Galaxy A40, όπως υπονοεί και η ονομασία του, είναι μία πρόταση που τοποθετείται ανάμεσα στα A30 και A50 που παρουσιάστηκαν τον προηγούμενο μήνα.

Διαθέτει οθόνη τεχνολογίας Super AMOLED με σχεδιασμό Infinity-U και ανάλυση Full HD+ (1080 x 2340 pixels) και βασίζεται στο SoC Exynos 7885 με οκταπύρηνο επεξεργαστή. Το SoC συνοδεύεται από 4GB RAM και 64GB επεκτάσιμου αποθηκευτικού χώρου.

Η εμπρόσθια κάμερα είναι ίδια με εκείνη του A50 και έτσι βασίζεται σε αισθητήρα 25 Megapixels που βρίσκεται πίσω από σύστημα φακών με διάφραγμα f:/2.0. Στο πίσω μέρος, υπάρχουν δύο κάμερες, που βασίζονται σε αισθητήρες των 16 Megapixels και 5,0 Megapixels, όπως συμβαίνει με το Galaxy A30. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων, NFC, Bluetooth 4.2, WiFi 802.11b/g/n/ac, dual-band, WiFi direct/ hotspot και μπαταρία 3100mAh.

Το Galaxy A40 της Samsung ήρθε στην Ευρώπη 2


Το λογισμικό του Galaxy A40 βασίζεται στο Android 9 Pie και στο One UI της Samsung. Θα κυκλοφορήσει σε Black, Blue, Coral και White με τιμή €249 (στην Ολλανδία). Η κυκλοφορία του έχει προγραμματιστεί για τις 10 Απριλίου. Η σειρά Galaxy A αποτελείται από τα Galaxy A10, A20, A30, A40 και A50 (για την... ώρα).

Σε λίγο καιρό, το Face ID της Apple, δηλαδή η τεχνολογία ελέγχου ταυτότητας με τη χρήση της αναγνώρισης προσώπου, ίσως κυριολεκτικά μπορέσει να διεισδύσει κάτω από το δέρμα μας.

Το τεχνολογικό σάιτ BGR αποκάλυψε την νέα τεχνική «υποδερμικής απεικόνισης», όπως την χαρακτηρίζει, η οποία θα επιτρέπει στο Face ID να εισχωρεί κάτω από το δέρμα και να σκανάρει ό,τι βρίσκεται εκεί, όπως οι φλέβες και τα αιμοφόρα αγγεία.

Και μπορεί αν ακούγεται κάπως ανατριχιαστικό, αλλά η Apple εξηγεί πως με αυτόν τον τρόπο θέλει να εξασφαλίσει ένα πιο ακριβές σύστημα αναγνώρισης προσώπου, το οποίο θα βοηθά στον διαχωρισμό των διδύμων ή χρηστών με «πολύ κοντινά χαρακτηριστικά προσώπου».

Η Apple αναφέρει πως τα μοτίβα στις φλέβες κάτω από τα επίπεδα δέρματος του προσώπου είναι συνήθως μοναδικά για τον καθένα.

Η νέα τεχνική θα είναι επίσης σε θέση να μελετά «τις ικανότητες απορρόφησης αίματος σε ένα επιλεγμένο εύρος», οπότε ακόμη και αν οι φλέβες στα μάτια δυο ανθρώπων μοιάζουν, «οι απορροφητικές ικανότητες των αιμοφόρων αγγείων» θα λένε στο Face ID αν όντως προέρχονται από τον ίδιο χρήστη.

«Με την συγκεκριμένη μέθοδο υπάρχει επίσης μικρότερος κίνδυνος να ξεκλειδώσει το iPhone σας κάποιος άσχετος, απλώς φορώντας μια μάσκα που σας μοιάζει», σημειώνει η εταιρία.

Πολλά έχουν γραφτεί για τις προσπάθειες της Apple να πουλήσει περισσότερα πράγματα στους ανθρώπους που κατέχουν 1,4 δισεκατομμύρια iPhones και άλλα προϊόντα της εταιρείας. Όμως, για να συνεχίσει να αναπτύσσεται, η εταιρεία θα χρειαστεί επίσης να ενδυναμώσει έναν αδύναμο "μυ": να πουλήσει προϊόντα στα δισεκατομμύρια άλλων ανθρώπων που δεν διαθέτουν συσκευές της Apple.

Το αίνιγμα της Apple έγκειται στο γεγονός ότι οι τρεις μεγάλες αγορές των gadget της -smartphones, προσωπικοί υπολογιστές και tablet- είναι στάσιμες. Για να συνεχίσει να αναπτύσσεται, η εταιρεία προσπαθεί να πουλήσει στους υφιστάμενους πελάτες της περιφερειακά και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομών της Apple Music, των εφαρμογών Apple Watch και των ασύρματων ακουστικών AirPods.

Τα έσοδα από το βοηθητικό hardware της Apple, καθώς και οι υπηρεσίες και εφαρμογές που σχετίζονται με το διαδίκτυο, συνεισέφεραν το 22% των εσόδων στο τελευταίο τρίμηνο της εταιρείας. Αυτό είναι καλό, αλλά να θυμάστε ότι τα περισσότερα από αυτά τα περιφερειακά προϊόντα αγοράζονται από άτομα που ήδη διαθέτουν συσκευές Apple και οι πωλήσεις νέων συσκευών δεν αυξάνονται πολύ, αν αυξάνονται καθόλου.

Ομάδα Apple

Η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή εσόδων της Apple είναι οι υπηρεσίες που σχετίζονται με το Διαδίκτυο, όπως προμήθειες από εφαρμογές και συνδρομές της Apple Music

Η ανάπτυξη της Apple εξαρτάται από τα Androids 1

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία αγνοεί σε μεγάλο βαθμό δισεκατομμύρια μη χρήστες συσκευών της Apple. Περίπου το 85% των νέων smartphones που πωλούνται διαθέτουν λειτουργικό Android. Ένα παρόμοιο ποσοστό των νέων προσωπικών υπολογιστών τροφοδοτείται από τα Windows. Η Apple πωλεί μια μικρή μειοψηφία hardware που συνδέει τηλεοράσεις με το Διαδίκτυο.

Ωστόσο, ορισμένα προϊόντα και υπηρεσίες της Apple, όπως η εφαρμογή Health, το iMessage, τα Apple News και το Apple Watch, λειτουργούν πραγματικά μόνο με τις συσκευές Apple. Άλλα προϊόντα, όπως τα AirPods, το HomePod και η Apple Music, λειτουργούν και με συσκευές διαφορετικές από εκείνες που κατασκευάζει η Apple, αλλά δεν χρησιμοποιούνται ιδιαίτερα.

Η ερευνητική εταιρεία Consumer Intelligence Research Partners δήλωσε ότι δεν πιστεύει ότι είχε ποτέ έναν χρήστη συσκευής Android με AirPods στα δείγματα των καταναλωτών στις έρευνές της. Συγκριτικά, το 8% περίπου των χρηστών iPhone των ΗΠΑ έχουν AirPods. Η App Annie εκτιμά ότι η εφαρμογή Apple Music είναι εγκατεστημένη σε ένα χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό συσκευών που λειτουργούν με το Android της Google. (Η εταιρεία mobile data και analytics δεν έχει στοιχεία σχετικά με το πόσα από τα 50 εκατομμύρια συνδρομητές της Apple Music δεν είναι ιδιοκτήτες iPhone.) Η εφαρμογή Apple Music έχει χαμηλή βαθμολογία 3,5 αστεριών στο κατάστημα εφαρμογών του Google Play.

Οι άνθρωποι που δεν είναι ήδη λάτρεις του hardware της Apple αποτελούν ένα τεράστιο δυνητικό κοινό για πολλά από τα προϊόντα της εταιρείας, ιδιαίτερα για τις ψηφιακές υπηρεσίες της. Με την ανάπτυξη να είναι ολοένα και πιο δύσκολο να επιτευχθεί, η Apple δεν έχει την πολυτέλεια να τους αντιμετωπίζει ως "δευτεροκλασάτους” πια.

Οικογένεια Apple
Η μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος της Apple μετά τα hardware, είναι το App Store του iPhone και όλα τα υπόλοιπα είναι σχετικά μικρά για τα πρότυπα της Apple

Η ανάπτυξη της Apple εξαρτάται από τα Androids 2

Ο χρόνος τρέχει και η Apple πρέπει να καθορίσει τη στρατηγική της πέρα από το δικό της hardware. Η εταιρεία αναμένεται να ανακοινώσει τη Δευτέρα μια νέα υπηρεσία για την online ψυχαγωγία βίντεο και άλλη μία για συνδρομές ειδήσεων. Δεν είναι σαφές εάν ή πώς η Apple σκοπεύει να κάνει τις προσφορές της διαθέσιμες σε άτομα που δεν διαθέτουν συσκευή Apple.

Εάν η Apple κάνει τις νέες προσφορές της διαθέσιμες μόνο για τα δικά της προϊόντα, αυτό θέτει ένα φυσικό, αλλά ακόμα υψηλό, ανώτατο όριο στον αριθμό πιθανών συσκευών. Και είναι ενοχλητικό. Φανταστείτε να έχετε πρόσβαση σε μια ταινία Apple που μπορείτε να παρακολουθήσετε μόνο σε ένα iPhone και όχι στην τηλεόραση στην κρεβατοκάμαρά σας. Φανταστείτε να πληρώνετε για ειδήσεις και περιοδικά προσβάσιμα μέσω Internet και να μην μπορείτε να τα διαβάσετε στον υπολογιστή σας στη δουλειά σας. Πιο σημαντικό, αν η Apple περιορίσει τις συνδρομές βίντεο και ειδήσεων στις δικές της συσκευές, αυτό θα υπονόμευε την επενδυτική άποψη, ότι η Apple είναι πλέον μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών πρώτα και μετά μια εταιρεία hardware.

Ωστόσο, υπάρχουν ενδείξεις ότι η Apple δεν επιθυμεί να περιορίσει τη διανομή στα δικά της προϊόντα. Η Apple Music είναι διαθέσιμη στο Echo της Amazon.com Inc., και η εταιρεία έχει συμφωνίες να επιτρέψει στις τηλεοράσεις να έχουν πρόσβαση σε βίντεο από την Apple μέσω διαδικτύου.

Οποιαδήποτε λογική εταιρεία θα ήθελε να έχει το μεγαλύτερο δυνατό κοινό για τις υπηρεσίες της στο διαδίκτυο. Αλλά η Apple, τουλάχιστον στην εποχή του iPhone, δεν είχε ποτέ ασχοληθεί πολύ με την παραγωγή προϊόντων που λειτουργούν καλά σε όλες τις συσκευές του κόσμου. Αυτό είναι πρόβλημα της Google, ή του Facebook ή του Netflix. Και είναι δύσκολο να αφήσει κανείς πίσω τις παλιές συνήθειες.

Γι’ αυτό, όταν θα παρακολουθώ την εκδήλωση της Apple τη Δευτέρα, ανυπομονώ να δω αν η εταιρεία θα ασχοληθεί τόσο με τους φαν της, όσο και με τα δισεκατομμύρια ανθρώπων που δεν είναι ήδη πελάτες της Apple.

Στην παραδοχή ότι οι κωδικοί πρόσβασης εκατομμυρίων χρηστών του είχαν αποθηκευτεί στους εσωτερικούς διακομιστές του χωρίς κρυπτογράφηση και ήταν επομένως εκτεθειμένοι σε χιλιάδες υπαλλήλους της εταιρείας, προέβη το Facebook, διαβεβαιώνοντας ωστόσο ότι το πρόβλημα έχει πλέον λυθεί.

Οι κωδικοί, ορισμένοι εκ των οποίων χρονολογούνται από το 2012, ήταν προσβάσιμοι σε σχεδόν 20.000 υπαλλήλους της εταιρείας, σύμφωνα με το μπλογκ KrebsOnSecurity που ασχολείται με θέματα ασφαλείας στο διαδίκτυο και αποκάλυψε πρώτο το νέο σκάνδαλο της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Το μπλογκ, επικαλούμενο ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας, ανέφερε ότι από την εσωτερική έρευνα φαίνεται πως είχαν αποθηκευτεί χωρίς κρυπογράφηση, σε απλό κείμενο, οι κωδικοί 200-600 εκατομμυρίων χρηστών.

Το πρόβλημα διαπιστώθηκε τον Ιανουάριο, στο πλαίσιο ενός συνηθισμένου ελέγχου ασφαλείας. Οι περισσότεροι από τους κωδικούς ανήκαν σε χρήστες του Facebook Lite, μιας εκδοχής του app της πλατφόρμας η οποία χρησιμοποιείται κυρίως από ανθρώπους σε περιοχές με χαμηλής ταχύτητας Ίντερνετ.

Η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι θα ενημερώσει όλους αυτούς τους χρήστες του Facebook Lite, αλλά και όσους χρησιμοποιούν το Facebook και το Instagram.

«Για να είμαστε ξεκάθαροι: αυτούς τους κωδικούς δεν τους είδε ποτέ κανένας εκτός του Facebook και δεν βρήκαμε τίποτα μέχρι σήμερα που να υποδηλώνει ότι κάποιος εκ των έσω τους χρησιμοποίησε καταχρηστικά», τόνισε στην ανακοίνωσή της.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από μερικούς μήνες το Facebook είχε παραδεχτεί ότι κυβερνοπειρατές απέκτησαν πρόσβαση στους λογαριασμούς δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών εξαιτίας ενός προβλήματος ασφαλείας.


casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube

 

xrisima-tel-1