Ο Αστήρ Βουλιαγμένης και τα πλήρως ανακαινισμένα συγκροτήματα «Αρίων» και «Ναυσικά» ανοίγουν- τις πύλες τους Παρασκευή 29 Μαρτίου2019

Στη χερσόνησο των περίπου 300 στρεµµάτων του Αστέρα Βουλιαγµένης, ολοκληρώνεται το πρώτο στάδιο της µεγαλύτερης επένδυσης, ύψους 650 εκατ. ευρώ
Ο Αριστοτέλης Ωνάσης, η Αντριάνα Σκλεναρίκοβα, ο Πιρς Μπρόσναν και ο Φρανκ Σινάτρα είναι ορισµένοι µόνο από τους εκατοντάδες εκπροσώπους της εγχώριας και της διεθνούς αφρόκρεµας που έχουν φιλοξενηθεί στον Αστέρα Βουλιαγµένης. Επειτα από ένα «διάλειµµα» περίπου 2,5 χρόνων, που υπήρξε απαραίτητο προκειµένου το ξενοδοχείο να µετατραπεί σε υπερπολυτελές θέρετρο, µέσω µιας επένδυσης άνω των 100 εκατ. ευρώ, ο Αστέρας Βουλιαγµένης είναι έτοιµος να υποδεχθεί εκ νέου τους υψηλούς επισκέπτες του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr τα ξενοδοχεία «Αρίων» και «Ναυσικά», όπως και οι 61 καµπάνες του «Four Seasons Astir Palace Hotel Athens», θα ξεκινήσουν να δέχονται κρατήσεις, µε το resort να έχει πάψει να δέχεται επισκέπτες από τις 11 Νοεµβρίου 2016. Ο Αστέρας Βουλιαγµένης βρίσκεται σε έκταση 302 στρεµµάτων, επί της οποίας έχουν αναπτυχθεί τα ξενοδοχεία «Ναυσικά», «Αρίων» και «Αφροδίτη». Το θέρετρο περιλαµβάνει ακόµη bungalows, την παραλία Αστήρ και τη µαρίνα Βουλιαγµένης, που θα ανακαινιστεί κατά τη δεύτερη φάση των εργασιών.

Οπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, στη χερσόνησο των περίπου 300 στρεµµάτων του Αστέρα Βουλιαγµένης ολοκληρώνεται το πρώτο στάδιο της µεγαλύτερης επένδυσης, ύψους 650 εκατ. ευρώ, στον κλάδο των τουριστικών ακινήτων. Ειδικότερα, το επενδυτικό πλάνο του Jermyn Street Real Estate Fund IV LP, µε µέτοχο το AGC Equity Partners, που διαχειρίζεται περιουσιακά στοιχεία άνω των 6 δισ. δολαρίων, έχει ως στόχο τη µετατροπή του Αστέρα Βουλιαγµένης σε έναν παγκόσµιο προορισµό για κροίσους. ∆εν είναι τυχαίο ότι για τη διαχείριση των ξενοδοχείων και των πολυτελών bungalows έχει επιλεγεί ο πολυεθνικός, καναδικών συµφερόντων, όµιλος Four Seasons.

Ετσι, η Αθήνα συµπεριλαµβάνεται, µαζί µε τη Γαλλική Ριβιέρα, τη Γενεύη, το Παρίσι, το Λονδίνο, την Πράγα και τη Μόσχα, στη λίστα των ευρωπαϊκών περιοχών όπου το brand, που είναι συνώνυµο των υπερπολυτελών υπηρεσιών φιλοξενίας, διαχειρίζεται πέντε αστέρων ξενοδοχεία. «ΛΙΦΤΙΝΓΚ» Τι έχει αλλάξει, όµως, στον Αστέρα Βουλιαγµένης; Ανακαινίστηκε πλήρως το ξενοδοχείο «Αρίων», που αποτελείται από 101 δωµάτια, εκ των οποίων 20 σουίτες. Κατασκευάστηκαν συνεδριακοί χώροι και αίθουσες εκδηλώσεων υψηλών προδιαγραφών, αναβαθµίστηκαν πλήρως οι εσωτερικοί χώροι, ο χώρος της πισίνας και οι εξωτερικοί χώροι, ενώ δηµιουργήθηκαν εγκαταστάσεις spa διεθνών προδιαγραφών. Το «Αρίων» λειτούργησε για πρώτη φορά το 1967, µε δυναµικότητα 400 κλινών.

 Στέκι για κροίσους γίνεται ο Αστέρας Βουλιαγμένης

Αρχικά διέθετε δύο ορόφους και στη συνέχεια προστέθηκαν οι υπόλοιποι δύο, ενώ λόγω της θέσης του, µε προσανατολισµό Βορρά-Νότου, σχεδόν τα περισσότερα δωµάτια έχουν θέα θάλασσα. Ταυτόχρονα, όµως, το ξενοδοχείο είναι προσανατολισµένο στην… κατηγορία των οικονοµικά εύρωστων επισκεπτών. Ετσι, η τιµή ανά διανυκτέρευση για ένα δωµάτιο 40 τ.µ. µε θέα στον κήπο ξεκινά από 365 ευρώ και αυξάνεται σε 440 ευρώ για δωµάτιο µε θέα στη θάλασσα και σε περίπου 700 ευρώ για µία junior σουίτα.

Ωστόσο, το κόστος πολλαπλασιάζεται σε περίπου 18.800 ευρώ, ανά διανυκτέρευση, για τη Riviera Suite, επιφάνειας 450 τ.µ. Το «Ναυσικά», που υποδέχθηκε τους πρώτους επισκέπτες του την Κυριακή 15 Ιουλίου 1979, είναι το δεύτερο ξενοδοχείο που ανακαίνισε ριζικά το Jermyn Street Real Estate. ∆ιαθέτει 132 δωµάτια, από τα οποία 22 σουίτες, µε τους εσωτερικούς χώρους του και την πισίνα να έχουν πλήρως ανακαινιστεί, ενώ έχει δηµιουργηθεί bar-restaurant 140 θέσεων δίπλα στην πισίνα.

Η εξαώροφη µονάδα, που βρίσκεται στη βόρεια πλευρά της χερσονήσου, στα τέλη της δεκαετίας του 1970 διέθετε όχι µόνο τη µεγαλύτερη αλλά και την πρώτη πισίνα ξενοδοχείου µε µπαρ µέσα στο νερό στην Ελλάδα. Στο «Ναυσικά», το µικρότερο δωµάτιο, επιφάνειας 44 τ.µ., κοστίζει περίπου 500 ευρώ ανά διανυκτέρευση, µε το τίµηµα για την Ambassador Suite των 220 τ.µ. να εκτοξεύεται σε 10.785 ευρώ. Θα πρέπει να σηµειωθεί ότι οι τιµές αυξάνονται σηµαντικά κατά τη θερινή περίοδο. Η τρίτη διακριτή ενότητα του Αστέρα Βουλιαγµένης περιλαµβάνει 61 καµπάνες, µε την τιµή «γνωριµίας», ανά διανυκτέρευση, για µία κατοικία µε θέα στον κήπο να ανέρχεται σε 385 ευρώ και να αυξάνεται σε 2.860 ευρώ για αυτές των 80 τ.µ. µε πισίνα. Μέχρι το καλοκαίρι θα έχει ανακαινιστεί και το µεγαλύτερο τµήµα της πλαζ, µήκους 650 µέτρων. Για την υλοποίηση εργασιών εκσυγχρονισµού, τον περασµένο Αύγουστο είχε ανάψει το «πράσινο φως» το υπουργείο Πολιτισµού, έγκριση που υπήρξε απαραίτητη, καθώς στην έκταση της παραλίας βρίσκεται ο Ναός του Απόλλωνα Ζωστήρα που έχει κατασκευαστεί τον 6ο αιώνα π.Χ. Βασικό στοιχείο των εργασιών ανάπλασης της έκτασης είναι το έργο της ενίσχυσης της φύτευσης της χερσονήσου.

Ο συνολικός, δηλαδή, αριθµός των δέντρων θα υπερβεί τα 6.300, ενώ θα υιοθετηθεί ολοκληρωµένο σχέδιο περιβαλλοντικής παρακολούθησης κατά τη φάση της λειτουργίας των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων. Η ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΟΙ VIP ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ Με την πρώτη φάση της ανάπτυξης να ολοκληρώνεται, τα βλέµµατα είναι στραµµένα στη δεύτερη φάση των εργασιών, που έχουν επίκεντρο την αναβάθµιση της µαρίνας του Αστέρα. Μέσα στο επόµενο χρονικό διάστηµα εκτιµάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η κατάρτιση του σχεδίου προεδρικού διατάγµατος (που θα περιλαµβάνει τη στρατηγική µελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων), το οποίο θα πρέπει να συνυπογραφεί από τα αρµόδια υπουργεία και από τον Πρόεδρο της ∆ηµοκρατίας. Θα ακολουθήσει η σύνταξη του master plan και της εξειδικευµένης µελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων, για την οποία θα εκδοθεί κοινή υπουργική απόφαση.Το τελικό βήµα για την έναρξη υλοποίησης των κατασκευαστικών εργασιών αφορά την προκήρυξη του διαγωνισµού, που αναµένεται να προσελκύσει ισχυρό ενδιαφέρον εγχώριων και ξένων οµίλων.

Στόχος είναι, µε ορίζοντα το 2022, η αναβάθµιση της µαρίνας να έχει ολοκληρωθεί, µε τους επικεφαλής του Αστέρα να σχεδιάζουν τη µετατροπή της σε πόλο αναψυχής και ψυχαγωγίας κορυφαίου επιπέδου και παγκόσµιας εµβέλειας. Συνολικά η δόµηση στη χερσαία έκταση της µαρίνας θα ανέλθει στα 4.800 τ.µ., ενώ η αναβαθµισµένη µαρίνα θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί µεγαλύτερου µεγέθους σκάφη. Αναπόσπαστο κοµµάτι της ανάπτυξης θα αποτελούν και οι 13 υπερπολυτελείς κατοικίες που θα αναπτυχθούν στο οικόπεδο όπου βρισκόταν το ξενοδοχείο «Αφροδίτη», µε χαµηλό µονοψήφιο αριθµό αυτών να φέρεται ότι έχει αγοραστεί από εφοπλιστές.

Οι συγκεκριµένες κατοικίες πωλούνται από τα σχέδια, ενώ η ανάπτυξή τους πραγµατοποιείται µε δαπάνες του αγοραστή, βάσει των προδιαγραφών που θέτει η AGC Equity Partners, η οποία αναλαµβάνει να εξασφαλίσει και τις απαιτούµενες εγκρίσεις δόµησης. Η τοποθεσία τους, στη θέση του ξενοδοχείου «Αφροδίτη», το οποίο ξεκίνησε να κατασκευάζεται σχεδόν αµέσως µετά τη Μεταπολίτευση, είναι εξαιρετική, καθώς αυτές θα βρίσκονται στη βόρεια πλευρά της χερσονήσου, αποκοµµένες από τα υπόλοιπα δύο ξενοδοχεία.

 

 


casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube