Το στυλ αφορά στη μοναδικότητα μιας γυναίκας, στη θηλυκότητά της και κυρίως στην αυθεντικότητά της σε σχέση με τη φροντίδα της αυτοεικόνας της. Όμως πώς μπορεί να επιτευχθεί έτσι η ισορροπία ανάμεσα στην επιθυμία και τα στοιχεία της προσωπικότητας; Πώς μπορούν οι σύγχρονες γυναίκες να διατηρήσουν αληθινή την εκφραστικότητα τους χωρίς παρολ’ αυτά να απαξιώνεται η τέχνη της μόδας;

Για τον Βασίλη Ζούλια, έναν από τους πιο σημαντικούς Έλληνες σχεδιαστές μόδας που προάγει τη γυναικεία αισθητική μέσα από τα σύμβολα προηγούμενων δεκαετιών το «κλειδί» στο γυναικείο στυλ είναι η αυτοπεποίθηση και η αυτοεκτίμηση. «Η έντονη προσωπικότητα, είναι ο μόνος παράγοντας που θα αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα μιας γυναίκας» εξηγεί επικαλούμενος τον εκρηκτικό χαρακτήρα της Μελίνας Μερκούρη για την οποία αναφέρει: «Ποτέ δεν μας ένοιαζε τι φορούσε».

Ωστόσο αυτά τα στοιχεία φαίνεται ότι δεν χαρακτηρίζουν την πλειονότητα των σύγχρονων Ελληνίδων, καθώς σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει ο σχεδιαστής που εμπνέεται από έντονες προσωπικότητες της δεκαετίας του 50 και του 60 όπως η Audrey Hepburn και η Ζωή Λάσκαρη, οι Ελληνίδες σήμερα φοβούνται. «Φοβούνται να ανακαλύψουν την πηγαία τους αισθητική. Θέλουν να μοιάζουν όλες μεταξύ τους» ενώ στην πραγματικότητα κρύβουν έναν άσσο στο μανίκι: «Τη μεσογειακή ομορφιά τους που τις κάνει να ξεχωρίζουν από όλες τις υπόλοιπες γυναίκες του πλανήτη».

Εύλογα προκαλείται η απορία: Κατά πόσο επηρεάζονται από τα social media και τα fashion blogs που αριθμούν εκατομμύρια ακόλουθους κάνοντας σαφή την παγκόσμια επιδράστικότητα τους; Ο Βασίλης Ζούλιας απαντά λακωνικά: «Οι νέες τάσεις επηρεάζουν κυρίως τις γυναίκες-fashion victims». Εκείνες δηλαδή που μιμούνται αδέξια ό,τι βλέπουμε στα εισαγόμενα περιοδικά χωρίς κανένα φίλτρο και προκειμένου αυτή η κατάσταση να περιοριστεί ο ίδιος συμβουλεύει: «Μην ακολουθείτε με μανία τη μόδα. Με αυτό τον τρόπο θα είστε μονίμως ντεμοντέ. Η μόδα αλλάζει, το στυλ όμως χαρακτηρίζει πάντα μια γυναίκα και είναι το μόνο που διαρκεί στο χρόνο».

Αν ο ίδιος μπορούσε να ντύσει μια γυναίκα του παρελθόντος ποια θα ήταν αυτή; «Την Τζάκι Κέννεντι». Και από τη σύγχρονη εποχή μας; «Την Κέιτ Μπλάνσετ».



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube