«Υπήρξαν ηρωικές εποχές, που οι άνδρες ήταν μόνο άνδρες, με αρρενωπή σκέψη, ήρωες, ιππότες, ακάματοι στον ερωτικό στίβο» λέει χαρακτηριστικά ο ουρολόγος - ανδρολόγος, πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης και συνεχίζει: «Αυτοί οι άνδρες δεν υπάρχουν πια. Τα λένε και οι γυναίκες στις παρέες τους. Δεν τις φλερτάρουν, δεν ρισκάρουν τη χυλόπιτα, δεν ξοδεύουν μια περιουσία για να τις κατακτήσουν, ούτε για καφέ δεν τις πάνε, γιατί δεν έχουν χρήματα. Από αυτούς τους άνδρες οι γυναίκες θέλουν τα πάντα… Έρωτα, πίστη, ασφάλεια και την προοπτική να γίνουν μανάδες, ερωμένες και σύντροφοι. Όμως αυτή η ασφάλεια είναι που καταλήγει… επισφαλής για τους άνδρες».

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι παράγοντες που μπλοκάρουν την ερωτική επιθυμία των ανδρών είναι πολλοί και διαφορετικοί. Η αλλαγή των ρόλων στα δύο φύλα, η οικονομική στενότητα, που βάζει σε πρώτο πλάνο την επιβίωση, οι συγκρίσεις με άλλους άνδρες, ακόμα και η κριτική που τους ασκούν οι γυναίκες.

«Οι γυναίκες πλέον "αποκαθηλώνουν" τους άνδρες, εσκεμμένα ή μη, "γειώνοντας" την ερωτική τους επιθυμία, καθιστώντας τους συχνά ανενεργούς σεξουαλικά, γεμίζοντάς τους ανασφάλεια, βαρεμάρα και, τελικά, ανικανότητα» τονίζει ο κ. Κωνσταντινίδης που προειδοποιεί ότι η ερωτική ζωή των ανδρών σήμερα περνά κρίση και βρίσκεται στα πρόθυρα της αυτοκτονίας.

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, η «ασάφεια» του φύλου φαίνεται πως δημιουργεί στον άνδρα μια κρίση ταυτότητας του ποιος είμαι και τι θέλω, η οποία τον κάνει να φοβάται τη σύγκριση με τους άλλους άνδρες.

Αλλοι παράγοντες που μπλοκάρουν την επιθυμία των ανδρών είναι, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ανδρολογικού Ινστιτούτου, πως οι άνδρες φοβούνται πλέον «τα εν δήμω», γιατί οι γυναίκες δεν μένουν σπίτι, αλλά εργάζονται, κυκλοφορούν και δεν φοβούνται να μιλήσουν για τις ερωτικές αδυναμίες του συντρόφου τους. Επίσης, εναντίον τους είναι η σκέψη ότι δεν είναι σίγουροι για το πόσο καλά τα καταφέρνουν στην ερωτική αρένα και ο φόβος πως εκεί έξω υπάρχει κάποιος, που είναι καλύτερος από αυτούς. Ένας διαχρονικός παράγοντας είναι η αίσθησή τους ότι υστερούν στο μέγεθος του πέους, αλλά και ότι οι γυναίκες τούς απορρίπτουν όταν αποφεύγουν το σεξ, προφασιζόμενες τον «κλασικό» πονοκέφαλο.

Σύμφωνα με τον κ. Κωσταντινίδη, οι γυναίκες πλέον σχολιάζουν τα πάντα για τον ερωτικό τους σύντροφο. Από το ροχαλητό του, την απόδοσή του, το πώς είναι μέσα στην οικογένεια, την οικονομική του κατάσταση και τις αποτυχίες του. «Από την άλλη, κάποιοι άνδρες φοβούνται σήμερα την αρρενωπότητα και πιστεύουν πως προβάλλεται η ομοφυλοφιλία σαν υγιής δύναμη» λέει ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου, στην προσπάθεια του να συμπληρώσει το παζλ των παραγόντων που μλοκάρουν την ερωτική επιθυμία των ανδρών.

Όσο για το κεφάλαιο απιστία, έχει άλλη ιδεολογική αξία για τον άνδρα. Η γυναίκα τού λέει πως δεν πήγε, απλά, με άλλον άνδρα, αλλά με έναν καλύτερο, που θα ήθελε να κάνει και παιδιά μαζί του. 'Αρα ο άλλος είναι καλύτερος από εκείνον.

«Η σύγκριση αυτή εξουθενώνει τον άνδρα. Τον κάνει να μη νιώθει πια την ασφάλεια που αισθανόταν, όταν είχε αποκλειστικά προνόμια "νόμου" και "κατοχής" στη σύντροφό του. Τον κάνει, όμως, και να αμφιβάλλει για τη ρήση της μαμάς του, πως είναι ο μοναδικός και ο ομορφότερος του κόσμου όλου» καταλήγει ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου.



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube