Στις αρχές Σεπτεμβρίου είχε κυκλοφόρησε στο youtube το τρέιλερ του Λόγω Τιμής κουβαλώντας μαζί του μια γλυκιά νοσταλγία για τα ’90s και μέχρι σήμερα έχει ξεπεράσει τις 320.000 προβολές. Η σειρά «Λόγω Τιμής» επιστρέφει και πάρα πολύς κόσμος περιμένει με ανυπομονησία το πρώτο επεισόδιο.

Η εφημερίδα Real ανέφερε τότε πως: «γυρίζεται με στόχο, κατ’ αρχάς να ανέβει στο youtube και να μεταδοθεί μέσω της υπηρεσίας on demand, αλλά δεν αποκλείεται η μεγάλη απήχηση που είχε το trailer να κινητοποιήσει κάποιον από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, ώστε να το εξασφαλίσει».

Και έτσι κι έγινε, λοιπόν, καθώς τα κανάλια κινητοποιήθηκαν, προκειμένου να αποσπάσουν το πολυπόθητο “ναι”. Ένας, όμως, τηλεοπτικός σταθμός ήταν ο… νικητής και πλέον είναι κι επίσημο! Το Λόγω Τιμής επιστρέφει στον ΣΚΑΙ το Φθινόπωρο του 2019!

 Τι έλεγε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης στην Ελένη…

«Το Λόγω Τιμής είναι μια σκέψη που έχει ξαναγυρίσει μεταξύ μας τα τελευταία χρόνια. Το έχουν κινητοποιήσει σαν πρόθεση η Μιρέλλα Παπαοικονόμου και ο Λάμπης Ζαρουτιάδης. Όλοι ήμασταν χαρούμενοι και ενθουσιασμένοι επί της αρχής και φτιάξαμε ένα teaser με σκοπό να ζεστάνουμε το πράγμα και να μπορέσουμε πριν ολοκληρωθεί ή όποια συμφωνία με όποιο κανάλι να μπορέσει αυτό το πράγμα να αποκτήσει μια υπόσταση. Από όνειρο να πάρει τη μορφή σχεδίου. Κάναμε το γύρισμα και όταν είδα το teaser ανατρίχιασα, συγκινήθηκα πάρα πολύ!

Τότε, αυτό το τραγούδι του Παπαδημητρίου που καθόρισε τη σειρά και σηματοδότησε και κάτι… Δηλαδή, αυτό το «Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια, μόνο τρόπο να κοιτάνε», τότε όλοι εμείς που ήμασταν 25-30, όλη αυτή η γενιά, καταλαβαίναμε την ομορφιά του στίχου, αλλά νομίζω τη σημασία την καταλάβαμε 22 χρόνια μετά. Και να σου πω και κάτι άλλο, δεν το νοσταλγώ και σαν εποχή. Την αγαπώ εκείνη την εποχή, δεν νοσταλγώ καμία προηγούμενη περίοδο της ζωής μου».

Ποια είναι η ιστορία του revival της σειράς και ποιες είναι οι σκέψεις γύρω από αυτή;

Το revival του «Λόγω Τιμής» το είχαν προτείνει στον Τζώνη Καλημέρη στον ΑΝτ1 το 2016, αλλά το είχε απορρίψει. Παράξενο, αφού ήταν και ο πρώτος που το είχε εγκρίνει.

Το 2017 είχε δείξει ενδιαφέρον ο Alpha, αλλά τελευταία στιγμή υποχώρησε γιατί φοβήθηκε το κόστος.
Η πρώτη ιδέα για το reviaval έγινε το 2015 από τα στελέχη του MEGA που ήθελαν να αναβιώσουν για τα 20 χρόνια του καναλιού τρεις μεγάλες trademark σειρές. Οι άλλες δύο ήταν οι Τρεις Χάριτες και το 50-50. Τελικά τα οικονομικά προβλήματα έβαλαν την ιδέα στο συρτάρι.

Έχουν ήδη γραφτεί τα δύο πρώτα επεισόδια και όλοι οι βασικοί συντελεστές συμφώνησαν αμέσως για τη συμμετοχή τους.

Υπάρχει η ιδέα, αν δεν ευοδωθεί η τηλεοπτική επιστροφή να γίνει ταινία.

Γιατί 22 χρόνια μετά;

Είναι μια σειρά που όλοι οι πρωταγωνιστές της μεγάλωσαν, μεγάλωσαν καλά και η εικόνα τους δεν έχει αλλοιωθεί από τον χρόνο. Και αυτό βοηθάει πολύ. Είκοσι δυο χρόνια μετά, με αφορμή ένα περιστατικό, όλοι οι φίλοι συναντιούνται ξανά. Οι ζωές τους έχουν αλλάξει, αλλά ο τηλεθεατής θα έχει τη δυνατότητα να δει σε flashback τα χρόνια της αθωότητας, τη διαδρομή τους και το πώς διένυσαν δυο κρίσιμες δεκαετίες στην Ελλάδα της ακμής και της πτώσης.

 

 



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube