Tο υπουργείο Οικονομικών εγκαταλείπει τις σκέψεις για αλλαγές στα τέλη και πλέον καταλήγει στην απόφαση να διατηρήσει τον ίδιο «τιμοκατάλογο» που ίσχυσε και πέρυσι, με οριακές ίσως ελαφρύνσεις μόνον για τρίτεκνους και πολύτεκνους ιδιοκτήτες πολυθέσιων ΙΧ οχημάτων.
Μετά από μήνες συζητήσεων και περιαματισμών με διάφορα μοντέλα υπολογισμού για τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να «ανακατέψει την τράπουλα» ελαφρύνοντας άλλους και επιβαρύνοντας άλλους, ώστε να βγαίνει το ίδιο ποσό είσπραξης με πέρυσι (τουλάχιστον 1,1 δισ. ευρώ). Καθώς τα εκκαθαριστικά πρέπει να ετοιμαστούν για να αναρτηθούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Taxisnet πριν μπει ο Νοέμβριος, τα σχέδια αλλαγών εγκαταλείφθηκαν, απελπίζοντας ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες παλαιών και ρυπογόνων ΙΧ οχημάτων που ήλπιζαν σε κάτι καλύτερο φέτος, προκειμένου να διευκολυνθούν ή και να πάρουν ξανά πίσω τις πινακίδες που τυχόν είχαν καταθέσει.
Στο κενό φαίνεται πως έπεσαν όμως ακόμα και τα σχέδια για κάποια επιπλέον ενδιάμεσα κλιμάκια που θα καθιστούσαν περισσότερο ομαλή την αύξηση των Τελών. Έτσι, πλην των πολύτεκνων με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα αναρτηθούν τις προσεχείς εβδομάδες αναμένεται να είναι πάλι τα ίδια με τα περσινά, που διαμορφώνονταν ως εξής:
1.Τα τέλη για ΙΧ προ του 2011 (με βάση τον κυβισμό)
2.Τα τέλη για ΙΧ από το 2011 και μετά (βάσει ρύπων)