Απίστευτη είναι η ταλαιπωρία που περνούν εδώ και μέρες οι χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς, καθώς όπως αποδείχτηκε οι υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών ήταν ανέτοιμες να εξυπηρετήσουν το κοινό κατά την μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Ηλικιωμένοι, εργαζόμενοι, μητέρες με τα παιδιά τους, όλοι στέκονται επί ώρες όρθιοι στους σταθμούς και στους δρόμους, προκειμένου να φτάσουν στον γκισέ και να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά ώστε να αποκτήσουν την καινούρια ηλεκτρονική κάρτα και να μπορούν να χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφοράς.
Το πρωί της Δευτέρας μάλιστα σημειώθηκαν και λιποθυμίες ηλικιωμένων ανθρώπων που δεν άντεξαν την πολύωρη ορθοστασία - κατά μέσο όρο φτάνει τις δύο ώρες - και έπεσαν στο έδαφος!
Οι αδικαιολόγητες εικόνες για μια απλή διαδικασία που σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του ανεπτυγμένου κόσμου - όπως θέλει να θεωρείται η Ελλάδα - θα ήταν ζήτημα λεπτών για τον κάθε πολίτη που πληρώνει φόρους, πληρώνει και το αντίτιμο και απαιτεί να λαμβάνει τις υπηρεσίες που του χρειάζονται, συνεχίζονται επί μέρες, χωρίς κανείς αρμόδιος να κάνει το παραμικρό για να τις εξαλείψει. Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μάλιστα ζήτησε «συγγνώμη» από τους πολίτες που ταλαιπωρούνται, θεωρώντας πάντως το φαινόμενο... «σύνηθες»!
Αυτοί που κατά κύριο λόγο ταλαιπωρούνται είναι οι κάτοχοι μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών, καθώς πρέπει να αντικαταστήσουν αυτές που έχουν με τις νέες, ηλεκτρονικού τύπου. Η διαδικασία όταν γίνεται επί τόπου στα γκισέ των εκδοτηρίων είναι χρονοβόρα και κάθε επιβάτης, προκειμένου να εξυπηρετηθεί, χρειάζεται περί τα 15 με 20 λεπτά.
Έτσι από τα ξημερώματα σχηματίζονται τεράστιες ουρές, με πολίτες όλων των ηλικιών να στέκονται επί δύο και τρεις ώρες, γεμίζοντας τους σταθμούς, ενώ σε πολλές περιπτώσεις, όπως στον ηλεκτρικό σταθμό της Καλλιθέας ή του Πειραιά, οι ουρές να φτάνουν μέχρι το δρόμο!