Αδυνατούν να εκπληρώσουν υποχρεώσεις προς αεροπορικές εταιρείες - απολύεται το σύνολο του προσωπικού

Τι αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της

Τι ισχύει για εκδοθέντα εισιτήρια και κρατήσεις

Τίτλοι τέλους γα την ελληνική startup Tripsta SA, μητρική των διαδικτυακών πλατφόρμων Airtickets και Travelplanet24.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει στις μεγάλες οικονομικές υποχρεώσεις της, οδηγώντας σε αιφνιδιαστική καταβολή αποζημιώσεων στο σύνολο του προσωπικού της.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tripsta, Φίλιππος Μπρίκμαν, ενημέρωσε τους εργαζόμενους ότι η κίνηση αυτή είναι επιβεβλημένη αφού δεν μπορεί να εξασφαλίσει πρόσθετη πίστωση από τις συνεργαζόμενες εταιρείες.

Η ανακοίνωση του Ομίλου Tripsta:

H Tripsta και η airtickets® ανακοινώνουν ότι τις προσεχείς ημέρες είναι υποχρεωμένες να προβούν σε ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας τους και να αναστείλουν προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Παρά τις διαρκείς προσπάθειες των εταιρειών να αντεπεξέλθουν στην αναίτια και άδικη συμπεριφορά συνεργατών τους και συγκεκριμένα πολυεθνικών εταιρειών διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων και διανομής εισιτηρίων, δυστυχώς η πρωτοφανώς άδικη, επιθετική και καταχρηστική συμπεριφορά απέναντί τους, αποστράγγισε αιφνίδια τα ταμειακά τους διαθέσιμα.

Το επιχειρηματικό πλάνο που εφαρμόστηκε, η περικοπή των δαπανών και η εξισορρόπηση των προβλημάτων ρευστότητας των εταιρειών οι οποίες έχουν μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, είχαν ήδη αρχίσει να αποδίδουν θετικά αποτελέσματα και δημιούργησαν βάσιμες προοπτικές για την επιχειρηματική ανάκαμψή τους. Επιπλέον, η καινοτόμος συμφωνία που πέτυχαν οι εταιρείες με την ΙΑΤΑ – που εκπροσωπεί 290 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο – και η πολύ ευνοϊκή ρύθμιση αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τη θετική έκβαση του εγχειρήματος.

Δυστυχώς, όμως, συγκεκριμένοι συνεργάτες, προσδοκώντας σε πρόσκαιρα οφέλη, αντί να σταθούν αρωγοί, υπονόμευσαν οποιοδήποτε σχεδιασμό και με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας τους.

Είναι αυτονόητο ότι η Tripsta και η airtickets® στρέφονται εναντίον τους με όλα τα νομικά και δικαστικά μέσα και ευελπιστούν στη δικαίωσή τους από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Ωστόσο, η δικαστική διαδικασία είναι χρονοβόρος. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες, αφού εξάντλησαν κάθε δυνατή εναλλακτική λύση, οδηγήθηκαν στη δύσκολη απόφαση της αναδιάρθρωσης και της προς το παρόν αναστολής έκδοσης μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Πρώτο μέλημα των εταιρειών υπήρξε η πλήρης εξασφάλιση των δεδουλευμένων και όλων των νόμιμων αποζημιώσεων προς τους εργαζομένους τους και η εξόφληση όλων των υποχρεώσεών τους προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς.

H Tripsta και η airtickets® ήταν και είναι οι μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου και οι μοναδικές που ανταγωνίστηκαν ευθέως τους πολυεθνικούς ανταγωνιστές τους, οι οποίοι άλλωστε θα είναι και οι μόνοι ωφελημένοι από τη σημερινή εξέλιξη.

Οι ιστότοποι των εταιρειών λειτουργούν και θα λειτουργούν κανονικά. Τα εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις όλων των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ.

Οι εργαζόμενοι και η διοίκηση των δύο εταιρειών, με σεβασμό προς τους πελάτες τους και προς την ιστορία τους, θα εργαστούν με αξιοπρέπεια και ευσυνειδησία και με μοναδικό μέλημα την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Για κάθε εξέλιξη οι εταιρείες θα παράσχουν άμεση ενημέρωση προς όλους.

Ραγδαίες εξελίξεις

Σύμφωνα με το Capital.gr μάλιστα:

Οι επικεφαλής της εταιρείας ανακοίνωσαν στο προσωπικό, στα κεντρικά γραφεία του Συντάγματος ότι η δραστηριότητα των travelplanet24 και airtickets αναστέλλεται.
Ο όμιλος Tripsta έχει προχωρήσει στο κλείσιμο του γραφείου του στη Ρουμανία, κίνηση που παραμένει άγνωστο εάν εντάσσεται σε κάποιο σχέδιο αναδιάρθρωσης.
Από το μεσημέρι της 26ης Ιουνίου το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας είναι εκτός λειτουργίας, κάτι που είναι ασυνήθιστο για ταξιδιωτικά πρακτορεία, των οποίων βασικό τμήμα των κρατήσεων γίνεται τηλεφωνικά, αλλά και εν μέσω καλοκαιριού.
Η Tripsta Γραφείο Γενικού Τουρισμού Ανώνυμη Εταιρεία έχει να δημοσιεύσει οικονομικές καταστάσεις από τη χρήση του 2015. Από την εξέταση των οικονομικών καταστάσεων της εν λόγω χρήσης, απαιτούν περισσότερο φως τα εξής σημεία:
* Οι απαιτήσεις από μετόχους και μέλη ΔΣ 2,4 εκατ. ευρώ για τα οποία ο ορκωτός ελεγκτής δηλώνει ότι εμπίπτουν στις απαγορευτικές διατάξεις του άρθρου 23α του ΚΝ 2190/1920,

​* οι επενδύσεις 624.000 ευρώ σε θυγατρικές, για τις οποίες ο ορκωτός δηλώνει αδυναμία ελέγχου,

* η απόκτηση άυλων στοιχείων 7,7 εκατ. ευρώ. Από ποιες συγκεκριμένα εταιρείες αυτά αποκτήθηκαν και αν η αξία τους ήταν εύλογη ή υπέρ/υπό τιμημένη και αν έχει διενεργηθεί πρόβλεψη υποτίμησης,

​* η διπλάσια αύξηση των απαιτήσεων από εγγυήσεις από 2 εκατ. ευρώ το 2014 σε 4,4 εκατ. ευρώ το 2015​

Είναι πολυάριθμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα μηνύματα δυσαρεστημένων πελατών ή πελατών των δύο online ταξιδιωτικών γραφείων που πλήρωσαν χωρίς να έχουν λάβει ποτέ εισιτήρια, σε όλο τον κόσμο.
Η Travelplanet24 και η Αirtickets συγχωνεύθηκαν το 2015, γεγονός που κατέστησε, τότε τα δύο online πρακτορεία Νο 1 στη Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη και μέσα στα 5 μεγαλύτερα και πιο επιτυχημένα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία στην Ευρώπη, με συνολικό τζίρο πωλήσεων 500 εκατ. ευρώ.

Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είναι ο Φίλιππος Χανς Μπρίνκμαν, ο οποίος με απόφαση του ΔΣ μόλις προ λίγων ημερών, την 25η Ιουνίου, ανέλαβε το σύνολο των αρμοδιοτήτων για την εκπροσώπηση της εταιρείας.

Σύμφωνα με naftemporiki.gr μάλιστα:
Του Λάμπρου Καραγεώργου

Πρόβλημα βιωσιμότητας αντιμετωπίζουν μεσούσης της θερινής περιόδου, τα ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά πρακτορεία (Online Travel Agents-ΟΤΑ) Airtickets και Travelplanet24 τα οποία ανήκουν στον όμιλο Tripsta.

Ο όμιλος Tripsta εμφανίζεται να οφείλει 75 εκατ. ευρώ περίπου στην IATA, ενώ όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς το 80-85% των πωλήσεων έγιναν στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά οι εργαζόμενοι της εταιρείας 180 στο σύνολο τους, έχουν ήδη ενημερωθεί για τον τερματισμό των συμβάσεων εργασίας τους και για την καταβολή από την εταιρεία των νόμιμων αποζημιώσεων.

Παράγοντες της αγοράς διευκρινίζουν ότι όσοι εξυπηρετήθηκαν από τις εν λόγω εταιρείες (έκδοση αεροπορικών εισιτηρίων κ.λ.π.) δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα, από την ώρα που εκδόθηκαν εισιτήρια χρεώθηκαν πιστωτικές κάρτες κ.λ.π. καθώς οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις δεν λειτουργούν ως tour operators (διοργάνωση ταξιδιών) ώστε να «κρεμάσουν» ταξιδιώτες, αλλά σαν πλατφόρμες παροχής υπηρεσιών.

Τέλος η εξέλιξη αυτή εντείνει τις ανησυχίες της υπόλοιπης ελληνικής αγορά των ΟΤΑ καθώς εκτιμούν ότι η ΙΑΤΑ θα σκληρύνει περαιτέρω τους όρους της για τις ΟΤΑ με έδρα την Ελλάδα. Σημειώνεται ότι πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο «κανόνι» μετά από αυτό της airfasttickets τοv τον Ιούνιο του 2014.

 

 



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube