Πουλάει πληροφορίες η Τειρεσίας ΑΕ για έλεγχο πελατών - προμηθευτών

 

Η Τειρεσίας ΑΕ, η θυγατρική εταιρεία που δημιουργήθηκε από τις Τράπεζες με στόχο να συγκεντρώνει τα δυσμενή στοιχεία των επιχειρήσεων αλλά και των φυσικών προσώπων, γίνεται πουλαει πληροφορίες για έλεγχο πελατών - προμηθευτών σε όσες επιχειρήσεις εγγραφούν στο σύστημά της, διαθέτει έναντι συνδρομής, πρόσβαση στη λεγόμενη «μαύρη λίστα».


Έτσι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Καθημερινής, οποιαδήποτε επιχείρηση θέλει να μετρήσει το επιχειρηματικό ρίσκο που συνεπάγεται μια συνεργασία, έχει τη δυνατότητα να συλλέξει πληροφορίες είτε απευθείας από την «Τειρεσίας ΑΕ» είτε και μέσω τρίτου.


Με το «ξεκλείδωμα» της μαύρης λίστας για το ευρύ επιχειρηματικό κοινό -κίνηση για την οποία είναι ενήμερη η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων όπως αναφέρουν στην «Κ» στελέχη της «Τειρεσίας Α.Ε.»- ουσιαστικά ανοίγει η «αγορά» της παροχής επιχειρηματικών πληροφοριών. Πλέον, οποιαδήποτε επιχείρηση θέλει να μετρήσει το επιχειρηματικό ρίσκο που συνεπάγεται μια συνεργασία, έχει τη δυνατότητα να συλλέξει πληροφορίες είτε απευθείας από την «Τειρεσίας Α.Ε.» είτε και μέσω τρίτου. Και αυτό διότι η θυγατρική των τραπεζών μπορεί να συνάψει ακόμη και συμβάσεις μεταπώλησης των στοιχείων που αφορούν νομικά πρόσωπα και τα οποία υπάρχουν στο λεγόμενο «σύστημα αθέτησης υποχρεώσεων».

Οπως αναφέρει στην «Κ» ο κ. Πέτρος Καπασούρης, διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης της «Τειρεσίας Α.Ε.», στο σύστημα έχουν ήδη εγγραφεί περίπου 700 πελάτες-επιχειρήσεις. Εκτός από μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες, πρόσβαση έχουν ούτως ή άλλως και φορείς του Δημοσίου όπως το υπουργείο Οικονομικών αλλά και το ΕΤΕΑΝ το οποίο, δεδομένου ότι εγκρίνει δάνεια με εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου, θέλει να είναι σε θέση να ελέγχει άμεσα την πιστοληπτική ικανότητα των εταιρειών που αιτούνται δανείου.

«Στόχος μας, με το λανσάρισμα αυτής της υπηρεσίας είναι να γίνει εύκολος ο έλεγχος της αξιοπιστίας των επιχειρήσεων και μέσα από αυτή τη διαδικασία να προστατευτούν οι φερέγγυες εταιρείες. Πλέον ο επιχειρηματικός κόσμος μπορεί να έχει πρόσβαση στα ίδια στοιχεία που βλέπουν μέσω του συστήματός μας και οι τράπεζες. Μπορεί επομένως να περιορίζει αισθητά το ρίσκο που συνεπάγεται η πραγματοποίηση μιας συναλλαγής» τονίζει το στέλεχος της «Τειρεσίας Α.Ε.».

Τα δεδομένα που διατίθενται προς πώληση στο κοινό είναι αυτά που έχουν καταχωρισθεί -και συνεχώς επικαιροποιούνται καθώς 170 δικηγόροι ασχολούνται καθημερινά με τη συλλογή δεδομένων από τα δικαστήρια όλης της χώρας- στο Σύστημα Αθέτησης Υποχρεώσεων της «Τειρεσίας Α.Ε.», γνωστό και ως «μαύρη λίστα». Οπως επισημαίνει ο Ιωάννης Παλόγλου, διευθυντής οργάνωσης και υποστήριξης πελατών της «Τειρεσίας Α.Ε.», μέσω της εφαρμογής παρατίθενται αναλυτικά στοιχεία της τελευταίας 4ετίας και συγκεντρωτικά στοιχεία για το παλαιότερο διάστημα. Πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία αποκτούν νομικά πρόσωπα και επιτηδευματίες που υπογράφουν σύμβαση, αναλαμβάνουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις και ορίζουν υποχρεωτικά έναν εκπρόσωπο ο οποίος είναι και αρμόδιος για τη διαχείριση της υπηρεσίας από την πλευρά του πελάτη.

«Δεν εγκρίνονται όλες οι αιτήσεις. Για να αποκτήσει κάποιος κωδικούς πρόσβασης θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξει ότι το κάνει για να μετρήσει τον κίνδυνο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και όχι για άλλους λόγους. Γι’ αυτό απορρίπτονται και αρκετές αιτήσεις» σημειώνει ο κ. Καπασούρης, συμπληρώνοντας ότι ακόμη και μετά την έγκριση μιας αίτησης, οι κινήσεις του πελάτη στο σύστημα ελέγχονται συστηματικά ώστε να αποφεύγεται η κατάχρηση. Οι εταιρείες που θα εγγραφούν στην υπηρεσία μετά το «φιλτράρισμα» της «Τειρεσίας Α.Ε.», μπορούν να βλέπουν στοιχεία άλλων νομικών προσώπων. Υπό προϋποθέσεις μπορούν να βλέπουν στοιχεία και για φυσικά πρόσωπα. «Για να αποκτήσει μια εταιρεία πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν ιδιώτη, θα πρέπει προηγουμένως αυτός να λάβει γνώση ότι πρόκειται να γίνει μια τέτοια αναζήτηση η οποία τον αφορά και να συναινέσει» καταλήγει ο κ. Παλόγλου.



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube