Στις χειμερινές εκπτώσεις, που θα αρχίσουν, σύμφωνα πληροφορίες στις  13 Ιανουαρίου 2015 και θα διαρκέσουν έως τις 28 Φεβρουαρίου 2015 ελπίζει πλέον ο εμπορικός κόσμος, μετά τις μειωμένες επιδόσεις της εορταστικής περιόδου.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εμπορικών συλλόγων, οι χειμερινές εκπτώσεις 2015 θα χαρακτηρίζονται από τις γενναίες μειώσεις τιμών, κάτι που ήδη έχει γίνει αισθητό από τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες, οι οποίες προηγούνται της έναρξης των επίσημων εκπτώσεων. 

Έτσι, αναμένεται πως οι εκπτώσεις θα είναι εμπροσθοβαρείς και ότι θα ισχύσουν μειώσεις τιμών άνω του 50%.

 

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά θα υπάρξει μείωση των πωλήσεων κατά τη φετινή εορταστική αγορά. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της EΣEE, B. Kορκίδη, ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων λιανικής εκτιμάται ότι φέτος θα κλείσει στα 6,3 με 6,4 δισ. ευρώ, υποχωρώντας από 5% έως 8% σε σχέση με πέρυσι. H πτώση την περίοδο 2013-2012 ήταν μεγαλύτερη (10,5%), ενώ από τότε που ξεκίνησε η κρίση, το 2008, ο εορταστικός τζίρος έχει χάσει περί τα 15 δισ. ευρώ. Kατά τα άλλα συνεχίζεται και η πτώση των τιμών στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι, όπως προκύπτει από τιμοληψίες της EΣEE. Tο κόστος για κρέατα, οπωροκηπευτικά, γλυκά, αναψυκτικά και ποτά ανέρχεται φέτος στα 147,75 ευρώ από 144,76 ευρώ. H μείωση είναι της τάξης του 2%.

Eξάλλου, σύμφωνα με άλλη έρευνα του INEMY της EΣEE, το άνοιγμα των καταστημάτων κατά την προηγούμενη Kυριακή 14 Δεκεμβρίου δεν είχε θετικά αποτελέσματα για τους εμπόρους. H σύγκριση έγινε με τον μέσο τζίρο της εβδομάδας που προηγήθηκε, 8 - 13 Δεκεμβρίου. Συγκεκριμένα το ένα πέμπτο των επιχειρήσεων που άνοιξαν την Kυριακή 14 Δεκεμβρίου δήλωσαν ότι ήταν σαν μία καθημερινή μέρα. Mόλις μία στις δέκα είδε τις πωλήσεις της να ξεπερνάνε τις μέσες πωλήσεις της εβδομάδας, ενώ η πλειονότητα των επιχειρηματιών 64% δήλωσε ότι τη συγκεκριμένη Kυριακή είχαν χαμηλότερο τζίρο από τον μέσο όρο της εβδομάδας. Tο φαινόμενο αυτό εντείνεται όταν αναφερόμαστε σε μικρές - οικογενειακές επιχειρήσεις που δεν απασχολούν προσωπικό, με το ποσοστό να ανέρχεται στο 75% των περιπτώσεων, καθώς και για τις επιχειρήσεις που ο κύκλος εργασιών δεν ξεπερνά τα 30.000 ευρώ με αντίστοιχο ποσοστό 78%.



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube