Σε λιγότερο από 24 ώρες ανοίγουν οι κάλπες για τις κρίσιμες εκλογές και υπάρχουν πέντε κρίσιμοι παράγοντες που θα καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα.

Οι αναποφάσιστοι

Αποτελούν το βασικό «κλειδί» για το αποτέλεσμα των εκλογών, με το ποσοστό τους σε όλες τις μετρήσεις να αγγίζει το διψήφιο ποσοστό και να φτάνει κοντά στο 10%. Ο κύριος όγκος αυτής της δεξαμενής ψηφοφόρων για τα κόμματα αποτελείται- σύμφωνα με τις έρευνες- από πολίτες οι οποίοι ψήφισαν ΝΔ στις εκλογές του 2012. Εως και την τελευταία ημέρα δημοσιοποίησης των δημοσκοπήσεων οι αναλυτές υπογράμμιζαν ότι οι αναποφάσιστοι θα παίξουν καθοριστικό ρόλο, για αυτό και τα στελέχη των κομμάτων μέχρι την τελευταία στιγμή θα προσπαθούν να πείσουν κάποιους από αυτούς.

Η αποχή
Το φαινόμενο εμφανίστηκε σε μεγάλη έκταση στη διπλή εκλογική αναμέτρηση του 2012. Χαρακτηριστικό είναι ότι το Μάιο του 2012 τα έγκυρα ψηφοδέλτια ήταν 6.300.000 και τον Ιούνιο 6.100.000, όταν ο αντίστοιχος αριθμός το 2004 ήταν 7.500.000. Μάλιστα, οι δημοσκοπήσεις του προηγούμενου διαστήματος κατέγραψαν τάση αύξησης στον αριθμό των πολιτών που δηλώνουν ότι δεν θα ψηφίσουν. Οι έρευνες τους κατατάσσουν στο μεσαίο χώρο, κεντρώοι, κεντροδεξιοί και κεντροαριστεροί.

Οι νέοι
H στάση που θα κρατήσουν οι νέοι σε αυτοί την εκλογική διαδικασία επίσης θα παίξει σημαντικό ρόλο. Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις των προηγούμενων ημερών και το προφίλ των ψηφοφόρων που αυτές σκιαγραφούν, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μεγαλύτερη απήχηση στις ηλικίες 18-45 και η ΝΔ στους 45 και άνω, για αυτό η Κουμουνδούρου επένδυσε στη στρατηγική της στους νέους, ενώ ανοίγματα σε αυτούς έκανε και η ΝΔ.

Οι μεγάλες περιφέρειες

Παραδοσιακά, τα μεγάλα αστικά κέντρα παίζουν σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα των εκλογών, εξαιτίας του εκλογικού νόμου που μοιράζει τις έδρες με το συνολικό ποσοστό. Ετσι, το λεκανοπέδιο της Αττικής και η Θεσσαλονίκη είναι καθοριστικής σημασίας για αυτή την αναμέτρηση.

Οι ετεροδημότες

Το ερώτημα σε αυτή την περίπτωση είναι πόσοι θα μετακινηθούν προκειμένου να ψηφίσουν στις εκλογικές περιφέρειές τους. Πέρα από το δεδομένο κόστος που απαιτεί αυτή η κίνηση, οι κακές καιρικές συνθήκες που επικρατούν αυτό το διήμερο δεν ευνοούν σκέψεις για εκλογικές «αποδράσεις».

 



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube