Το ότι ο κόσμος, παρά την έξαρση του online sharing, συνεχίζει να στηρίζει τον κινηματογράφο είναι εμφανές από το κοινό που εξακολουθεί να πηγαίνει στις αίθουσες. Μόνο στις ΗΠΑ πωλούνται γύρω στα 1,3 δισ. εισιτήρια το χρόνο (κατά μέσο όρο), αριθμός που μένει σχεδόν σταθερός εδώ και 20 χρόνια.
Η διεθνής φρενίτιδα για τις «Πενήντα αποχρώσεις του γκρι» έφθασε και στην Ελλάδα, καθώς έχει δημιουργήσει ήδη έναν πανικό, με το ερωτικό φιλμ να σπάσει τα εισπρακτικά κοντέρ.
Υπολογίζεται ότι το online trailer είδαν 100 εκατ. θεατές μέσα στο 2014, ο μεγαλύτερος αριθμός όλων των εποχών. Όσο για τη χώρα μας, η προπώληση ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τις εκτιμήσεις να μιλούν για 60.000 εισιτήρια και αρκετές προβολές που είναι ήδη sold out!
Η μεγάλη κινητικότητα και ζήτηση στην ελληνική αγορά βεβαίως είναι μόνο ένα δείγμα της παγκόσμιας πορείας που αναμένεται να έχει η ταινία στο box office. Τα αντίστοιχα στατιστικά παγκοσμίως αναφέρουν πως έχουν ήδη πουληθεί περί τα 2,8 εκατομμύρια εισιτήρια σε όλον τον κόσμο, γεγονός που αποτυπώνει το συνωστισμό που θα επικρατήσει έξω από τις σκοτεινές αίθουσες. Οι προβλέψεις κατατάσσουν τις «Αποχρώσεις» μια από τις δέκα μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της χρονιάς, ενώ το πρώτο τετραήμερο προβολής της στις Ηνωμένες Πολιτείες αναμένεται να σημειώσει έσοδα άνω των 55 εκατομμυρίων δολαρίων.
Επικοινωνήσαμε με τον Ανδρέα Αλυσανδράτο, Marketing Director της Village Roadshow Greece, για να έχουμε μια πιο κατατοπιστική εικόνα της κατάστασης, σε σχέση με την αλυσίδα των multiplex που κρατάνε το μεγαλύτερο μερίδιο των εισιτηρίων στην ελληνική κινηματογραφική αγορά. Ιδού τι μας δήλωσε:
«Υπάρχουν πολλά στοιχεία που προκύπτουν από το αυξημένο ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού στην προπώληση εισιτηρίων της ταινίας ‘50 Αποχρώσεις του Γκρι’, η οποία ξεκίνησε τόσο νωρίς, τρεις εβδομάδες πριν την πρώτη επίσημη προβολή της, στις 23 Ιανουαρίου. Σε λιγότερο από επτά ημέρες, διαθέσαμε πάνω από 5.000 εισιτήρια. Αν συνεχιστεί με αυτόν τον ρυθμό, θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ προπώλησης εισιτηρίων στη χώρα μας! Να σημειώσω, δε, πως ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση παρουσιάζει η πρώτη ημέρα τού opening και η 14η Φεβρουαρίου.
Από την πλευρά της UIP, η Διευθύντρια της εταιρείας διανομής, Μαριλίζα Τοτόμη, μας είπε: «Για πρώτη φορά γίνεται προπώληση στην Ελλάδα τρεις εβδομάδες πριν από την έξοδο μιας ταινίας. Μέχρι στιγμής, έχουν πουληθεί 15.000 εισιτήρια, για το Σ/Κ. Υπάρχουν ήδη παραστάσεις για τις οποίες έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια! Περιμένουμε τα νούμερα ν’ ανεβούν κατακόρυφα, σε γεωμετρική πρόοδο, μέσα στις επόμενες μέρες.»
Με πληροφορίες απο freecinema.gr