Ξεκίνησε επίσημα η αντίστροφη μέτρηση για την αλλαγή της ονομασίας (rebranding) της ING Ελλάδος σε NN Hellas. Το επίσημο rebranding που θα κορυφωθεί την Κυριακή 5 Απριλίου 2015, ακολουθεί την παγκόσμια στρατηγική μετονομασίας του Ομίλου NN, η οποία ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά μετά τον επιτυχημένο διαχωρισμό του τραπεζικού και ασφαλιστικού τομέα του Ομίλου.
Το rebranding αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο για τον Όμιλο NN, αφού θα επενδύσει συνολικά περί τα 135 εκ. Ευρώ για τη μετονομασία από ING για τα έτη 2015 και 2016 για τις 18 επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου. Η αυτόνομη εταιρία με την επωνυμία «ΝΝ Group» προέκυψε το 2014 μέσω ΙΡΟ (δημόσιας εγγραφής), επιτυγχάνοντας άνοδο ύψους περί του 83% στα ετήσια καθαρά αποτελέσματα σε σύγκριση με το 2013, αγγίζοντας τα 588 εκ. Ευρώ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου NN Lard Friese δήλωσε σχετικά με το rebranding, μεταξύ άλλων: «…Το brand NN συνενώνει την πλούσια Ολλανδική κληρονομιά μας, που αγγίζει τα 170 έτη, με τα πρότυπα μίας σύγχρονης και πολυεθνικής εταιρίας… Υπογραμμίζοντας ακόμη περισσότερο την μοναδικότητα των πελατών μας, εμπνευστήκαμε τη φράση “You matter”…Πρόκειται για μία υπόσχεση στους πελάτες μας, αφού αυτό που είναι σημαντικό για αυτούς, είναι σημαντικό για εμάς. Μέσα από τη διαδικασία του rebranding, οι πελάτες μας θα συνεχίσουν να βρίσκονται στην καρδιά όλων όσων κάνουμε…».
Σε απόλυτη αρμονία με την παγκόσμια στρατηγική, βρίσκεται και η ING Ελλάδος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ING Ελλάδος Luis Miguel Gomez, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η αλλαγή μας σε NN Hellas ενσωματώνει σημαντικά και αδιαπραγμάτευτα δεδομένα: πρώτον, βασίζεται στο γεγονός ότι ο πελάτης μας βρίσκεται στο επίκεντρο των λειτουργιών μας, περισσότερο από ποτέ. Το ρητό «You matter» αποτελεί για εμάς έμπνευση και οδηγό στη σχέση μας με όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά: πελάτες, εργαζόμενους, ασφαλιστικούς συμβούλους και συνεργάτες και εργαζόμαστε με στόχο να τους προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία με την εταιρία.
Δεύτερον, ενεργούμε με δυναμισμό και αποφασιστικότητα για να είμαστε άξιοι συνεχιστές της ιστορίας των 35 ετών που έχουμε στην Ελληνική αγορά, έχοντας αναδειχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς οργανισμούς της χώρας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον πελάτη μας να γνωρίζει ότι τίποτε δεν αλλάζει στα ασφαλιστήρια συμβόλαια ING που έχει στην κατοχή του, με την αλλαγή μας σε NN Hellas. Κάθε άλλο, το rebranding μας εμπνέει και μας υποστηρίζει να βρεθούμε ακόμη πιο κοντά στον άνθρωπο που μας επιλέγει ».
Για την ΙΝG Ελλάδος, η επίσημη παρουσίαση της νέας επωνυμίας θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 5 Απριλίου, με τη Χρυσή Χορηγία του 10ου Διεθνούς Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος» στη Θεσσαλονίκη, αναδεικνύοντας την πιστή δέσμευση της εταιρίας στη φιλοσοφία «Live Well». Με στόχο την έντονη παρουσία της εταιρίας όλο τον Απρίλιο, αναλυτικότερα, θα πραγματοποιηθούν τα εξής:
1. Κυριακή 5 Απριλίου
– Χρυσή Χορηγία του 10ου Διεθνούς Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος» στη Θεσσαλονίκη.
2. Κυριακή 19 Απριλίου
– 3ο Live Well event στην Πλατεία Συντάγματος, σε συνδιοργάνωση με τον Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.
3. Έντονη διαφημιστική προβολή σε όλα τα Μ.Μ.Ε., τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα, internet, social media, εξωτερική διαφήμιση.
4. Άμεση επαφή με τους πελάτες της ING με όλα τα διαθέσιμα μέσα, για την ενημέρωσή τους για την αλλαγή της επωνυμίας σε NN Hellas.