Ο ιδιοκτήτης των Toms και εμπνευστής της φιλοσοφίας One for One, Blake Mycoskie, είναι ένας πρωτοπόρος επιχειρηματίας με καλό σκοπό.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, αποκαλεί τον εαυτό του «Επικεφαλής Δωρητής Παπουτσιών» (Chief Shoes Giver) θέλοντας να δείξει την προτεραιότητα που έχει η κοινωνική υπευθυνότητα στο επιχειρηματικό μοντέλο. Το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας βασίζεται σε μια «απλή» ιδέα: τη μέθοδο «Οne for one» που σημαίνει «Ένα για ένα».

 

Η μέθοδος ξεκίνησε με τα παπούτσια, χαρίζοντας ένα ζευγάρι σε παιδιά που έχουν ανάγκη κάθε φορά που κάποιος από εμάς αγοράζει TOMS. Τα θετικά αποτελέσματα ήταν άμεσα, καθώς μέχρι σήμερα έχουν μοιραστεί πάνω από 15 εκατομμύρια ζευγάρια σε περισσότερες από 60 χώρες. Το έργο της TOMS μάλιστα γρήγορα βρήκε αναρίθμητους υποστηρικτές που αγκαλιάζουν και δίνουν ενέργεια σε κάθε νέο της project.

Όλα ξεκίνησαν το 2006 όταν ο Αμερικανός Blake Mycoskie ταξίδεψε σε ένα χωριό της Αργεντινής, διαπίστωσε ότι τα παιδιά δεν είχαν παπούτσια για να προστατεύσουν τα πόδια τους. Θέλοντας να τα βοηθήσει δημιούργησε την TOMS, μια εταιρεία όπου για κάθε ζευγάρι παπούτσια που πουλάει προσφέρει ένα καινούριο ζευγάρι σε ένα παιδί που το έχει ανάγκη. One for One. Το 2011 η TOMS ανακοίνωσε και το δεύτερο προϊόν της, τα γυαλιά ηλίου και οράσεως, όπου για κάθε ζευγάρι που πουλάει αποκαθιστά την όραση ενός ανθρώπου που το έχει ανάγκη.

 

Μέχρι το 2013 είχαν ήδη διανεμηθεί με τη συνεργασία 75 μη κερδοσκοπικών οργανισμών όπως η Unicef και η Save the Children 10.000.000 ζευγάρια παπούτσια σε 60 χώρες μεταξύ των οποίων η Αργεντινή​, το Περού, ο Λίβανος, η Συρία, η Αλβανία, η Ρουμανία, η Ουκρανία και​ η Τανζανία, και είχε αποκατασταθεί η όραση σε περισσότερους από 200.000 ανθρώπους. Η πρόβλεψη είναι ότι έως το τέλος του 2014 θα έχουν δοθεί άλλα 10.000.000 ζευγάρια παπούτσια σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Μέχρι το τέλος του 2015, το 1/3 των παπουτσιών που χαρίζει η TOMS θα παράγονται στις χώρες που δίνονται βοηθώντας στη δημιουργία θέσεων εργασίας και στηρίζοντας την τοπική οικονομία.

Το success story της TOMS και του ιδρυτή της, αναγνωρίστηκε από όλο τον κόσμο. Ο Blake Mycoskie μπήκε στη λίστα «40 κάτω των 40» του περιοδικού «Fortune» ως ένας από τους κορυφαίους επιχειρηματίες παγκοσμίως. Πέρυσι στη λίστα του «Forbes» με τις εταιρείες που εμπνέουν τον κόσμο, που συμπεριλαμβάνονται οι Apple, Disney και Google, η TOMS κατέλαβε την 10η θέση!

Ο Blake Mycoskie πρόσφατα έγινε το νεότερο μέλος της B Team, μιας μη κερδοσκοπικής πρωτοβουλίας που ξεκίνησε ο Richard Branson και έχει στόχο να δημιουργήσει ένα μέλλον όπου η επιχείρηση θα έχει ως κίνητρο το κοινωνικό, περιβαλλοντικό και οικονομικό αγαθό. ​Το έργο της TOMS στηρίζουν πολλοί αστέρες του Hollywood όπως η Charize Theron,​ o Ben Affleck και ο Lenny Kravitz οι οποίοι έχουν σχεδιάσει και παπούτσια TOMS.

Η Toms, η οποία απασχολεί 500 άτομα, εδρεύει στην Καλιφόρνια και είναι όλοι ευαισθητοποιημένοι με την αποστολή της εταιρείας. Αφού εργαστούν για ένα χρόνο στην Toms, οι εργαζόμενοι έχουν την ευκαιρία να πάνε σε αποστολή «Ένα για ένα» με μια ΜΚΟ.

Η εταιρεία είναι έτοιμη να ξεκινήσει μια νέα εκστρατεία, την «χωρίς παπούτσια» εκστρατεία, η οποία ενθαρρύνει τους ανθρώπους να περπατούν με γυμνά πόδια με σκοπό να ευαισθητοποιήσουν. Ωστόσο, για πρώτη φορά, η εταιρεία θα δώσει ένα ζευγάρι παπούτσια για τον καθένα που ανεβάζει μια φωτογραφία του, ξυπόλυτος στο Instagram.



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube