Στη δημιουργία Γραφείο Υποστήριξης (Help Desk) προχωρά το υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ), προκειμένου τόσο οι πολίτες όσο και οι μηχανικοί να ενημερώνονται για το νομοσχέδιο αντιμετώπισης της αυθαίρετης δόμησης.
Όπως αναφέρει το υπουργείο η λειτουργία του help desk έχει ως στόχο τη διευκόλυνση της εξυπηρέτηση των Μηχανικών, αλλά και των πολιτών, σχετικά με την εφαρμογή του ν. 4178/13 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης, Περιβαλλοντικό και άλλες διατάξεις».
Μέσω αυτού θα λύνονται απορίες για την εφαρμογή του νόμου και ταυτόχρονα θα καταγράφονται δυσκολίες εφαρμογής και ερωτήματα, προκειμένου να δίνονται συνολικά απαντήσεις στα πιο σημαντικά από αυτά από την αρμόδια υπηρεσία.
Για την εξυπηρέτηση των Μηχανικών αλλά και των πολιτών σχετικά με την εφαρμογή του συγκεκριμένου νόμου, λειτουργεί στον 1ο όροφο του κτιρίου του ΥΠΕΚΑ επί της Τρικάλων 36 και Μεσογείων στους Αμπελόκηπους, υπό την επίβλεψη της Διεύθυνσης Οικοδομικών & Κτιριοδομικών Κανονισμών (ΔΟΚΚ), Help Desk στελεχωμένο από Μηχανικούς.
Τα στελέχη του Help Desk παρέχουν αποκλειστικά κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη, από 9:00 π.μ έως 3:00 μ.μ., τεχνική βοήθεια και οδηγίες σε ερωτήματα που υποβάλλονται απ’ ευθείας, τηλεφωνικά, καθώς και ηλεκτρονικά από Μηχανικούς και πολίτες σχετικά με την υπαγωγή αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων στη ρύθμιση του ν. 4178/13.