Το Dogs' Voice ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2015, όταν αποφασίσαμε ότι η ιδέα για μια πλατφόρμα που θα διευκολύνει τις υιοθεσίες αδέσποτων σκύλων και θα μπορεί να στηρίζει έμπρακτα φιλοζωικές οργανώσεις σε όλη την Ελλάδα πρέπει επιτέλους να υλοποιηθεί! Βλέποντας καθημερινά σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον όγκο αγγελιών και την πληροφορία που χάνεται, αποφασίσαμε μαζί με τον Ηλία Χρυσοσπάθη να φτιάξουμε μια ψηφιακή πλατφόρμα προκειμένου να βοηθήσουμε αυτούς που σκέφτονται να αποκτήσουν σκύλο, να υιοθετήσουν έναν και να μην αγοράσουν. Λειτουργούμε με τη μορφή αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας, που σημαίνει ότι όλα μας τα έσοδα διατίθενται στη δράση, δηλαδή στην ενίσχυση φιλοζωικών οργανώσεων. Μας πήρε τέσσερις μήνες να ετοιμάσουμε την πλατφόρμα με τα λίγα χρήματα που είχαμε στην άκρη και τον Ιούνιο το www.dogsvoice.gr βγήκε επιτέλους στον αέρα!  

— Πώς λειτουργεί; Στο www.dogsvoice.gr φιλοζωικές οργανώσεις και ιδιώτες καταχωρίζουν τους σκύλους που προωθούν σε υπεύθυνες υιοθεσίες με πλήρη στοιχεία. Κάποιος που ψάχνει σκύλο μπορεί να το κάνει με φίλτρα αναζήτησης την περιοχή, το μέγεθος, το φύλο και την ηλικία και αφού λάβει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, να υιοθετήσει τον σκύλο που του ταιριάζει! Στόχος μας για τη λειτουργία των υιοθεσιών είναι να καταγραφούν όλοι οι σκύλοι που προωθούνται σε πραγματικό χρόνο σε υιοθεσίες και να διαδοθεί η πλατφόρμα ως το πιο αξιόπιστο εργαλείο εύρεσης σκύλου προς υιοθεσία. Η δεύτερη λειτουργία αφορά την ενίσχυση φιλοζωικής δράσης. Οι καταχωρισμένες φιλοζωικές της πλατφόρμας διατηρούν δικό τους προφίλ, όπου καταγράφουν τις ανάγκες τους και τους τρόπους με τους οποίους κάποιος μπορεί να τις ικανοποιήσει, είτε ως εθελοντής είτε με την προσφορά αγαθών. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα να αποσταλούν σε φιλοζωικές οργανώσεις της πλατφόρμας χρήματα μέσω ΡayΡal για την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών τους. Τηρούμε αυστηρούς μηχανισμούς διαφάνειας προκειμένου να είμαστε βέβαιοι ότι τα χρήματα αξιοποιούνται πράγματι για τον σκοπό για τον οποίο εστάλησαν και ότι δικαιούχοι των τραπεζικών λογαριασμών είναι σωματεία που λειτουργούν νόμιμα.

  "Η πρώτη και σημαντικότερη συμβουλή είναι να υιοθετήσει έναν σκύλο και να μην αγοράσει. Να αποφασίσει συνειδητά και υπεύθυνα ότι ο σκύλος θα γίνει κομμάτι της καθημερινότητας του και ότι είναι έτοιμος να σεβαστεί απόλυτα τη φύση του σκύλου".  

— Τι κερδίζει μια φιλοζωική οργάνωση από την πλατφόρμα και τι ένας απλός πολίτης; Οι φιλοζωικές οργανώσεις του www.dogsvoice.gr έχουν την ευκαιρία να καταχωρίσουν τους σκύλους που προωθούν σε υπεύθυνες υιοθεσίες σε μια αξιόπιστη βάση δεδομένων. Οι πιθανότητες να υιοθετηθούν οι καταχωρισμένοι σκύλοι αυξάνονται σημαντικά αν σκεφτεί κανείς ότι μόλις σε έναν μήνα λειτουργίας έχουμε καθημερινά 500 μοναδικούς χρήστες που ψάχνουν σκύλο και μετράμε ήδη 26 επιτυχείς υιοθεσίες. Επίσης, μπορούν να προβάλουν καλύτερα το σημαντικό έργο που παράγουν καθημερινά, να προσελκύσουν εθελοντές και να δεχτούν χρήματα για την ενίσχυση της δράσης τους. Ένας απλός πολίτης μπορεί να αναζητήσει πολύ εύκολα τον σκύλο που του ταιριάζει και να τον υιοθετήσει, να ενημερωθεί για τη φιλοζωική δράση στην Ελλάδα και να μάθει όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να στηρίξει έμπρακτα μια φιλοζωική οργάνωση.

Αν 100.000 πολίτες έστελναν 1 ευρώ τον μήνα σε κάποια φιλοζωική οι ανάγκες των φιλοζωικών σε όλη την Ελλάδα θα καλύπτονταν κατά 60%.   — Ποια είναι η κατάσταση στις φιλοζωικές της Αττικής; Σημαντικά καλύτερη από την κατάσταση στην υπόλοιπη Ελλάδα, πλην όμως δύσκολη.

Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν περισσότερες από 40 ενεργές φιλοζωικές στην Αττική και αρκετές από αυτές διατηρούν καταφύγια, καταβάλλοντας τιτάνια προσπάθεια προκειμένου να αντεπεξέλθουν. Τα συνήθη προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι, φυσικά, η έλλειψη έμπρακτης υποστήριξης σε πόρους και εθελοντές, η παντελής αδιαφορία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με κάποιες εξαιρέσεις, και, τέλος, η μεγάλη ανευθυνότητα των συμπολιτών μας, που, ενώ δεν στειρώνουν τα ζώα που έχουν, απαιτούν να μετακυλήσουν ανεπιθύμητες γέννες σε ομάδες ανθρώπων που είναι απλώς εθελοντές κι έχουν και οι ίδιοι πολύ περιορισμένες δυνατότητες.

Σε όλα τα παραπάνω προστίθενται, δυστυχώς, αρκετά περιστατικά κακοποίησης και η εσφαλμένη νοοτροπία των Ελλήνων για τον σεβασμό που οφείλουν να δείχνουν στην αστική πανίδα.   — Υπάρχει κάποιο είδος ελέγχου στις υιοθεσίες από εσάς; Δεν υπάρχει και αυτό είναι μια συνειδητή επιλογή. Δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να παρακάμψουμε τα κριτήρια καταλληλότητας που κάθε φιλοζωική ή ιδιώτης τυχόν έχουν θέσει προκειμένου να εγκρίνουν μια υιοθεσία.

Η δική μας δουλειά είναι να ελέγχουμε τις φιλοζωικές και να διευκολύνουμε αυτόν που σκέφτεται να αποκτήσει σκύλο προκειμένου να υιοθετήσει έναν και να μην αγοράσει.   Τηρούμε αυστηρούς μηχανισμούς διαφάνειας προκειμένου να είμαστε βέβαιοι ότι τα χρήματα αξιοποιούνται πράγματι για τον σκοπό για τον οποίο εστάλησαν και ότι δικαιούχοι των τραπεζικών λογαριασμών είναι σωματεία που λειτουργούν νόμιμα...

— Ποιος είναι ο στόχος για φέτος; Μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι το μότο μας: «Κάθε σκύλος, ένα σπίτι»! Άμεσος στόχος μας είναι η οργάνωση ενός πανελλαδικού προγράμματος στειρώσεων, που σε συνεργασία με χορηγούς και τον Πανελλήνιο Κτηνιατρικό Σύλλογο θα στειρωθούν πάνω από 5.000 σκύλοι σε όλη την Ελλάδα.

Το πρόγραμμα αυτό θα μειώσει τον πληθυσμό των αδέσποτων σκύλων κατά 30% μέσα σε έναν χρόνο. Τέλος, οι στόχοι μας για το 2015 είναι η ανεύρεση χορηγών που θα αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου τα πάγια έξοδα φιλοζωικών της πλατφόρμας μας, η προσέλκυση ακόμα περισσότερων εθελοντών, η προώθηση υιοθεσιών μέσα από την καμπάνια μας, δράσεις ευαισθητοποίησης για περιστατικά κακοποίησης και, τέλος, η αποκατάσταση της προκατάληψης που υπάρχει ακόμα στην Ελλάδα ότι ένας σκύλος ράτσας που αγοράζεται είναι καλύτερος από έναν ημίαιμο σκύλο που υιοθετείται.  

— Πώς κρίνεις την ανταπόκριση σε αυτό που κάνετε μέχρι σήμερα; Συγκινητική, τουλάχιστον. Μέσα σε έναν μήνα στον αέρα το www.dogsvoice.gr αριθμεί χιλιάδες φίλους στη σελίδα του στο facebook αλλά και εκατοντάδες μοναδικούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα. Επίσης, υπάρχουν άνθρωποι που μας στηρίζουν επειδή πιστεύουν πολύ σε αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, με πρόσφατο παράδειγμα την ομάδα που δούλεψε pro bono για το promo video και αποτελείται από τους: Μαριέττα Φαφούτη, Θανάση Τσιμπίνη, Κωνσταντίνο Κουκουλιό, Σταμάτη Κούρο, Δημήτρη Σιάμπο, Άρη Ζέρβα, Ρένο Παπασταύρο και Γιάννη Ζούμπα. Αν δεν υπήρχαν οι παραπάνω να στηρίξουν την καμπάνια, με την αγάπη και την ενέργεια που έδωσαν, δεν θα γινόταν. Τους ευχαριστούμε πάρα πολύ όλους γι' αυτό που είναι και γι' αυτό που έκαναν για το Dogs' Voice και ευχαριστούμε και πολλούς φίλους της σελίδας που φροντίζουν καθημερινά να διαδίδουν τις δράσεις μας.

Αυτό που έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα δεν θα είχε επιτευχθεί χωρίς την υποστήριξη που έλαβε η πλατφόρμα από ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα και χωρίς τις πρώτες φιλοζωικές που μας εμπιστεύτηκαν.   — Εσύ έχεις σκύλο; Έχω έναν ημίαιμο μαύρο σκύλο τριών χρονών, τον Τάσο! Δεν ξέρω αν με βρήκε ή αν τον βρήκα, το σίγουρο είναι ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει αλλάξει τη ζωή μου. Πλέον ασχολείται επαγγελματικά με το modeling, αφού παίζει στα περισσότερα διαφημιστικά του Dogs' Voice!  

— Τι θα συμβούλευες κάποιον που σκέφτεται να αποκτήσει σκύλο; Η πρώτη και σημαντικότερη συμβουλή είναι να υιοθετήσει έναν σκύλο και να μην αγοράσει. Να αποφασίσει συνειδητά και υπεύθυνα ότι ο σκύλος θα γίνει κομμάτι της καθημερινότητας του και ότι είναι έτοιμος να σεβαστεί απόλυτα τη φύση του σκύλου. Αυτό σημαίνει δεν θα τον εγκαταλείψει ποτέ, δεν θα τον αφήνει σε ταράτσες και μπαλκόνια, θα τοποθετήσει microchip, θα τον κοινωνικοποιήσει σωστά από μικρή ηλικία και θα έχει τη διάθεση να τον αντιμετωπίζει ως μέλος της οικογένειάς του. Επειδή οι υιοθεσίες δεν είναι συναλλαγές, μοιάζουν σε πολλά με τον έρωτα. Καλό είναι, λοιπόν, να υιοθετούμε έναν σκύλο που ταιριάζει στον χαρακτήρα μας, τον έχουμε ξεχωρίσει και μπορούμε, προκειμένου να είναι στη ζωή μας, να κάνουμε και τους απαραίτητους συμβιβασμούς. Τέλος, απαραίτητη συμβουλή για όσους αποκτήσουν τελικά σκύλο είναι η στείρωση. Δεδομένου του προβλήματος που υπάρχει στην Ελλάδα, οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση είναι ανεύθυνη.

 

Πηγή: www.lifo.gr



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube