Από τα μέσα Νοεμβρίου το ξενοδοχειακό συγκρότημα του Αστέρα Βουλιαγμένης θα πάψει να δέχεται κρατήσεις, καθώς τότε αναμένεται να ξεκινήσει η έναρξη των εργασιών αναβάθμισης των υφιστάμενων εγκαταστάσεων. Το «γενικό πλάνο» ανάπτυξης του θρυλικού ξενοδοχειακού συγκροτήματος στη Χερσόνησο Βουλιαγμένης προβλέπει την υλοποίηση δύο επτάστερων ξενοδοχείων και 15 πολυτελών κατοικιών, με το νέο ιδιοκτήτη της έκτασης, την αραβικών συμφερόντων Jermyn Street Real Estate Fund IV LP να κρατά για την ώρα κλειστά τα χαρτιά του σχετικά με το master plan της περιοχής.

Ωστόσο, προς στιγμήν, προέχει η ολοκλήρωση του τυπικού σκέλους της αγοραπωλησίας του Αστέρα. Η επικύρωση, δηλαδή, του ΕΣΧΑΔΑ (ειδικό σχέδιο χωρικής ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου) από το Συμβούλιο της Επικρατείας και εν συνεχεία η έκδοση του απαιτούμενου προεδρικού διατάγματος και η κύρωσή του από τη Βουλή, διαδικασία που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί, έως το Φθινόπωρο, σύμφωνα με όσα ανέφερε, χθες, σε δημοσιογραφική συνάντηση, ο διευθύνων σύμβουλος της Αστήρ Παλάς Πολυχρόνης Γριβέας. Η διαδικασία αυτή θα οδηγήσει στην μεταβίβαση του 90% της Αστήρ Παλλάς στην Jermyn Street, με την τελευταία να αναμένεται να υποβάλει δημόσια προσφορά την έξοδο της Αστήρ Παλάς από το Χ.Α.

Το συνολικό ύψος της συναλλαγής τοποθετείται στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ ολόκληρη η επένδυση αναμένεται να ξεπεράσει τα 700 εκατ. ευρώ ή το 1 δισ. δολάρια.

Το χρονοδιάγραμμα των εργασιών ανακαίνισης δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί, ωστόσο, δεν αποκλείεται να επαναληφθεί το «θαύμα του 2004». Τότε, σε λιγότερους από εννέα μήνες, ο Αστέρας είχε ανακαινιστεί πλήρως, όπως ανέφερε ο κ. Γριβέας.

Μεγάλη η ζήτηση

Το ξενοδοχειακό συγκρότημα, που έχει φιλοξενήσει κατά το παρελθόν προσωπικότητες, όπως ο Φρανκ Σινάτρα και η Τζέιν Φόντα, προσελκύει, σταθερά, ζήτηση από ξένους τουρίστες. Συγκεκριμένα, η αμερικανική αγορά αντιπροσωπεύει το 17% του τζίρου του συγκροτήματος, ενώ οι Ρώσοι έχουν αναδειχθεί, κατά τα τελευταία χρόνια, σε σημαντικούς πελάτες, καθώς από την δέκατη θέση, εκτοξεύθηκαν στην τρίτη (σε επίπεδο μεγέθους ως αγορά). Οι Άγγλοι και οι Γερμανοί ανήκουν στο «παραδοσιακό» κοινό του Αστέρα, ενώ τις σουίτες του ξενοδοχείου έχουν αρχίσει να προτιμούν, ολοένα και συχνότερα, Άραβες.

«Επανέρχεται σταδιακά η κίνηση από τις αραβικές χώρες, κάτι που είχε να παρατηρηθεί πριν από 30 χρόνια» σημείωσε ο επικεφαλής της Αστήρ Παλάς. Φέτος, είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία θα διοργανώσει road show στην Κίνα.

Κατά τη φετινή σεζόν ο αριθμός των διανυκτερεύσεων εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 5.000, οι οποίες πέρυσι είχαν διαμορφωθεί στις 55.321 στα ξενοδοχεία «Arion Resort & spa» και «the Westin Athens».

Σημαντική είναι φέτος και η συμβολή των Ποσειδωνίων, τα έσοδα από τα οποία εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 2 εκατ. ευρώ! Ποσό που αφορά σε διάστημα σχεδόν 10 ημερών ουσιαστικά

Σχετικά με την μαρίνα Βουλιαγμένης, που τελεί υπό αναβάθμιση, υπάρχει λίστα αναμονής, με την διοίκηση να έχει προχωρήσει σε αύξηση των χρεώσεων ελλιμενισμού.

Ενισχυμένη είναι η ζήτηση και για την κάρτα μέλους της παραλίας που εμφάνισε, κατά το πρώτο τρίμηνο αύξηση εσόδων σε ποσοστό 22%, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Η διαχείριση της παραλίας συμβάλει στο 10% επί του τζίρου του Αστέρα, με τις τιμές να έχουν αυξηθεί κατά 2 ευρώ (15 ευρώ τις καθημερινές και 25 ευρώ τα Σαββατοκύριακα).

Μεγέθη

Ο επικεφαλής της Αστήρ Παλλάς ανέφερε ότι κατά τη φετινή χρονιά τα μεγέθη θα είναι βελτιωμένα και προέβλεψε ότι ο κύκλος εργασιών –είχε διαμορφωθεί στα 26,9 εκατ. το 2013- θα αυξηθεί σε διψήφιο νούμερο. Δεν απέκλεισε επίσης, οριακή κερδοφορία, κάτι που θα εξαρτηθεί, βέβαια, από τον αριθμό των κρατήσεων και των συνεδρίων που θα πραγματοποιηθούν στο συγκρότημα. Ενδεικτική της συνεισφοράς του συνεδριακού τουρισμού στα μεγέθη των ξενοδοχειακών μονάδων είναι ότι από τη φιλοξενία της εκδήλωσης των Ποσειδωνίων ο Αστέρας εμφάνισε τζίρο της τάξης των 2 εκατ. ευρώ.

Σε χρηματοοικονομικό επίπεδο, η Αστήρ Παλάς προχωράει σε αναδιάρθρωση δανεισμού ύψους 27 εκατ. ευρώ με το σύνολο των δανείων να διαμορφώνεται στα 42 εκατ.

Από τι αποτελείται ο Αστέρας Βουλιαγμένης

Το «φιλέτο» της Βουλιαγμένης αποτελείται από:

- το Arion Resort & Spa που διαθέτει 123 κλίνες, 58 μπανγκαλόου, εστιατόρια, καταστήματα, υπαίθρια πισίνα και συνεδριακό κέντρο

- το Westin Hotel Athens που αποτελείται από 162 κλίνες, αίθουσα γυμναστηρίου, εστιατόρια και μπαρ, καταστήματα και συνεδριακό χώρο

- το πρώην ξενοδοχειακό συγκρότημα Αφροδίτη που εκτείνεται σε συνολική επιφάνεια περίπου 20,1 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων και διαθέτει αναξιοποίητη έκταση. Οι προδιαγραφές αξιοποίησης της Αφροδίτης προβλέπουν τη δημιουργία 148 δωματίων, όπως και την μετατροπή ορισμένων από τις κλίνες σε πολυτελείς σουίτες.

-δύο παραλίες, του Αστέρα, που καταλαμβάνει 1.600 μέτρα ακτογραμμής και του ΕΟΤ που εκτείνεται σε 2.100 μέτρα ακτογραμμής.

-τη μαρίνα Βουλιαγμένης -θα παραχωρηθεί για 40 χρόνια- με τη σύμβαση 40ετούς μίσθωσης, που υπέγραψε η Αστήρ Παλάς με την ΕΤΑΔ να είναι ύψους 43 εκατ. ευρώ.





casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube