Στα άδυτα του οίκου ανοχής της Μαντάμ Κλοντ από έναν στενό φίλο της ιέρειας της πορνείας Μαντάμ Κλοντ, η οποία έφυγε πριν από λίγες ημέρες από τη ζωή, σε ηλικία 92 ετών.

Ανάμεσα στο πελατολόγιο των ισχυρών της διάσημης Μαντάμ ήταν και ο Αριστοτέλης Ωνάσης, ο οποίος φέρεται να είχε επισκεφθεί τον οίκο ανοχής μαζί με την τότε σύντροφό του, Μαρία Κάλλας.

«Οι απαιτήσεις τους ήταν τόσο αρρωστημένες, που με έκαναν να κοκκινίσω» είχε αποκαλύψει η Μαντάμ Κλόντια.

Η Μαντάμ Κλοντ, η θρυλική Γαλλίδα προαγωγός, που πέθανε την περασμένη εβδομάδα φημιζόταν για την υψηλή πελατεία της.

Όπως διαβάζουμε στην «Daily Mail», το σπίτι της Μαντάμ Κλοντ, είχε επισκεφθεί, όμως και ο Τζον Κένεντι, πρώτος σύζυγος της Τζάκι, η οποία στη συνέχεια παντρεύτηκε τον Αριστοτέλη Ωνάση. Η βρετανική εφημερίδα γράφει ότι ο Κένεντι είχε ζητήσει μια κοπέλα που να μοιάζει στην Τζάκι αλλά να είναι πιο «καυτή».


Την πόρτα του σπιτιού της Μαντάμ Κλοντ είχαν περάσει πολλοί άλλοι πολιτικοί και VIP πελάτες.

Από τους πιο σταθερούς πελάτες ήταν ο Σάχης του Ιράν ο οποίος απαιτούσε κάθε Παρασκευή να πηγαίνουν «φρέσκες» Κλοντέτ σπίτι του. Φήμες θέλουν τακτικοί πελάτες να ήταν ο Μάρλον Μπράντο και ο Μουαμάρ Καντάφι. Επίσης, επισκέπτονταν το σπίτι ο δισεκατομμυριούχος της FIAT Τζιάνι Ανιέλι. Λέγεται, μάλιστα, ότι μετά από ένα όργιο με Κλοντέτ, τις πήρες όλες μαζί και τις πήγε στην εκκλησία.

Η Μαντάμ Κλοντ ήταν, κατά το δημοσίευμα, μια «σκληρή» επαγγελματίας που από τις 20 κοπέλες που έβλεπε κάθε μήνα, επέλεγε μόνο μία! Πολλές από αυτές ήταν μοντέλα του επώνυμου οίκου «Christian Dior».

Της ζητούσε να βγάλουν τα ρούχα τους, κι αν αυτό για κάποια κοπέλα ήταν υπερβολικό ή τολμηρό, αμέσως ερχόταν και η απόρριψη...

Ένα άλλο δύσκολο τεστ ήταν και η τσάντα. Αν την άδειαζες και μέσα υπήρχε αταξία, ξεχνούσες απλά την καριέρα σου κοντά της!

Μάλιστα, το ρεπορτάζ, αναφέρει ότι υπήρχε η φήμη, ότι πολλά από τα κορίτσια της είχαν προσληφθεί από την CIA για να αναπτερώνουν το ηθικό των αντρών.

Όσο για τις τιμές; Το 1977 η τιμή ήταν περίπου στα 180 ευρώ για ένα απόγευμα, 370 για ένα βράδυ (20:00 με 02:00) και 600 ευρώ για μια ολόκληρη ημέρα. Οι τιμές για τα Σαββατοκύριακα για τα 400 κορίτσια του οίκου ήταν διαπραγματεύσιμες.


Είναι γεγονός ότι αρκετά από τα μυστικά της Μαντάμ Κλοντ βγήκαν παραδόξως στην επιφάνεια. Πολλά περισσότερα είναι εκείνα όμως, που η ιέρεια του σεξ πήρε μαζί της...

Ο άντρας που έχει «σπάσει» την σιωπή του και σήμερα εμείς, μπορούμε να διαβάζουμε τι συνέβαινε πίσω από τις ερμητικά κλειστές πόρτες της Κλοντ, είναι ο Στιούαρτ Στάντιεμ. Στενός, φίλος «καρδιακός», γράφει το περιοδικό «Vanity Fair».

«Γνώρισα την Μαντάμ Κλοντ το 1981 στο Λος Αντζελες μέσω ενός παραγωγού», αποκαλύπτει.

«Ηταν λεπτεπίλεπτη και έτρωγε σαν ''πουλάκι''. Δεν έπινε, δεν κάπνιζε, και έβαζε στο στόμα μόνο λεπτές φέτες από λεμόνι και τομάτα. Αριστοκράτισσα. Η γκαρνταρόμπα της είχε πάντα τα πιο ξεχωριστά κομμάτια που δεν έβλεπες πουθενά στο Λος Αντζελες».

Και συνεχίζει: «Τρώγαμε σχεδόν κάθε μέρα μαζί. Εξιστορώντας τη ζωή της έμαθα ότι πριν γίνει πόρνη, πουλούσε το Ευαγγέλιο πόρτα-πόρτα. Δούλεψε και σαν πωλήτρια, αλλά ήταν τραγική. Τις έβρισκε όλες χοντρές! Σημαντικό να αναφέρω ότι όλοι οι πλούσιοι πελάτες της δεν πλήρωναν για το σεξ. Πλήρωναν για την εμπειρία..».

«Όσο η φήμη της μεγάλωνε, ενισχυόταν και το πορτοφόλι της. Και η διάσημη πελατεία της. Εκδότες, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί... Θυμάμαι σε ένα πάρτι την Μπριζίτ Μπαρντό. Είχε έρθει μόνη της.Ετρωγε, επίσης συχνά και με την Τζόαν Κόλινς. Το ταλέντο της Κλοντ ήταν ότι μπορούσε να μεταμορφώσει κάθε κορίτσι σε όνειρο».

Η γαλλική Αντίσταση, τα τατουάζ και... η καταγωγή που την έστειλε στη φυλακή - Γιατί παντρεύτηκε έναν γκέι μπάρμαν!

Υπάρχουν πηγές που λένε ότι είχε και τατουάζ στο κορμί της. Δημοσιογράφοι που την γνώριζαν καλά ισχυρίζονται ότι είχε φυλακιστεί για τη πίστη της (ήταν Εβραία) και όχι για το ρόλο της στη Γαλλική Αντίσταση. Ο αριθμός της στη φυλακή ήταν 888.

Λέγεται δε, ότι στο παρελθόν είχε παντρευτεί έναν ομοφυλόφιλο μπάρμαν για να αποκτήσει την πράσινη κάρτα και να παραμείνει στην Αμερική. Επειδή ήταν γαλλίδα, προσπαθούσε με κόπο να σταθεί στην Αμερική και πολλοί εκδότες διχάζονταν για το πώς θα την παρουσιάσουν στο κοινό. «Όταν μετά από χρόνια κατέληξε στο Παρίσι, ήταν πολύ δύσκολο να την βρεις. Να σε δεχτεί», αποκαλύπτει ο Στάντιεμ.

Σιχαινόταν το σεξ: «Οι άντρες είναι πορτοφόλι, οι γυναίκες αντικείμενο του πόθου»

Ω,ναι, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται η ιέρεια του σεξ κοιτάχτηκε στον καθρέφτη, λίγο μετά τα 40 της και αναφώνησε:«Απορώ πώς οι άνθρωποι μετά τα 40 κάνουν σεξ. «Είναι γεγονός ότι δεν του είχε και μεγάλη αδυναμία», έλεγαν στενοί της φίλοι. Κάποιοι πιστεύουν ότι ζήλευε τις κοπέλες της, γιατί δεν μπορούσε να τις φτάσει σε ομορφιά.

Στα νιάτα της δεν ήταν πολύ όμορφη. «Είχε μεγάλη μύτη και άσχημα δόντια. Ενας βραζιλιάνος πλαστικός χειρουργός έκανε θαύματα. Στο μόνο που είπε όχι ήταν στην αυξητική στήθους», λένε «κακές γλώσσες».

Οι τσάντες Louis Vuitton, τα Yves Saint Laurent ρούχα και τα Cartier ρολόγια

Η Μαντάμ Κλοντ λάτρευε την εξωτερική εμφάνιση και την περιποίηση. Ντυνόταν πάντα από τους πιο διάσημους και ακριβούς οίκους. «Είχε αδυναμία στις τσάντες Louis Vuitton, τα Yves Saint Laurent ρούχα, τα κοσμήματα Winston και τα Cartier ρολόγια. Α, και είπαμε τους πλαστικούς», λέει ο φίλος της και καταλήγει.

«Η Μαντάμ Κλοντ ήταν ένας θρύλος, ένας μύθος. Ηταν σαν να γνώριζες τον Αλ Καπόνε!!!Κάποια στιγμή το 1985 χάσαμε επαφή, γιατί είχε μπλεξίματα με τις γαλλικές αρχές. Αλλά δεν άργησε, πιστέψτε με, να επιστρέψει στα καθήκοντά της. Τα χρόνια πέρασαν και έμαθα ότι η Κλοντ ζει και βασιλεύει στα 91 της χρόνια. Τα μάζεψα γρήγορα, δίχως δεύτερη σκέψη, και πήγα να την βρω. Μιλούσαμε επί ώρες... Τι να πεις για 60 χρόνια μέσα σε λίγες ώρες. Το συμπέρασμά μου είναι ότι το μεγαλύτερο μυστικό που δεν έχουμε μάθει και δεν θα αποκαλυφθεί ποτέ, είναι η ίδια η Mαντάμ. Η πολυσχιδής προσωπικότητά της. Αυτή ήταν το Μυστικό».

 

«Μια γυναίκα, μπορεί να κάνει έναν άνδρα να χαλαρώσει στην αγκαλιά της με τον ίδιο τρόπο που μπορεί να νιώσει γαλήνιος από την ήρεμη αγκαλιά της θάλασσας που κινείται απαλά πάνω στο σώμα του. Αλλες φορές πάλι μπορεί μια γυναίκα να οδηγήσει έναν άνδρα εκτός ελέγχου, να τον πετάξει με σφοδρότητα πέρα δώθε πάνω στα γιγαντιαία κύματά της. Τότε ο άνδρας δεν μπορεί παρά να παραδοθεί και να τον κάνει ό,τι θέλει». Λόγια βγαλμένα από ένα μύθο, τον Αριστοτέλη Ωνάση, του οποίου η φήμη ξεπέρασε τη ζωή του. Ενας άνδρας που όσο παίδεψε, αντίστοιχα και λάτρεψε το γυναικείο φύλο...

Ενα νέο βιβλίο, σε αποκλειστική προδημοσίευση από την «Espresso», που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «7+επτά», ρίχνει άπλετο φως στην ταραχώδη προσωπική ζωή του Ελληνα Κροίσου. Τίτλος του «Οι γυναίκες του Ωνάση». Συγγραφέας του είναι η Κική Φερούδη-Μουτσάτσου που εργάστηκε ως προσωπική γραμματέας του Ωνάση από το 1966 ώς τον θάνατό του στο ιδιαίτερο γραφείο του, στην οδό Οθωνος και αργότερα στη λεωφόρο Συγγρού.

Περιέχει πολλές λεπτομέρειες για τις πιο σημαντικές γυναίκες της ζωής του, τη Μαρία Κάλλας, την Τζάκι Κένεντι, αλλά και την κόρη του Χριστίνα και την αδελφή του Αρτεμις. Η γυναίκα που αγάπησε, μα δεν μπόρεσε να παντρευτεί, η γυναίκα που παντρεύτηκε, μα δεν μπόρεσε να αγαπήσει, η επαναστάτρια κόρη την οποία δεν κατάφερε να ελέγξει και η κτητική αδελφή που έλεγχε τα πάντα είναι η περιεκτική περίληψη όσων καταγράφονται στο βιβλίο που περιέχει και φωτογραφικό υλικό.

 

Η ΚΑΛΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ

Η μεγαλύτερη αδελφή του Αριστοτέλη, η Αρτεμις Γαροφαλίδη, «μια μικροκαμωμένη γυναίκα -ζύγιζε λιγότερο από 45 κιλά- λάτρευε τον κατά δύο χρόνια μικρότερο αδελφό της και τον θεωρούσε το πιο σημαντικό πρόσωπο στη ζωή της. Ασκούσε σημαντική επιρροή πάνω στη ζωή του, αλλά ήταν αρκετά έξυπνη για να χρησιμοποιεί αυτή την επιρροή με προσοχή. Κάθε φορά που τον γυρόφερνε, παρατηρούσα πως προσπαθούσε να αποκωδικοποιήσει τη διάθεσή του» περιγράφει η συγγραφέας. Ο Αριστοτέλης Ωνάσης παντρεύτηκε το 1946 την Τίνα-Αθηνά Λιβανού, κόρη του εφοπλιστή Σταύρου Λιβανού, και απέκτησε μαζί της δύο παιδιά, τον Αλέξανδρο και τη Χριστίνα. Ο γάμος του Αριστοτέλη Ωνάση με την Τίνα Λιβανού δεν κράτησε πολύ αφού μετά από δεκατρία χρόνια χώρισαν.

Η Μαρία Κάλλας είχε έρθει στη ζωή του. «Η ζωή της αφού ερωτεύτηκε τον Αριστοτέλη Ωνάση έμοιαζε με ελληνική τραγωδία» γράφει η Κική Φερούδη-Μουτσάτσου. Ο Ωνάσης ερωτεύτηκε την Κάλλας όταν υποδύθηκε τη Μήδεια στο «Covent Garden» του Λονδίνου αφού την είχε ήδη κυνηγήσει για μήνες στο Παρίσι και τη Βενετία. Σε μια κρουαζιέρα με τη θαλαμηγό του, από το Μόντε Κάρλο προς την Κωνσταντινούπολη και τη Βενετία, στις 22 Ιουλίου 1959, ο Αρίστος και η Μαρία, παρουσία των συζύγων, της Τίνας Λιβανού και του Τζιοβάνι Μενεγκίνι, ξεκίνησαν μια παράνομη ερωτική σχέση που συγκλόνισε τον κόσμο και κατέστρεψε τους γάμους τους. Στο τέλος της εικοσαήμερης κρουαζιέρας η Μαρία Κάλλας ανακοίνωσε στον σύζυγό της πως ήταν ερωτευμένη με τον Αρίστο και εγκατέλειψε το πλοίο με ένα βραχιόλι χαρισμένο από τον καινούργιο εραστή της με τα αρχικά TMWL (To Maria With Love, δηλαδή, «Στη Μαρία Με Αγάπη»).

«Παρά το γεγονός ότι η Μαρία και ο Μενεγκίνι χώρισαν στις 14 Νοεμβρίου 1959, μετά από σχεδόν δεκατρία χρόνια γάμου, η Τίνα έκανε μήνυση στον Αρίστο ζητώντας του διαζύγιο για λόγους μοιχείας. Ο Αρίστος δεν παντρεύτηκε ποτέ τη Μαρία» αποκαλύπτει η συγγραφέας. Και συμπληρώνει: «Υπήρξαν πραγματικά πολύ όμορφες στιγμές μεταξύ της Μαρίας και του Αρίστου πάνω στη θαλαμηγό “Χριστίνα” προτού ο κ. Ωνάσης παντρευτεί την Τζάκι Κένεντι. Η Μαρία είχε τη δική της σουίτα, στη “Σαντορίνη”... Η Μαρία αποκαλούσε τον κ. Ωνάση τρυφερά και χαρούμενα “πασά μου” ή “αφέντη μου”».

Στο βιβλίο όμως γίνεται αναφορά και στον ζηλότυπο χαρακτήρα της Κάλλας. Με το πέρασμα των χρόνων οι καβγάδες και οι χωρισμοί μεταξύ τους ήταν συνηθισμένοι. «Ενα βράδυ του 1967, προτού ο κ. Ωνάσης παντρευτεί την Τζάκι, ο Ωνάσης φλέρταρε με την Γκρέτα Γκάρμπο. Δεν άντεχε να μη φλερτάρει με όμορφες γυναίκες» περιγράφει η συγγραφέας. Κάνει επίσης ειδική αναφορά στην ανασφάλεια της Μαρίας Κάλλας. «Οταν ο Ωνάσης ταξίδευε για δουλειά συνήθιζε να του λέει: “Αν με αφήσεις εδώ μόνη δεν θα είμαι εδώ όταν επιστρέψεις. Θα το μετανιώσεις”. Και όταν εκείνος επέστρεφε της έλεγε: “Είδες, αγάπη μου; Επέστρεψα πάλι κοντά σου. Είσαι η μόνη γυναίκα που αγαπώ”. Η Μαρία Κάλλας δεν κατάφερε να κερδίσει ποτέ τη συμπάθεια του προσωπικού στη θαλαμηγό. Ακολουθούσαν τις οδηγίες της όταν τους ζητούσε κάτι, αλλά ποτέ δεν την ευχαριστούσαν».

Το 1967 ήταν η τελευταία χρονιά που η Μαρία πέρασε ολόκληρο το καλοκαίρι στον Σκορπιό. Η Κική Φερούδη-Μουτσάτσου περιγράφει την εποχή: «Ηταν γεμάτη με τον πόνο της γνώσης ότι όσα είχε ζήσει μαζί του για εννιά χρόνια έφταναν στο τέλος τους. Η Μαρία ήξερε ότι ο Αρίστος είχε φιλοξενήσει την Τζάκι Κένεντι μόνη της στο διαμέρισμά του στο Παρίσι. Ηξερε επίσης πως είχε συχνές τηλεφωνικές επαφές μαζί της από το 1963 και ότι είχε πάρει την Τζάκι σε μια κρουαζιέρα στην Καραϊβική το 1968. Χώρισαν, αλλά ήξερα ότι κατά τη διάρκεια των 6,5 χρόνων που ήταν παντρεμένος με την Τζάκι μπορούσε να έχει και τις δύο γυναίκες της ζωής του. Τη γυναίκα που παντρεύτηκε και προσπαθούσε να αγαπήσει και τη γυναίκα που δεν παντρεύτηκε, αλλά πάντα αγαπούσε».

 

Ο ΧΛΙΔΑΤΟΣ ΓΑΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΝΕΝΤΙ

Η Κική Φερούδη-Μουτσάτσου υποδέχτηκε για πρώτη φορά στο σπίτι της Γλυφάδας τον μετέπειτα θυελλώδη έρωτα του Αριστοτέλη, την Τζάκι Κένεντι. «Ντυμένη απλά, με ένα κοντό πράσινο φόρεμα στολισμένο με μια σειρά μαργαριταριών και με τα πυκνά καρέ μαλλιά της να αποκαλύπτουν ένα ζευγάρι κομψά σκουλαρίκια, η πρώην πρώτη κυρία των Ηνωμένων Πολιτειών μπήκε μέσα στο δωμάτιο επιφυλακτικά».

Στις 20 Οκτωβρίου του 1968, ο Αριστοτέλης Ωνάσης παντρεύτηκε την Τζάκι Κένεντι. Η ημέρα του γάμου ήταν συννεφιασμένη και βροχερή. «Υπάρχουν εκείνοι που επέμεναν ότι δεν υπήρχε αγάπη σε αυτό τον γάμο, πως παντρεύτηκε τον κ. Ωνάση για τα χρήματά του και την ασφάλεια, και ο κ. Ωνάσης για το όνομά της και την κοινωνική θέση της. Διαφωνώ με όλους αυτούς του ισχυρισμούς. Ηταν ένας γάμος που είχε στιγμές αγάπης και στοργής. Δεν θα έλεγα ότι αυτή αγάπη ήταν αρκετά ισχυρή ώστε να ξεπεραστούν τα καταστροφικά εμπόδια που τοποθέτησε αργότερα στο πέρασμά τους η θλιβερή μοίρα που κυβερνούσε τη ζωή τους» γράφει Κική Φερούδη-Μουτσάτσου.

Η άλλοτε γραμματέας του Ωνάση περιγράφει ότι τα δύο παιδιά του, ο Αλέξανδρος και η Χριστίνα ήταν επιφυλακτικοί με τον γάμο του πατέρα τους. Ο Αρίστος τους είχε επισημάνει ότι η Τζάκι έμοιαζε με τη γιαγιά τους Πηνελόπη και ότι έπρεπε να της δώσουν μια ευκαιρία. Η συγγραφέας λέει ακόμη ότι «πριν από τον θάνατο του Αλέξανδρου ο κ. Ωνάσης αντιμετώπιζε τη ζωή ως ένα παιχνίδι που μπορούσε εύκολα να κερδίσει. Μετά τον θάνατό του, στις 23 Ιανουαρίου 1973, η ζωή του γκρεμίστηκε. Την ίδια ώρα, το προσωπικό “ψιθύριζε” ότι η Τζάκι Κένεντι έφερε κακή ενέργεια στο σπιτικό».

 

Οι «εκρήξεις» και η στρατηγική της Τζάκι

Η συγγραφέας πάντως εξαίρει τη στρατηγική και την υπομονή της. Σε ένα απόσπασμα σημειώνει: «Η κυρία Τζάκι υπερτερούσε σε στρατηγική. Ηξερε τις διαθέσεις του πολύ καλά. Και όταν δεν είχε τη διάθεση να της δώσει κάτι, ποτέ δεν έχανε τον χρόνο της ζητώντας το. Αν ήταν κακόκεφος δεχόταν τις παραξενιές του στωικά, χωρίς να του δίνει κανένα δικαίωμα να θυμώσει μαζί της, σε αντίθεση με τις αδελφές του που ξεσπούσαν σε δάκρυα όταν ο Αρίστος έχανε την ψυχραιμία του μαζί τους. Η Τζάκι επαναλάμβανε ήρεμα “ναι, Αρη”. Περίμενε υπομονετικά να υποχωρήσει η μανία του όση ώρα αυτός άστραφτε και βροντούσε. Ο θυμός του υποχωρούσε πιο γρήγορα όταν είχε μπροστά του την Τζάκι, παρά οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο».

Ακόμη και έτσι όμως, ο Ωνάσης γινόταν επικριτικός μαζί της. Η Κική Φερούδη-Μουτσάτσου περιγράφει ένα χαρακτηριστικό γεγονός: «Η Τζάκι διάβαζε ένα βιβλίο για τον Σωκράτη, παρουσία του Ωνάση και του καθηγητή Γεωργάκη. Τελικά άφησε το βιβλίο κάτω και ρώτησε τον καθηγητή σχολαστικά: “Πιστεύετε ειλικρινά ότι ο Σωκράτης υπήρξε πραγματικά; Μπορεί να υπήρξαν τέτοιοι φιλόσοφοι που να είχαν κοινά γνωρίσματα με έναν τέτοιο άνθρωπο; Ισως ο Πλάτων επινόησε τον Σωκράτη για να εκπροσωπήσει αυτή τη μεγάλη ομάδα φιλοσόφων”. “Δεν γνωρίζω ασφαλώς με βεβαιότητα” της απάντησε ο καθηγητής. “Ισως να είναι όπως με τον Ιησού Χριστό και τους Αποστόλους. Ισως ο Ιησούς Χριστός να ήταν στην πραγματικότητα ο Απόστολος Παύλος. Ισως...” Ξαφνικά, προτού ο καθηγητής προλάβει να τελειώσει τη φράση του, ο Αρίστος πετάχτηκε από τον καναπέ του και απευθυνόμενος στην Τζάκι άρχισε να τσιρίζει: “Τι θα γίνει με σένα;” της φώναξε. “Γιατί πρέπει να συζητάς για τόσο ηλίθια πράγματα; Δεν σκέφτεσαι ποτέ πριν ανοίξεις το στόμα σου;” Ο κ. Ωνάσης συνέχισε το παραλήρημά του βρίζοντας τον καθηγητή και φωνάζοντας στην Τζάκι: “Εχεις ποτέ παρατηρήσει το άγαλμα του ανθρώπου με το μουστάκι που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας; Είσαι τόσο ηλίθια και δεν ξέρεις ότι είναι το άγαλμα του Σωκράτη;”».

 

Η σχέση του με τη Χριστίνα

Ο Αριστοτέλης Ωνάσης είχε ιδιαίτερη επαφή με την κόρη του Χριστίνα. Της έδειχνε στοργή μόνο όταν δεν ήταν μπροστά ο γιος του Αλέξανδρος. Η συγγραφέας αποκαλύπτει επίσης: «Η ζωή δεν ήταν καλή με τη Χριστίνα. Ηταν δυστυχισμένη. Ο Αριστοτέλης αγαπούσε την κόρη του όπως κάθε πατέρας, αλλά θεωρούσε τον Αλέξανδρο ως το “μεγαλύτερο βραβείο”. Από τη στιγμή που ο πατέρας της έφερε την Τζάκι Κένεντι στη ζωή τους, η Χριστίνα ήταν αποφασισμένη να τη μισεί. Την αποκαλούσε ειρωνικά “κυρία” ή “μαντάμ”». Η συγγραφέας περιγράφει επίσης τα δύσκολα χρόνια της Χριστίνας όταν ήταν εν ζωή ο Αριστοτέλης Ωνάσης: «Μετά το διαζύγιό της από τον Μπόολκερ έλαβα ένα τηλεφώνημα από το Λονδίνο που με πληροφορούσε ότι η Χριστίνα είχε κάνει απόπειρα αυτοκτονίας. Οταν το είπα στον Ωνάση είπε ψυχρά: “Μπορώ να φανταστώ τι έχει κάνει στον εαυτό της. Ασ’ τη να πάει στο διάολο. Δεν με νοιάζει αν πεθάνει”».

Σημειώνει ακόμη: «Παρατηρούσα τον τρόπο που κοίταζε την κόρη του τη Χριστίνα. Δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι το πρόσωπό του εξέπεμπε αγάπη και καλοσύνη καθώς την κοιτούσε. Αντίθετα, παρατηρούσα πως φανέρωνε ενόχληση καθώς η παραξενιά, η κατήφεια και η θλίψη που αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι του χαρακτήρα της έβγαιναν στην επιφάνεια. Οταν η Χριστίνα έτρωγε μεγάλες ποσότητες σοκολάτας ή άλλων φαγητών η αηδία ήταν έκδηλη στο πρόσωπό του και αν εκείνη έλεγε κάτι που τον ενοχλούσε, την κατσάδιαζε και της φώναζε χωρίς να τον νοιάζει ποιος άλλος ήταν μπροστά. Αλλες φορές ήταν αδιάφορος και δεν φαινόταν να νοιάζεται για όσα έλεγε ή έκανε η κόρη του. Υπήρχαν άλλες, πιο σπάνιες στιγμές, που τον καταλάμβανε μια θερμή αγάπη, η οποία έδινε τόσο μεγάλη χαρά στην κόρη του, όσο κανένα πανάκριβο δώρο από αυτά που μπορούσε να της προσφέρει».

Το βιβλίο της Κική Φερούδη-Μουτσάτσου, αφού γράφτηκε στα αγγλικά και κυκλοφόρησε πρώτα στην Αμερική, μεταφράστηκε έπειτα και σε πολλές άλλες γλώσσες γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία. Για πρώτη φορά κυκλοφορεί και στα ελληνικά και ένα δείγμα του σας δίνει σήμερα σε αποκλειστική προδημοσίευση η «Espresso».



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube