Δελτίο τύπου εξεδωσε πριν από λίγο ο επικεφαλής της ΡΙΚΙΠ ΒΒΒ Θάνος Ματόπουλος, συμφωνα με το οποίο τονίζεται ότι στις εκλογές, επικράτησαν οι δύο πόλοι του ιδιότυπου τοπικού διπολισμού.

Παράλληλα αναφέρεται:
Η ΡΙΚΙΠ διεξήγαγε έναν πρωτότυπο και πρωτοπόρο εκλογικό αγώνα, μέσα
από ανοικτές συλλογικές διαδικασίες, με αποφάσεις που λαμβάνονταν σε Γενικές Συνελεύσεις, με υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους εκλεγμένους
από τα μέλη και δήμαρχο εκλεγμένο από τα μέλη με μυστική ψηφοφορία.
 
Με τήρηση του Κανονισμού Λειτουργίας και της Διακήρυξης Αρχών που τα
μέλη της Κίνησης διαμόρφωσαν, αποκτήσαμε κουλτούρα συνεργασίας και σεβασμού της άλλης άποψης. Άνθρωποι διαφορετικής πολιτικής προέλευσης συνεργάστηκαν αρμονικά, χωρίς παραγοντισμούς και ιδιοτέλειες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι κανένας υποψήφιος δεν έκανε προσωπικό προεκλογικό αγώνα. Μέσα από συλλογικές διαδικασίες ομάδων δουλειάς
η ΡΙΚΙΠ διαμόρφωσε  ένα πρόγραμμα που δίνει ουσιαστικές και ρεαλιστικές απαντήσεις στα μεγάλα προβλήματα του Δήμου μας και είναι έτοιμη να σταθεί δίπλα στα κινήματα και τους πολίτες που  αγωνιούν και αντιστέκονται.
 
Οι πολίτες της περιοχής μάς τίμησαν με ένα ποσοστό γύρω στο 8%. Εξασφαλίσαμε την εκπροσώπησή μας στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο.Θεωρούμε ότι το ποσοστό είναι ικανοποιητικό, μιας και  είναι η πρώτη φορά
 που μια Κίνηση με τα χαρακτηριστικά της ΡΙΚΙΠ, αγωνιστική, μη προσωποπαγής, χωρίς πελατειακό χαρακτήρα, μετέχει στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Δήμου μας.
Η ΡΙΚΙΠ  μετά από συζήτηση δεν προχώρησε  σε συνεργασία  με πρόσωπα ή κινήσεις, γιατί δεν υπήρχε κοινό πλαίσιο αρχών. Δεν διεκδίκησε από τους πολίτες ανάθεση για τη λύση των προβλημάτων.
Πρότεινε το δρόμο της συμμετοχής και των κινημάτων. Όλα αυτά συγκρούονται με στερεότυπα ευρέως διαδεδομένα ανάμεσα σε πολλούς συμπολίτες μας.
 
 Πολλοί από τους άλλους συνδυασμούς και   υποψηφίους έχουν μακρόχρονη παρουσία στα δημοτικά πράγματα, με έναν τρόπο, όμως,  διαφορετικό από το δικό μας. Έχουν αναπτύξει δεσμούς με στρώματα της τοπικής κοινωνίας σε μια αντίληψη εξυπηρέτησης, λύσης προβλημάτων  με ανάθεση ή στη βάση προσωπικών σχέσεων και αμοιβαίων συμφερόντων.
 
Επίσης πρέπει να ληφθεί υπόψιν η μεγάλη ένδεια πόρων της ΡΙΚΙΠ.
Ο προεκλογικός αγώνας μας διεξήχθη με έσοδα που προέρχονταν
αποκλειστικά από εισφορές μελών και με σαφή στόχο την πιο λιτή
και λιγότερο δαπανηρή προεκλογική εκστρατεία.
 
Όλα αυτά πιθανόν να στέρησαν από την Κίνηση μας μικρό ή μεγάλο αριθμό ψήφων. Εξασφάλισαν όμως την ανεξαρτησία της από μικρά ή μεγάλα συμφέροντα και την προφύλαξαν από το σαράκι του παραγοντισμού και της προσωπικής ιδιοτέλειας. Θεωρούμε ότι μακροπρόθεσμα την ωφέλησαν.
 
 Στις εκλογές, όπως ήταν αναμενόμενο,  επικράτησαν οι δύο πόλοι του
ιδιότυπου τοπικού διπολισμού, με χαμηλότερα, πάντως, ποσοστά του αναμενόμενου στον πρώτο γύρο.
Εμείς, όπως η Γενική μας Συνέλευση αποφάσισε, δεν στηρίξαμε κανέναν
στο 2ο γύρο, αφού εκτιμήσαμε ότι τα προγράμματα και οι αρχές τους
κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση από τη δική μας .
Ο δεύτερος γύρος των εκλογών έδωσε ένα οριακό και αμφισβητούμενο αποτέλεσμα. Δεν πιστεύουμε, πάντως, ότι η βασική πορεία  στα μεγάλα προβλήματα πρόκειται να αλλάξει , προς όφελος των Δημοτών, παρά τις εξαγγελίες τους.  
Οι εκπρόσωποι των άλλων κινήσεων της ελάσσονος αντιπολίτευσης θα κριθούν, όπως κι εμείς εξάλλου, από τις θέσεις τους και την αγωνιστικότητά τους  για την επίλυση των  προβλημάτων του Δήμου και των δημοτών.
 
 
Η αντίσταση στην εκποίηση του παραλιακού μετώπου είναι σήμερα το κύριο πεδίο σύγκρουσης, όμως, ταυτόχρονα, θα παλέψουμε για να μην αλλάξουν οι χρήσεις γης στην περιοχή μας, αλλά και να βελτιωθούν οι συνθήκες στο Δήμο μας στον τομέα της Παιδείας, της Υγείας, της Κοινωνικής αλληλεγγύης , του Αθλητισμού, του Πολιτισμού. Να βελτιωθεί η καθημερινότητά μας.

Να αναπτύξουμε την αλληλεγγύη μας με δράσεις στο πλευρό όσων πλήττονται από τα επαχθή μνημονιακά μέτρα της κυβέρνησης αλλά  και από  την εφαρμογή τους  στους Δήμους  από τους τοπικούς άρχοντες.



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube