Σάλος έχει δημιουργηθεί από το ερωτηματολόγιο της Νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ προς τα μέλη της στο οποίο μεταξύ άλλων ρωτά αν θα έκλεβαν τρόφιμα από σούπερ μάρκετ ή αν θα έπαιρναν μέρος σε καταλήψεις τραπεζών και δημοσίων κτηρίων.

Δεν διστάζει μάλιστα να υποστηρίξει ότι τέτοιου είδους ερωτήματα είναι «κοινωνιολογική έρευνα που είναι δομημένη με επιστημονικό τρόπο», όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της προς τη Νέα Δημοκρατία που ζητά την παρέμβαση του Αλέξη Τσίπρα για να σταματήσει τον εκτροχιασμό.

Οι νεολαίοι του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζουν, δε, ότι αυτές οι ερωτήσεις «δεν είναι θέσεις της οργάνωσής μας».

Την ίδια ώρα βέβαια το Twitter έχει δει το ερωτηματολόγιο ως μια εξαιρετική αφορμή για ανελέητη πλάκα, χιούμορ και τρολάρισμα.

«Τα μνημόνια τα σκίζουμε ή τα υπογράφουμε», γράφει κάποιος αναζητώντας την απάντηση, ενώ κάποιος άλλος αναρωτιέται σε πόσα μνημόνια θα πάρουμε «ένα δώρο».

Πολλοί αναρωτήθηκαν ακόμα εάν το «ΣτΕ συμφέρει ή να το καταργήσουμε» και άλλοι ρώτησαν αν «στις πορείες γιαούρτι ή Malox για τα μάτια».

Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε πως το hashtag #ερωτηματολογιο_συριζα είναι πρώτο trend ακόμα και μια ημέρα μετά την είδηση.

Η ανακοίνωση της νεολαίας έχει ως εξής:

Το παιχνίδι με τις λέξεις είναι για τα επιτραπέζια και όχι για την πολιτική. Ούτε η Νέα Δημοκρατία δεν καταλαβαίνει απ’ ότι φαίνεται από κοινωνιολογικές έρευνες οι οποίες είναι δομημένες με επιστημονικό τρόπο. Αυτή είναι η δημοκρατία τους που θέλει να στοχοποιήσει και να ποινικοποιήσει έρευνες όταν γνωρίζουν πολύ καλά ότι στο ερωτηματολόγιο δεν αποτυπώνονται οι θέσεις της οργάνωσης μας, ενώ δεν απευθύνεται καν στα μέλη μας. Αντί να λαμβάνει χώρα μια αντιπαράθεση πάνω σε πολιτικές θέσεις, το μόνο το οποίο προσπαθεί να κάνει η αξιωματική αντιπολίτευση είναι να επενδύσει στο ψέμα, την παραπληροφόρηση και τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Δεν περιμέναμε βέβαια κάτι διαφορετικό από τα παιδιά των τσεκουριών του Βορίδη και των πληρωμένων μπράβων της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Δεν ξεχνάμε ποιο είναι το κόμμα του Καλαμπόκα και των ρέιντζερς. Μαθήματα πολιτισμού και δημοκρατίας καλύτερα να κάνουν στη νεολαία τους, τα μέλη της οποίας στα συνέδριά τους ανοίγουν κεφάλια μεταξύ τους και φέρνουν πούλμαν με πληρωμένους ψηφοφόρους. Εμείς έχουμε επιλέξει άλλη οδό, το διάλογο, την πολιτική συζήτηση, τις δημοκρατικές διαδικασίες. Τις θέσεις μας μπορεί να τις βρει ο καθένας και είναι συγκεκριμένες. Η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ έχει δώσει το πολιτικό, κοινωνικό και ιδεολογικό της στίγμα στους μαζικούς κοινωνικούς αγώνες και είναι αδιαμφισβήτητο.

Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ στα μέλη της: Εσείς θα κλέβατε τρόφιμα από σούπερ μάρκετ;


«Συμμετέχετε σε οργανωμένες κλοπές από αλυσίδες σούπερ μάρκετ και αναδιανομή των προϊόντων σε πολίτες;»: αν και θεωρητικά είναι λίγο δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι το συγκεκριμένο ερώτημα θα μπορούσε να τίθεται επίσημα από τη νεολαία κυβερνώντος κόμματος σε μια ευρωπαϊκή χώρα, στην Ελλάδα επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται ότι όλα μπορεί να συμβούν. Ακόμα και αυτό.

Για πρώτη φορά το ποινικό αδίκημα της κλοπής βαφτίζεται από τη Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ ως «αντισυμβατική ακτιβιστική δράση», επιχειρώντας και με αυτόν τον τρόπο να σκιαγραφήσει το πολιτικό προφίλ των μελών της εν όψει του 1ου Συνεδρίου της τον επόμενο μήνα. Οι νεολαίοι της Κουμουνδούρου, τεστάροντας τα αγωνιστικά αντανακλαστικά της κομματικής βάσης τους μέσω ενός ενδιαφέροντος ερωτηματολογίου, καλούν τους συνομηλίκους τους να απαντήσουν, πέραν της συμμετοχής τους σε «απαλλοτριώσεις», αν συμμετέχουν σε βίαιες διαδηλώσεις, σε καταλήψεις πολιτικών-κομματικών γραφείων και τραπεζών, καθώς και αν αντιμετωπίζουν βίαια ρατσιστικές ομάδες!

Ειδικότερα, η ιδεολογική στόχευση του 1ου Συνεδρίου της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ, που θα διεξαχθεί στην Αθήνα από τις 6 έως τις 9 Απριλίου, συνοψίζεται στο τρίπτυχο «Συλλογικότητα - Αγώνας - Αλληλεγγύη».

Οι έννοιες αυτές αποτελούν τον βασικό πυρήνα του ερωτηματολογίου με τίτλο «Μαζί να χαράξουμε τον δρόμο», που παρουσιάζει η Νεολαία στην ιστοσελίδα της καλώντας τα μέλη της να το συμπληρώσουν και να το υποβάλουν ηλεκτρονικά ώστε τα αρμόδια τμήματα του κόμματος να επεξεργαστούν τα στοιχεία που θα προκύψουν. Μάλιστα, «για την καλύτερη ανάλυση των αποτελεσμάτων», όπως αναφέρεται, ζητείται η συμπλήρωση και του προσωπικού email όσων απαντήσουν στις συνολικά 45 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα της μη απάντησης σε κάποιο από τα πεδία, καθώς σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να υποβληθεί το ερωτηματολόγιο.

Συμμετοχή σε δράσεις

Το πιο ενδιαφέρον σημείο του ερωτηματολογίου εντοπίζεται στα ερωτήματα σχετικά με την κινηματική δράση των μελών του ΣΥΡΙΖΑ, όπως βέβαια αυτή προκύπτει από το Κεντρικό Συμβούλιο της Νεολαίας μέσω των συγκεκριμένων ερωτήσεων. Η αρχή γίνεται από το ερώτημα-διαπίστωση «Συμμετέχετε σε πορείες, συγκεντρώσεις;». Οι επιλογές απάντησης είναι: «Α) Δεν θα υποστήριζα ούτε θα συμμετείχα ποτέ, Β) Θα υποστήριζα, Γ) Θα συμμετείχα, Δ) Εχω συμμετάσχει και θα το κάνω στο μέλλον». Ακολουθεί κλιμάκωση της υπό χαρτογράφησης ενεργής ή όχι εμπλοκής των μελών του κόμματος σε τέτοιες δράσεις με το ερώτημα της συμμετοχής τους «σε διαδηλώσεις στις οποίες θα εκδηλώνονταν βίαια επεισόδια», το οποίο έχει δυνατότητα απάντησης με τις παραπάνω τέσσερις ίδιες επιλογές. Η λέξη «βία» επαναλαμβάνεται και πιο κάτω, καθώς ζητείται να υπάρξει δήλωση της υποστήριξης ή συμμετοχής στη «βίαιη αντιμετώπιση ρατσιστικών ομαδώσεων».

Οι καταλήψεις

Στη συνέχεια προσεγγίζεται το ευαίσθητο και σοβαρό ζήτημα των καταλήψεων, με τον ερωτώμενο να πρέπει να τοποθετηθεί για το αν συμμετέχει σε «καταλήψεις κτιρίων με στόχο την περίθαλψη, φροντίδα μειονοτικών κοινωνικών ομάδων (στέγαση προσφύγων, κοινωνικό φροντιστήριο μεταναστών)», ενώ οι πρόσφατες επιχειρήσεις της Αστυνομίας για τον τερματισμό καταλήψεων δημοσίων κτιρίων πυροδοτούν κόντρα μεταξύ του αρμόδιου υπουργού και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ. Το πεδίο των καταλήψεων, για το οποίο ζητείται απάντηση υποστήριξης, συμμετοχής ή απόρριψης στο ερωτηματολόγιο της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ, διευρύνεται καθώς σε επόμενη ερώτηση γίνεται αναφορά σε «καταλήψεις σε συμβολικούς στόχους (γραφεία πολιτικών, κομματικά γραφεία, τραπεζικά καταστήματα)». Η διαδικασία εντοπισμού των «ανατρεπτικών» πολιτικών χαρακτηριστικών των Νεολαίων του ΣΥΡΙΖΑ κορυφώνεται με την ερώτηση αν υποστηρίζουν, συμμετέχουν ή έχουν συμμετάσχει και θα το πράξουν και στο μέλλον σε «αντισυμβατικές ακτιβιστικές δράσεις (π.χ. οργανωμένες κλοπές από αλυσίδες σούπερ μάρκετ και αναδιανομή των προϊόντων σε πολίτες)»!

Η χρήση κάνναβης

Κατά τα λοιπά, όσοι υποβάλλουν το ερωτηματολόγιο στον σκληρό δίσκο της Κουμουνδούρου καλούνται να απαντήσουν αν συμφωνούν ή διαφωνούν με την άποψη ότι «η κάνναβη είναι ένα φυσικό προϊόν και πρέπει να νομιμοποιηθεί», όπως επίσης και να τοποθετηθούν στο ότι «η υποχρεωτική στράτευση πρέπει να καταργηθεί» και αν «πρέπει να θεσμοθετηθεί η τεκνοθεσία από τα ομόφυλα ζευγάρια». Εντύπωση βέβαια δημιουργεί το ερώτημα αν «για μερικά εγκλήματα χρειάζεται να ισχύει η θανατική ποινή», δεδομένου ότι η θανατική ποινή στη χώρα μας έχει καταργηθεί με νόμο από το 1993, με την τελευταία εκτέλεση να έχει γίνει πριν από 45 χρόνια. Εξίσου ενδιαφέρων και ο αυτοπροσδιορισμός των νέων του κόμματος έχοντας ως επιλογές τα ακόλουθα: «Σοσιαλιστής, φιλελεύθερος, κομμουνιστής, σοσιαλδημοκράτης, αντιεξουσιαστής, κεντρώος, δεξιός, πατριώτης, ελευθεριακός και ορθόδοξος», χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα επιλογής περισσότερων της μιας απαντήσεων.



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube