Η αισθητική πλαστική χειρουργική κερδίζει συνεχώς έδαφος και στα δύο φύλα, καθώς ολοένα περισσότεροι άνδρες και γυναίκες ζητούν να απαλλαγούν από τις ατέλειες που τους ενοχλούν και να αποκτήσουν το πρόσωπο και το σώμα των ονείρων τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Εταιρείας Αισθητικής Πλαστικής Χειρουργικής (International Society of Aesthetic Plastic Surgery), περί τις 22 εκατομμύρια αισθητικές πλαστικές επεμβάσεις έγιναν το 2015 σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζοντας αύξηση κατά περισσότερο από ένα εκατομμύριο σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Σχεδόν οι εννέα στις δέκα επεμβάσεις (το 85,6%) έγιναν σε γυναίκες.
Η πιο δημοφιλής επέμβαση ήταν η αυξητική στήθους, η οποία εφαρμόστηκε σε 1,5 εκατομμύριο γυναίκες - αριθμός αυξημένος κατά 10% σε σύγκριση με το 2014. Η αύξηση ήταν ακόμα μεγαλύτερη στην κοιλιοπλαστική (έφτασε το 11%) η οποία με 759.000 επεμβάσεις ήταν η τέταρτη δημοφιλέστερη επέμβαση, μετά τη λιποαναρρόφηση και τη βλεφαροπλαστική.

Από τις μη χειρουργικές αισθητικές μεθόδους, πιο δημοφιλείς παρέμειναν εκείνες που καταπολεμούν τις ρυτίδες, με τις εγχύσεις αλλαντοτοξίνης (μπότοξ) να ξεπερνούν τα 4,6 εκατομμύρια παγκοσμίως και να παραμένουν η πιο συχνά εφαρμοζόμενη αισθητική μέθοδος.

Στη δεύτερη θέση των μη επεμβατικών θεραπειών βρέθηκαν οι εγχύσεις υαλουρονικού οξέος που έφτασαν τα σχεδόν 2,9 εκατομμύρια. Τρίτη δημοφιλέστερη μη επεμβατική αισθητική μέθοδος ήταν η αποτρίχωση με λέιζερ, που ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο θεραπείες.


Τι γίνεται στην Ελλάδα

«Στη χώρα μας η πιο δημοφιλής επέμβαση στις γυναίκες είναι η αυξητική μαστού, καθώς οι Ελληνίδες έχουν σπάσει τα ταμπού και επιζητούν με αυξανόμενη συχνότητα ένα σφριγηλό, μεγαλύτερο και πιο ανορθωμένο στήθος. Αυξανόμενη ζήτηση έχουν επίσης οι μέθοδοι που αφαιρούν το τοπικό λίπος, όπως η λιποαναρρόφηση και η λιπογλυπτική», λέει η κυρία Αναστασία Σεφέρη- Δανιήλ, πλαστική χειρουργός, μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Πλαστικής Επανορθωτικής και Αισθητικής Χειρουργικής (HESPRAS). Σε ό,τι αφορά τους Έλληνες, η ειδικός αναφέρει πως ζητούν ολοένα συχνότερα να αντιμετωπίσουν τη γυναικομαστία και να σμιλεύσουν την κοιλιακή τους χώρα.

Οι ενέσιμες θεραπείες, όπως η μεσοθεραπεία, το μπότοξ, το υαλουρονικό, η αυξητική και η βελτίωση του σχήματος των χειλιών, παραμένουν από τις πιο δημοφιλείς θεραπείες, ενώ έδαφος φαίνεται να κερδίζει ο συνδυασμός της βλεφαροπλαστικής με προφιλοπλαστική.

Αυξητική τάση διαπιστώνει επίσης στη λειτουργική και αισθητική ρινοπλαστική, στην ωτοπλαστική, αλλά και στην αιδοιοπλαστική και στην αυξητική πέους, ενώ μεγάλη ζήτηση παρατηρείται και στη σμίλευση των γλουτών με χειρουργικό ή αναίμακτο τρόπο.
Αρκετές γυναίκες, τέλος, επιλέγουν να υποβληθούν σε σμίκρυνση μαστών, με τις νέες γυναίκες να προτιμούν να τους αποκαταστήσουν σε σχήμα και όγκο ακόμα και πριν αποκτήσουν παιδιά.

«Στην εποχή μας και παρά την παρούσα, δύσκολη οικονομική συγκυρία, πολλοί συνεχίζουν να αναζητούν τις προαναφερθείσες επεμβάσεις αλλά και πιο σύνθετες, όπως η κλασική κοιλιοπλαστική, η μηροπλαστική και η βραχιονοπλαστική που επιλέγονται από ασθενείς οι οποίοι έχουν λειτουργικό πρόβλημα», εξηγεί η κυρία Σεφέρη- Δανιήλ, καταλήγοντας ότι το πιο σημαντικό είναι πως «οι εξειδικευμένοι πλαστικοί χειρουργοί σήμερα μπορούν να αντιμετωπίσουν κάθε πρόβλημα, εφαρμόζοντας σύγχρονες θεραπείες προσώπου και σώματος με εξελιγμένα υλικά και νέας τεχνολογίας μηχανήματα, που συχνά βοηθούν γρήγορα, ανώδυνα και αναίμακτα τους ασθενείς».



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube