Περισσότερες ώρες εργασίας προσέθεσε η χρήση των κινητών τεχνολογιών, που φαίνεται ότι αλλάζουν τόσο το μοτίβο εργασιακής και προσωπικής ζωής, όσο και τις ώρες, τα μέρη και τις συνήθειες που θεωρούνται «κανονικές».

Σύμφωνα με έρευνα Samsung, που έγινε σε 10 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, λόγω των κινητών τεχνολογιών, τα όρια ανάμεσα στον εργασιακό και τον προσωπικό χρόνο καταρρίπτονται, ενώ η εργασιακή ημέρα γίνεται πιο ευέλικτη.

Οι Έλληνες δουλεύουν 5 ώρες από το σπίτι

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι Έλληνες αφιερώνουν 1,2 ώρες εβδομαδιαίως για τη διαχείριση e-mails και τηλεφωνημάτων εν κινήσει, ενώ από το σπίτι οι ώρες εργασίας φτάνουν στις 5 κάθε εβδομάδα.

Η έρευνα ανέδειξε και τον αντίκτυπο της μορφής εργασίας στη γενικότερη προσωπική ευτυχία.

Το 77% πιστεύει ότι οι κινητές τεχνολογίες τους έκαναν πιο προσιτούς απ' όσο ήθελαν σε άλλους (με μόνο 4% να διαφωνεί).

Ένα μικρό ποσοστό (36%) πιστεύει ότι η κατάργηση των ορίων τους έχει κάνει ευτυχισμένους, ενώ το 31% πιστεύει ότι τους άγχωσε περισσότερο.

Ωστόσο, το 45% θα ήθελε να υπήρχαν περισσότερα όρια στην εργασία, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό (69%) λαμβάνει μέτρα, για να εξασφαλίσει ότι η δουλειά και η προσωπική τους ζωή διαχωρίζονται.

Επιπλέον, το 47% δηλώνει πως επαφίεται πλήρως στις κινητές τεχνολογίες για να εκτελέσει αποδοτικά την εργασία του, ενώ το 49% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι οι κινητές τεχνολογίες, τους επιτρέπουν να φέρουν τα πράγματα που τους ενθουσιάζουν και εμπνέουν στο εργασιακό περιβάλλον τους.

Πρώτοι πιάνουν δουλειά οι Γερμανοί

Με βάση τα αποτελέσματα, η Γερμανία έρχεται πρώτη σε εργαζόμενους που ξεκινούν νωρίς την ημέρα τους, καθώς το 21% ξεκινάει την εργασία του, μέσω email ή τηλεφώνου μεταξύ 6 και 7 π.μ.

Δηλαδή, οι Γερμανοί ξεκινούν να εργάζονται νωρίτερα σε σχέση με το 36% των εργαζομένων σε όλη την Ευρώπη, που ξεκινάει την ημέρα του μεταξύ 8 και 9 π.μ.

Ισπανία και Ιταλία ξεκινούν τελευταίοι να δουλεύουν

Η Ισπανία και η Ιταλία είναι οι χώρες με το αργότερο ξεκίνημα, αρχίζοντας την εργασία τους μεταξύ 9 και 10 π.μ., ωστόσο είναι αυτές που παραμένουν μέχρι πιο αργά στο γραφείο στο τέλος της ημέρας, με το 41% έως και 47% να τελειώνει τη εργασία του μετά τις 6 μ.μ.

Στην Ελβετία εργάζονται κατά το χρόνο της μετακίνησης

Με βάση τα αποτελέσματα, η ευελιξία που προσφέρουν οι κινητές τεχνολογίες, επιτρέπει επίσης στους ανθρώπους να εργάζονται εκτός του συνηθισμένου εργασιακού χώρου τους, και να απολαμβάνουν διαφορετικά περιβάλλοντα εργασίας.

Στην Ελβετία είναι πολύ δημοφιλής η εργασία κατά το χρόνο μετακίνησης. Οι Ελβετοί ξοδεύουν κατά μέσο όρο 1,9 ώρες την εβδομάδα στη διαχείριση emails και τηλεφωνημάτων εν κινήσει. Η Μεγάλη Βρετανία και η Γαλλία καταγράφουν το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που εργάζονται από το σπίτι - λίγο περισσότερες από 8 ώρες την εβδομάδα - και στις δυο χώρες περισσότερο από δύο ώρες πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Οι Ευρωπαίοι νιώθουν πιο παραγωγικοί σε φυσικό εργασιακό χώρο

Πάντως, ανάμεικτες παραμένουν οι απόψεις για την επάρκεια και την αποτελεσματικότητα κάθε μορφής εργασίας.

Το 58% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι η ευέλικτη και κινητή εργασία κάνει τους ανθρώπους πιο παραγωγικούς. Όμως, τα 3/4 εξ αυτών αυτών (73%) θεωρούν πως είναι πιο παραγωγικοί σε ένα φυσικό εργασιακό χώρο.

Η Γαλλία, η Ελβετία και η Μεγάλη Βρετανία, είναι οι χώρες που υποστηρίζουν περισσότερο την κινητή εργασία, με το 67-68% να διαφωνεί με την ιδέα του απαραίτητου χώρου εργασίας για να είναι οι εργαζόμενοι πιο παραγωγικοί.

Το αντίστοιχο ποσοστό στην Ελλάδα είναι 59%, ενώ παράλληλα το 75% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι είναι πιο παραγωγικοί στη φυσική θέση εργασίας τους. Παράλληλα, ένα ποσοστό 18% θεωρεί ότι είναι πιο παραγωγικό όταν εργάζεται από το σπίτι, ποσοστό ίδιο με το μέσο όρο της υπόλοιπης Ευρώπης.

Η ευελιξία μπορεί να συμβάλλει στην καινοτομία

Σύμφωνα με την έρευνα, στην Ευρώπη ένα πιο ευέλικτο και αυτόνομο εργατικό δυναμικό μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της καινοτομίας και της αποτελεσματικότητας και να ξεκλειδώσει μία νέα εποχή ανάπτυξης.

«Ωστόσο, καθώς οι εταιρείες και οι υπάλληλοι υιοθετούν αυτές τις νέες συμπεριφορές κινητής εργασίας, είναι σημαντικό να γίνει κατανοητός ο τρόπος με τον οποίο αυτές επιδρούν στη διαχείριση δεδομένων, την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα, για να δημιουργήσουν την κατάλληλη υποδομή για την προστασία τους. Με το νέο κανονισμό GDPR να βρίσκεται πλέον σε ισχύ σε όλη την Ευρώπη, οι επιχειρήσεις χρειάζεται να γνωρίζουν ότι μπορούν να διατηρήσουν ακέραια την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των δεδομένων του εργατικού δυναμικού τους, οποτεδήποτε και οπουδήποτε χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους» επισημαίνεται στην έρευνα.

Το 87% στην Ελλάδα γνωρίζει για το GDPR

Όπως προέκυψε από τα ευρήματά της, στην Ελλάδα, το 87% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσε ότι έχει ακούσει για το GDPR, με το 49% να δηλώνει ότι το κατανοεί επαρκώς. Σε ποσοστό μεταξύ 82%-98%, οι Έλληνες συμφωνούν με όσα υποστηρίζει το GDPR, ενώ το 55% (5 ποσοστιαίες μονάδες άνω του ευρωπαϊκού μέσου όρου) θεωρεί ότι πρόκειται να επηρεάσει τον τρόπο που χρησιμοποιεί τις κινητές τεχνολογίες στην εργασία του.

Η έρευνα αποτελεί μέρος της εξερεύνησης της Samsung για την Νέα Κινητή Οικονομία. Η έρευνα εστιάζει στις ανθρώπινες συμπεριφορές που σχετίζονται με τη χρήση τεχνολογίας στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και βασίζεται σε ένα δείγμα περισσότερων από 5.000 ερωτηθέντων σε 10 ευρωπαϊκές χώρες.

 



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube