Μετά από τέσσερα χρόνια διεργασιών, συζητήσεων και επαφών, η έλευση της Four Seasons στην Ελλάδα την άνοιξη του 2018 είναι γεγονός, δημιουργώντας μια μοναδική ευκαιρία για τη χώρα μας να μπει δυναμικά στο κομμάτι του πολυτελούς τουρισμού. Το «Four Seasons Astir Palace Hotel Athens», το μοναδικό «φιλέτο» της Βουλιαγμένης, θα είναι ένας ακόμη κρίκος στην αλυσίδα των 106 ξενοδοχείων, resorts και κατοικιών σε μεγάλα αστικά κέντρα και τουριστικά θέρετρα που διαχειρίζεται αυτή τη στιγμή η πολυτελής αλυσίδα σε 44 χώρες σε όλο τον κόσμο.

apoklistiko asteras boyliagmenis 1

apoklistiko asteras boyliagmenis 2

Η πολυαναμενόμενη -για την Αθήνα- άφιξη της Four Seasons σχεδιάζεται για το 2018, σχεδόν 60 χρόνια από το 1959, τότε που μπήκαν τα θεμέλια για τη μετέπειτα δημιουργία του εμβληματικού «Αστέρα» Βουλιαγμένης. Από τη δεκαετία του ’50, όταν είχαν διαφανεί, για πρώτη φορά τότε, οι προοπτικές ανάδειξης της Αττικής Ριβιέρας ως τουριστικού προορισμού, με την τότε κυβέρνηση Παπάγου να ζητεί από την Εθνική Τράπεζα εν έτει 1954 να μελετήσει την ίδρυση ακτής και ξενοδοχειακής μονάδας στην περιοχή (όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στην επετειακή έκδοση με αφορμή την αλλαγή σκυτάλης στον «Αστέρα»), μέχρι σήμερα, το παραλιακό μέτωπο της Αθήνας εξακολουθεί να είναι από τα μεγάλα τουριστικά, ακόμη ανεκμετάλλευτα, «φιλέτα» στην Ευρώπη.

apoklistiko asteras boyliagmenis 3

apoklistiko asteras boyliagmenis 4

apoklistiko asteras boyliagmenis 5

Με τον σχεδιασμό των εσωτερικών χώρων να έχει αναλάβει το Meyer Davis Studio, το έργο είναι εμπνευσμένο σε σημαντικό βαθμό από την ομορφιά του φυσικού περιβάλλοντος και την τοπική κουλτούρα, ενώ για την ανακαίνιση των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων και την επαναλειτουργία του ξενοδοχείου κάτω από το νέο, βαρύ του όνομα θα επενδυθούν πάνω από 100 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες, κάτω από την ομπρέλα της Four Seasons θα λειτουργήσουν με ενιαίο σχήμα μόνο τα δύο υπό ανακαίνιση ξενοδοχεία «Αρίων» και «Ναυσικά», ενώ εκτός μένουν η μαρίνα Βουλιαγμένης, οι κατοικίες και οι υπόλοιπες εγκαταστάσεις, που επίσης περιλαμβάνονται στο επενδυτικό πλάνο των νέων ιδιοκτητών, συνολικού ύψους 600 εκατ. ευρώ. «Στόχος μας είναι η ανάδειξη του ‘‘Αστέρα’’ Βουλιαγμένης σε κορυφαίο προορισμό παγκόσμιας κλάσης», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης Στέλιος Κουτσιβίτης. Τις ίδιες προσδοκίες τρέφουν και οι τουριστικοί φορείς, με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Γιάννη Ρέτσο να καλωσορίζει την επένδυση της Four Seasons στην Ελλάδα και τον ομόλογό του της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής και Αργοσαρωνικού Αλέξανδρο Βασιλικό να δηλώνει ότι η επιλογή του «Αστέρα» από τον διεθνή κολοσσό για το πρώτο του ξενοδοχείο στην Ελλάδα πιστοποιεί τη δυναμική της Αθήνας.

apoklistiko asteras boyliagmenis 6

Το συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα μέσα στο συγκρότημα του «Αστέρα» περιλαμβάνει έξι θεματικές περιοχές με το -ήδη- υπό ανακαίνιση ξενοδοχείο «Ναυσικά» και το επίσης υπό ανακαίνιση «Αρίων» (θα ανοίξουν εκ νέου την άνοιξη του 2018 ως «Four Seasons Astir Palace Hotel»), 13 συνολικά κατοικίες μετά την κατεδάφιση των εγκαταστάσεων του πρώην ξενοδοχείου «Αφροδίτη», το πάρκο της χερσονήσου με χώρους πρασίνου ανοιχτούς για το κοινό, τη μαρίνα του «Αστέρα» με νέες εγκαταστάσεις, yacht club κ.τ.λ. και την παραλία του. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι η έλευση της Four Seasons και η επενδυτική της σχέση με τα γνωστά ξενοδοχεία πυροδότησε μες στο καλοκαίρι και τις φήμες για ενδιαφέρον του πρίγκιπα Αλουαλίντ Μπιν Ταλάλ να αγοράσει μία από τις 13 υπερπολυτελείς βίλες στον «Αστέρα», η αξιοποίηση των οποίων ωστόσο έχει πολύ δρόμο ακόμη μπροστά μέχρι να μπει σε τροχιά υλοποίησης.

apoklistiko asteras boyliagmenis 7

 

apoklistiko asteras boyliagmenis 8

 

Η... αναζήτηση της Four Seasons

Εξ ου και το ενδιαφέρον από ηχηρά ονόματα της διεθνούς ξενοδοχειακής αγοράς, για να φτάσουμε τελικά στην πολυαναμενόμενη επίσημη ανακοίνωση της περασμένης εβδομάδας για την υπογραφή συμφωνίας μεταξύ της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης και της Four Seasons για τη λειτουργία της πρώτης ξενοδοχειακής μονάδας της γνωστής πολυτελούς αλυσίδας στην Ελλάδα.
Από την πλευρά της, η Four Seasons βρισκόταν εδώ και καιρό σε αναζήτηση της κατάλληλης ευκαιρίας για την είσοδό της στη χώρα μας, με τις επαφές και τις συζητήσεις να εντείνονται την τελευταία πενταετία, δεδομένου μάλιστα ότι η Ελλάδα ήταν από τις λίγες σημαντικές τουριστικές αγορές της Μεσογείου στην οποία η αλυσίδα δεν είχε παρουσία μέχρι σήμερα. «Ως ένας από τους πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς στην Ευρώπη, η Ελλάδα είχε εδώ και καιρό προσελκύσει το ενδιαφέρον της Four Seasons», δηλώνει ο κ. Τζέι Αλεν Σμιθ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Four Seasons Hotels and Resorts, με αφορμή τις εξελίξεις της περασμένης εβδομάδας.

Ο «Αστέρας» Βουλιαγμένης αποτέλεσε εξαρχής μία από τις διακαείς επιθυμίες της γνωστής αλυσίδας, πολύ περισσότερο μετά την εκκίνηση των διαδικασιών από το ΤΑΙΠΕΔ και την Εθνική Τράπεζα για την πώληση του 90% των μετοχών της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ το 2013. Η πρόταση του σχήματος της Apollo Investment (με τη συμμετοχή κρατικών κεφαλαίων του Αμπού Ντάμπι και του Κουβέιτ, Αράβων επενδυτών, καθώς και της τουρκικής Dogus Group), στην οποία τελικά περιήλθε ο έλεγχος της εταιρείας μετά από αρκετές περιπέτειες και καθυστερήσεις, πληρούσε ακριβώς τις προδιαγραφές της Four Seasons, εξ ου και εξαρχής η αλυσίδα, η οποία έχει παρουσία αυτή τη στιγμή σε 44 χώρες παγκοσμίως και πάνω από 50 υπό σχεδιασμό ή ανάπτυξη έργα, ήταν από τους ισχυρούς συνομιλητές του τουρκοαραβικού σχήματος των νέων ιδιοκτητών.


casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube