«Είμαστε στην τελική ευθεία πλέον και πιστεύω ότι πριν από το Πάσχα θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε».

Την εκτίμηση αυτή εκφράζει ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, κ. Οδυσσέας Αθανασίου, ο οποίος ήταν μεταξύ των βασικών ομιλητών στο Disrupt Greece 2018, που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη στην οδό Πειραιώς.

Για την εκκίνηση του έργου που «τρέχει» το επενδυτικό σχήμα με επικεφαλής την εισηγμένη, υπάρχουν δύο βασικές προτεραιότητες- προϋποθέσεις που πρέπει να εκπληρωθούν: Η πρώτη έχει να κάνει με τις τελικές εγκρίσεις των μελετών και το «πράσινο φως» από το υπουργείο Περιβάλλοντος, κάτι το οποίο εκτιμάται ότι μπορεί να επιτευχθεί έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η δεύτερη, βασική προϋπόθεση είναι ο διαγωνισμός για το καζίνο και το ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα (Ιntegrated Resort Casino), που, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Lamda, «μπορεί να ολοκληρωθεί έως τον Μάρτιο του 2019». Ο ίδιος μάλιστα δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι «δεν υπάρχει λόγος να μην ξεκινήσει η επένδυση στο Ελληνικό πρίν το Πάσχα», προσθέτοντας ότι «αυτό που είχαμε εμείς, ως επενδυτές στο ξεκίνημα ως όραμα, τώρα, έχει γίνει όραμα ενός μεγάλου τμήματος του πληθυσμού της χώρας και θα είναι η δική μας συμβολή ώστε να μπεί η Ελλάδα στη θέση που της αξίζει».

Για το καζίνο πάντως, με βάση τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον από ισχυρούς ομίλους κυρίως από τις ΗΠΑ, αλλά και από τη Γαλλία και τον Καναδά, με το διαγωνισμό να τοποθετείται προς τον Οκτώβριο.

Smart City στο Ελληνικό και on line mall

Eν τω μεταξύ, φαίνεται ότι το έργο του Ελληνικού θα αποτελέσει μία πολύ καλή ευκαιρία για τον όμιλο της Lamda να «επενδύσει» συνολικά στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, αν ληφθούν υπόψη τα σχέδια για τη δημιουργία μίας «έξυπνης πόλης» εντός της έκτασης. Οι κατοικίες που θα κατασκευαστούν, στο πλαίσιο της επένδυσης των 7 και πλέον δισ. ευρώ στην έκταση των 6.200 στρεμμάτων, προβλέπεται να έχουν εφαρμογές Ιnternet of Things, ενώ το μοντέλο του ‘’Smart City’’ προβλέπει ότι θα υπάρχουν τεχνολογικές εφαρμογές παντού, οι οποίες θα κάνουν πιο λειτουργική την καθημερινότητα στις νέες εγκαταστάσεις που θα δημιουργηθούν και στον περιβάλλοντες χώρους. Για τη δημιουργία αυτής της «έξυπνης πόλης», σύμφωνα με τον επικεφαλής της Lamda Development, έχουν γίνει ήδη επαφές με «εταιρείες –κολοσσούς όπως η Deustsche Telekom, η Vodafone, η Siemens, η Εricsson κ.α., oι οποίες με τη σειρά τους μπορούν να συνεργαστούν με μικρότερες εταιρίες, που προωθούν νέες ιδέες».

Ωστόσο, σε πιο άμεσο χρονικό ορίζοντα, νέες πρωτοβουλίες, οι οποίες σχετίζονται με την καινοτομία και την τεχνολογία σε συνδυασμό με το λιανεμπόριο εξετάζει ο όμιλος της Lamda Development και εκτός του Ελληνικού. Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος, ο οποίος λειτουργεί με επιτυχία τα τρία μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της χώρας (The Mall Athens, Golden Hall και Mediteranean Cosmos) προωθεί το σχέδιο για τη δημιουργία ενός on line mall.

Ο διαγωνισμός καινοτομίας

Eπιπλέον, σκοπεύει να ξεκινήσει έναν διαγωνισμό καινοτομίας, ο οποίος θα κορυφωθεί, με τις σχετικές βραβεύσεις στις αρχές του νέου έτους.

Η πρωτοβουλία ReTech Innovation Challenge, που ανακοινώθηκε από τον κ. Αθανασίου, στο πλαίσιο της παρουσίας του στον τελικό του μεγάλου διαγωνισμού καινοτομίας Disrupt Greece, φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια δυναμική κοινότητα καινοτομίας, με βάση την τεχνολογία, προσανατολισμένη σε νέες λύσεις.

«Ο νέος διαγωνισμός καινοτομίας θα αποτελέσει τη "γέφυρα" της Lamda Development με την νεοφυή επιχειρηματικότητα, θα συμβάλλει στη μετεξέλιξη των malls σε σύγχρονα hubs καινοτομίας και τεχνολογίας, θα ενισχύσει τις σχέσεις μας με τους μισθωτές- αλυσίδες και τα εκατομμύρια των επισκεπτών μας. Καλούμε νέους επιχειρηματίες να καταθέσουν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις, ανοίγουμε τις πόρτες των εμπορικών μας κέντρων για να τις εκθέσουν, φέρνουμε σε επαφή τις startups με τις μεγάλες επιχειρήσεις που φιλοξενούμε, προωθούμε νέες ιδέες και νέα επιχειρηματικά μοντέλα», ανέφερε ο κ. Αθανασίου.


casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube