Δύο μικρές επεκτάσεις αντί μιας μεγάλης. Αυτό είναι το σενάριο που δείχνει να κερδίζει έδαφος αναφορικά με την εξέλιξη του δικτύου του μετρό της Αθήνας στη νέα προγραμματική περίοδο. Πρόκειται για τις επεκτάσεις προς Γλυφάδα και Ιλιον, οι οποίες θα συνδέσουν το κυρίως δίκτυο του μετρό με δύο πυκνοκατοικημένες περιοχές των νοτίων και δυτικών προαστίων.
Σύμφωνα λοιπόν με τα σχέδια του Αττικού Μετρό, η επέκταση της γραμμής 2 σχεδιάζεται από Ελληνικό έως Γλυφάδα. Η χάραξη, το μήκος και ο αριθμός των σταθμών δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί. Πάντως μέχρι πρόσφατα υπήρχαν δύο σενάρια: στο πρώτο, η γραμμή συνεχίζει κάτω από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης με έναν σταθμό λίγο πριν από το γκολφ και μετά στρίβει προς τη θάλασσα, με τερματικό σταθμό στην κεντρική πλατεία. Στο δεύτερο σενάριο, η γραμμή ανηφορίζει προς την Ανω Γλυφάδα (πρώτος σταθμός), κατόπιν επιστρέφει στο γκολφ (δεύτερος σταθμός) και καταλήγει στην πλατεία της Γλυφάδας. Το κόστος της επέκτασης εκτιμάται στα 200-250 εκατ. ευρώ (ανάλογα με το μήκος και τον αριθμό των σταθμών). Στόχος πάντως είναι το μετρό να συναντήσει στη Γλυφάδα το τραμ και έτσι να «κλείσει» ακόμα έναν δακτύλιο μέσων σταθερής τροχιάς.
Πρόκειται για μία επέκταση που υπάρχει στα σχέδια της Αττικό Μετρό, ήδη από την δεκαετία του 1990, όταν κατασκευάζονταν οι πρώτες γραμμές 2 και 3.