Θέσεις της ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β. σχετικά με το υπό Διαβούλευση «Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Δήμου Β.Β.Β.2015 – 2019 / Α’ φάση Στρατηγικός σχεδιασμός»
               Σχετ.: Το υπ’αρ.πρωτ. 32794/24.7.2015 του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης

     Η ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β., αποδεχόμενη και χαιρετίζοντας την πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής

για διεύρυνση της προβλεπόμενης Διαβούλευσης για την κατάρτιση του Επιχειρησιακού  Προγράμματος  του  Δήμου 

Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης 2015 – 2019 / Α’ φάση Στρατηγικός σχεδιασμός, με τη συμμετοχή και των Δημοτικών παρατάξεων,

σας αποστέλλει τις θέσεις της. 

   Λόγω της απουσίας του επικεφαλής της  ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β., από τις συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων της ΡΙ.ΚΙ.Π  Β.Β.Β. 

που οφείλεται στην προγραμματισμένη θερινή άδεια

από 25/7/2015 – 15/8/2015  και  έχει κοινοποιηθεί με το έγγραφο 058/15.7.2015 της ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β., η αποστολή των θέσεων 

μας κατατίθεται με καθυστέρηση 15 ημερών.

       Πρόλογος 

Σύμφωνα με τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ Α’ 114 2006) προβλέπεται µε τα άρθρα 203-207 

του κεφαλαίου Ζ', στο πλαίσιο του Σχεδιασμού των Δήμων, η εκπόνηση πενταετών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων

Επίσης υπάρχει η ανάλογη πρόβλεψη και στο άρθρο 266 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87 2010) «Πρόγραμμα Καλλικράτης»

Επιπρόσθετα, µε την Υπουργική Απόφαση 41179 /23.10.2014 (ΦΕΚ Β’ 2970 2014 - ΑΔΑ Ω2ΛΒΝ-Σ4Α)καθορίστηκε 

το «Περιεχόµενο, δοµή και τρόπος υποβολής των Πενταετών Επιχειρησιακών Προγραµµάτων των Οργανισµών Τοπικής 

Αυτοδιοίκησης (O.T.A.) Α’ βαθµού για τη δηµοτική περίοδο 2014- 2019»

                 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ

Ø  Το πενταετές Επιχειρησιακό Πρόγραμμα αποτελεί συλλογικό προϊόν που προκύπτει από τη συνεργασία 

     των υπηρεσιών, των νομικών προσώπων, των αιρετών του δήμου και τοπικής κοινωνίας

Ø  Οι γενικοί σκοποί του Επιχειρησιακού Προγράμματος είναι η προώθηση της τοπικής και εσωτερικής 

    ανάπτυξης του Δήμου και η ενίσχυση των συνεργασιών του, σε εναρμόνιση με εθνικές και περιφερειακές 

    αναπτυξιακές προτεραιότητες και κατευθύνσεις

Ø  Η έμφαση δίνεται στην ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης, στο όραμα και στη στρατηγική

Ένα Επιχειρησιακό Πρόγραμμα επιμερίζεται σε δύο φάσεις.

1.   ΣΤΗ ΦΑΣΗ Α’ που περιλαμβάνει το Στρατηγικό Σχεδιασμό  και

2.  ΣΤΗ ΦΑΣΗ Β’ που περιλαμβάνει τον Επιχειρησιακό Σχεδιασμό.

Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του Δήμου, πρέπει να αποτελέσει ένα εργαλείο ανάπτυξης και 

προγραμματισμού για το σύνολο των δραστηριοτήτων και λειτουργιών του Δήμου.                                      

   Οι παράμετροι πάνω στους οποίους βασίζεται είναι:

1. Οι επιλογές της Δημοτικής Αρχής, ως πλαίσιο αναφοράς και δεσμεύσεων προς τους πολίτες.

2. Τα δημογραφικά και κοινωνικά δεδομένα του Δήμου.

3. Αναπτύξει ουσιαστικούς θεσμούς τοπικής δημοκρατίας

4. Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην καθημερινότητα, με ειδική προτεραιότητα στα θέματα:

•Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης,

•Ενίσχυσης ή και ανακούφισης του οικογενειακού προϋπολογισμού,

•Εξυπηρέτησης των αναγκών της καθημερινότητας του πολίτη. 5

5. Η  καταγραφή αρχικά  με σκοπό την  προστασία και ανάδειξη σαν συγκριτικού πλεονεκτήματος.

•Του φυσικού περιβάλλοντος

•Του αρχαιολογικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος.

 6. Ο προγραμματισμός και εναρμονισμός με τις προβλέψεις της Κεντρικής  Διοίκησης, όπως 

     αποτυπώνονται στο νέο  Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας και στον σχεδιασμό της Περιφέρειας Αττικής

     για τη νέα προγραμματική περίοδο (2014 – 2020).

7.  Ανασυγκροτήσει τον Δήμο διατηρώντας και διευρύνοντας τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα του,

   την ενίσχυση και αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού του και των υποδομών του, το τεχνολογικό εκσυγχρονισμό του.

Ο Καλλικρατικός Δήμος μας, η ένωση των τριών  πόλεων, αλλάζει και υποβαθμίζεται  καθημερινά λόγω 

της οικονομικής και  ανθρωπιστικής κρίσης,  απόρροια των νεοφιλελεύθερων και μνημονιακών πολιτικών .

Οι πόλεις μας βρίσκονται σε διαρκή  κρίση και σε μεταβατική περίοδο, που τις προτεραιότητες καθορίζουν

πλέον τα μεγάλα ποσοστά ανεργίας και φτωχοποίησης , η υποβάθμιση της εμπορικής ζωής, οι προκλήσεις 

της άκρατης εμπορευματοποίησης της Δημόσιας περιουσίας  και ο επικείμενος μητροπολιτικός σχεδιασμός 

για  την παραλιακή ζώνη.

Ο Δήμος, καλείται να ισορροπήσει τη σχέση πολίτη και τόπου, στο κοινωνικό και το φυσικό περιβάλλον

μιας ιδιαίτερα προικισμένης περιοχής σε μια περιφέρεια και μια χώρα που διεκδικεί την αναγέννησή της.

Η υλοποίηση του αναπτυξιακού σχεδίου πρέπει πρώτα απ’ όλα να:

α) Αντιμετωπίσει τα οξυμμένα κοινωνικά προβλήματα επιβίωσης και αποκλεισμού όλο και μεγαλύτερου μέρους 

    του πληθυσμού, με αναβάθμιση των υπαρχουσών δομών, την επέκτασή τους, την ανάπτυξη δικτύων και δομών 

     κοινωνικής αλληλεγγύης και τη διασύνδεσης  – δικτύωση σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.

β) Επιδιώξει τον αειφόρο σχεδιασμό και τη βιώσιμη ανάπτυξη με ένα πλέγμα παρεμβάσεων, ιδιαίτερα 

     στην παραλιακή ζώνη του Σαρωνικού.

γ) Αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής, τη λειτουργία της ως πολιτιστικού – τουριστικού 

    και ενδοπεριφερειακού πόλου (παραλιακή ζώνη, όρος Υμηττού, αρχαιολογικοί χώροι, λίμνη Βουλιαγμένης

    και Φασκομηλιά ) και την προσέλκυση επισκεπτών.

δ) Αναπτύξει ουσιαστικούς θεσμούς τοπικής δημοκρατίας και πολιτικές συμμετοχής

ε) Ανασυγκροτήσει το Δήμο διατηρώντας και διευρύνοντας το δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα του,

    την ενίσχυση και αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού του και των υποδομών του, τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό του.


casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube