Ο Νικόλας Μαρτίνος και η Ελένη Προκοπίου θα παντρευτούν στις 12 Δεκεμβρίου στην εκκλησία της Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη, μια επιλογή διόλου τυχαία αφού βασικός δωρητής του ναού είναι η οικογένεια Μαρτίνου. Ο γάμος θα είναι ανοιχτός με την guest list να περιλαμβάνει όλα τα ισχυρά ονόματα του εφοπλιστικού και επιχειρηματικού λόμπι, με τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας να θεωρούνται επιβεβλημένα.

Στην οικία Προκοπίου, στο πατρικό σπίτι της νύφης στη Γλυφάδα όπου αναμένεται να δοθεί η γαμήλια δεξίωση, ήδη γίνονται όλες οι απαραίτητες προετοιμασίες για τη διαμόρφωση των χώρων και τον ανάλογο μεγαλεπήβολο στολισμό ώστε η εφοπλιστική έπαυλη να φανεί αντάξια της περίστασης αλλά και των υψηλών προσκεκλημένων.

Στη Βουλιαγμένη ο γάμος Μαρτίνου-Προκοπίου

Αλλωστε η οικογένεια Προκοπίου είναι ονομαστή για την άρτια διοργάνωση κοινωνικών events και δεξιώσεων, ενώ και η οικογένεια Μαρτίνου διόλου δεν υπολείπεται σε φιλοξενία και προσφορά πλουσιοπάροχων υπηρεσιών στους καλεσμένους της, όπως θα θυμούνται πολλοί με αφορμή τον γάμο του Γιάννη Μαρτίνου, αδελφού του γαμπρού, με τη Μάγια Ζαφειροπούλου το καλοκαίρι του 2013 στη Σχοινούσα. Τότε δηλαδή που 500 σερβιτόροι βρίσκονταν στις υπηρεσίες 600 καλεσμένων σε ένα τετραήμερο γλέντι όπου ένα πρωτοφανές τσουνάμι χλιδής και πλούτου χτυπούσε το πιο ασφαλές λιμάνι της άγονης γραμμής των Κυκλάδων.

Στη Βουλιαγμένη ο γάμος Μαρτίνου-ΠροκοπίουΗ γαμήλια ένωση των δύο νεαρών πρωταγωνιστών του εγχώριου τζετ σετ στους εφοπλιστικούς κύκλους χαρακτηρίζεται «γάμος της χρονιάς», αφενός, λόγω της λίστας των καλεσμένων με όλη την επιχειρηματική αφρόκρεμα και, αφετέρου, λόγω της σύζευξης δύο οικογενειών που θεωρούνται πανίσχυρες στην ποντοπόρο ναυτιλία. Η κραταιά οικογένεια Μαρτίνου που ελέγχει στόλο 162 πλοίων διαφόρων τύπων και συνολικής χωρητικότητας 16,1 εκατομμυρίων τόνων αποκτά πλέον και συγγενικές σχέσεις με εκείνη των Προκοπίου με στόλο περίπου 125 πλοίων, λόγος αρκετός ώστε ο γάμος των δύο νεότερων μελών τους να αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα όχι μόνο κοσμική, αλλά κυρίως επιχειρηματική.
Στη Βουλιαγμένη ο γάμος Μαρτίνου-ΠροκοπίουΑν και οι φήμες ήθελαν το ζευγάρι να παντρεύεται στο Λονδίνο, όπου αμφότεροι σπούδασαν και δημιούργησαν κοινωνικούς κύκλους, τελικά το μυστήριο όσο και η γαμήλια δεξίωση θα γίνουν στην Ελλάδα, όπως επιβεβαιώθηκε και από τις προσκλήσεις που έφτασαν στους παραλήπτες πριν από περίπου έναν μήνα.
Ο Σωκράτης Κόκκαλης τζούνιορ με τη Μαρία Τσούτσια, ο Γιώργος Αγιοστρατίτης, ο Ανδρέας Μελάς, το ζεύγος Χάρη και Εμιλυ Βαφειά, η Χριστίνα Οικονόμου, οι Παναγιώτης και Δημήτρης Αγγελόπουλος, ο Αντώνης Ξυλάς, η Μαρία Ιωάννου, τα ξαδέλφια του γαμπρού, Αταλάντη και Κίκος Μαρτίνος με τους συζύγους τους Ντίνο Κόκκαλη και Μαρίνα Λιβανού αντίστοιχα, καθώς και ο Γιάννης Προκοπίου, αδελφός της νύφης, με την πανέμορφη καλλονή σύντροφό του Παολίνα Διαμαντούλη είναι μεταξύ των καλεσμένων από τη νεότερη γενιά.

Στη Βουλιαγμένη ο γάμος Μαρτίνου-ΠροκοπίουΣτην τριετή σχέση τους, το αχώριστο, όπως λέγεται, ζευγάρι σύχναζε σε κοσμικά στέκια της παραλιακής και του κέντρου, έκανε εν πλω αποδράσεις σε κοσμοπολίτικα νησιά, όπως οι Σπέτσες και η Μύκονος, και ταξίδευε σε κάθε γωνιά της γης ζώντας έντονα τις μέρες και τις νύχτες του μακριά από αδιάκριτα βλέμματα και ενοχλητικούς φωτογραφικούς φακούς.


Ο Νικόλας Μαρτίνος και η Ελένη Προκοπίου είναι η ενσάρκωση της έκφρασης «το απόλυτο ζευγάρι». Η εικόνα του 34χρονου ψηλού εφοπλιστή με το χαλαρό κοσμοπολίτικο στυλ και της 25χρονης μελαχρινής καλλονής με το φωτογενές χαμόγελο και το glam chic look είναι η κλασική φαντασίωση του τέλειου ζευγαριού, όπως τουλάχιστον την αποκτούν τα κοριτσάκια που διαβάζουν πολλά παραμύθια με βασιλόπουλα, πριγκίπισσες και κάστρα. Στην πραγματική εκδοχή, στη ζωή των δύο νέων μπορεί να μην υφίστανται γαλαζοαίματοι τίτλοι και επιβλητικά κάστρα να δεσπόζουν σε εκατοντάδες στρέμματα καταπράσινων λιβαδιών, αυτό όμως κάθε άλλο παρά την αποκλείει από το ροζ συννεφάκι της όποιας ονειροφαντασίας. Μεγαλωμένοι αμφότεροι σε οικογένειες με τεράστια οικονομική επιφάνεια και διεθνές κύρος στην παγκόσμια ναυτιλία, έμαθαν από τα γεννοφάσκια τους έννοιες όπως tanker και jet set, savoir vivre και art de la table, tonnage και haute couture. Και κυρίως δεν τις έμαθαν διαβάζοντας γι’ αυτές, αλλά επειδή ζούσαν με αυτές. Οι γονείς τους είχαν ήδη κοινωνικές και φιλικές επαφές από τότε που οι μελλόνυμφοι ήταν ακόμα παιδιά.

Η σχέση τους όμως άνθισε πολλά χρόνια μετά την ενηλικίωσή τους όταν πια και οι δύο είχαν τελειώσει τις σπουδές τους, με τον Νικόλα να βρίσκεται ήδη στο τιμόνι της ναυτιλιακής επιχείρησης που ίδρυσε η γιαγιά του Αθηνά (η θρυλική Νουνού), τη Thenamaris.

Στη Βουλιαγμένη ο γάμος Μαρτίνου-ΠροκοπίουΔεν είναι τυχαίο ότι κοινές φωτογραφίες του ζεύγους είναι μάλλον ανύπαρκτες στα εγχώρια φωτογραφικά πρακτορεία, αφού η δημοσιότητα, οι άσκοπες κοσμικότητες και οι προκλητικές συμπεριφορές απέχουν χιλιόμετρα από τη χαμηλών τόνων κοσμοθεωρία που διακρίνει τόσο την οικογένεια Μαρτίνου όσο και εκείνη των Προκοπίου. Ο Νικόλας Μαρτίνος είναι ένα από τα τρία παιδιά του Ντίνου και της Λίας Μαρτίνου, τα αδέλφια του είναι ο Γιάννης και η Ιωάννα. Ο Ντίνος Μαρτίνος ελέγχει τη Thenamaris, ο αδελφός του Θανάσης την Eastern Mediterranean και ο άλλος αδελφός του, Ανδρέας, τη Minerva Marine.

 

Αν και οι θείοι του Νικόλα δημιούργησαν τις δικές τους ναυτιλιακές εταιρείες, οι σχέσεις των τριών αδελφών είναι άριστες τόσο οικογενειακά όσο και επαγγελματικά. Τον ίδιο δρόμο με τους θείους του ακολούθησε και ο αδερφός του Νικόλα, ο πρωτότοκος Γιάννης που, αντί να συνεχίσει την οικογενειακή επιχείρηση, προτίμησε να ιδρύσει τη δική του, τη Signal Maritime.


Από τη δική του μεριά, ο Νικόλας παρέμεινε στη Thenamaris επιδεικνύοντας εξαιρετικό ταλέντο στην επιχειρηματικότητα αναλαμβάνοντας σε νεαρή ηλικία επιτελικό ρόλο στο management ως διευθύνων σύμβουλος. Η πιο πρόσφατη σημαντική επιχειρηματική του κίνηση ήταν η παραγγελία που έδωσε για τη ναυπήγηση τεσσάρων δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας 112.000 τόνων, το καθένα σε ιαπωνικά ναυπηγεία, συνολικής αξίας 216 εκατ. δολαρίων. Επίσης, άσκησε τις options που είχε η εταιρεία για δύο δεξαμενόπλοια long range.


Το ναυπηγικό πρόγραμμα περιλαμβάνει ακόμη τέσσερα aframax δεξαμενόπλοια συνολικής αξίας 224 εκατ. δολαρίων. Επίσης, ο Νικόλας Μαρτίνος, στα τέλη του 2014, αποφάσισε να ανοιχτεί περισσότερο στην αγορά μεταφοράς αερίου. Εδωσε παραγγελία για τη ναυπήγηση ενός LPG, Liquified Petroleum Gas, πλοίου μεταφοράς υγραερίου, ενώ έχει τρία πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου, τα LNG. Οι εν λόγω μάλιστα συμφωνίες χαρακτηρίστηκαν «χρυσά deals» από τους εφοπλιστικούς κύκλους, με τον Νικόλα να αποδεικνύεται βιρτουόζος στις συναλλαγές αξιοποιώντας εκτός από το επιχειρηματικό DNA του και τις σπουδές του στα Οικονομικά, τις οποίες ολοκλήρωσε σε πανεπιστήμια του Λονδίνου και της Αμερικής.

Το ταλέντο του φυσικά δεν περιορίζεται στα ναυτιλιακά deals, ούτε ανήκει σε εκείνους τους επιχειρηματικούς γόνους που ζουν αποστειρωμένα μακριά από διασκεδάσεις και πάρτυ με φίλους και καλλονές. Αν και ακολουθεί την οικογενειακή πεπατημένη αποφεύγοντας τη δημοσιότητα, κάποιες φορές στο παρελθόν γράφτηκαν κάποια σχόλια για φημολογούμενες σχέσεις του με τα μοντέλα Νταϊάνα Ιγροπούλου και Χριστίνα Στεφανίδη.

Το γκολφ αλλά και το κλάμπινγκ, τα πάρτυ με χορευτική μουσική και η συλλογή δίσκων είναι από τις αγαπημένες συνήθειες του νεαρού εφοπλιστή, ο οποίος ενίοτε εκτελεί και χρέη DJ, παίζοντας μουσική σε πριβέ εγχώρια πάρτυ, αλλά και σε κλαμπ του εξωτερικού. Οσοι μάλιστα τον γνωρίζουν μιλάνε για το πάθος του με τη μουσική αφού με το ψευδώνυμο Nick Martin κάνει εμφανίσεις ως μουσικός παραγωγός σε dance events, έχοντας μάλιστα δημιουργήσει και το δικό του label. Πολλοί άλλωστε θυμούνται ακόμα το πάρτυ-υπερπαραγωγή που είχε στήσει στο υπέροχο σπίτι του στο Καβούρι τον Απρίλη, το οποίο παρέπεμπε στο Μαϊάμι.

H ιδέα ήταν εμπνευσμένη από τα top clubs της φημισμένης πόλης της Φλόριντα, όπου ο ίδιος έχει βρεθεί πολλάκις, ενώ τη μουσική είχαν αναλάβει οι σταρ DJs Tζούνιορ Ρας και Τόμας Κόλμπι. Ο Νικόλας, που φορούσε μαύρο φούτερ με μαύρη κουκούλα υιοθετώντας το σύνηθες λουκ των DJs, έδινε το τέμπο πότε τριγυρίζοντας ανάμεσα στους φίλους του, που ήταν κυρίως επιχειρηματικοί γόνοι πασίγνωστων οικογενειών, και πότε παίρνοντας θέση και ο ίδιος πίσω από την κονσόλα.
Από την πλευρά της, η 25χρονη Ελένη Προκοπίου, κόρη του εφοπλιστή Δημήτρη Προκοπίου, είναι μάλλον αόρατη από τα κοσμικά events, αποφεύγοντας επιτυχημένα την όποια δημοσιότητα. Αν και εκ φύσεως κοινωνική, η μελαχρινή καλλονή αποφεύγει να δίνει κάθε είδους στόχο, προσέχοντας επισταμένως τις συναναστροφές της, αλλά και τις κοσμικές εξόδους της που είναι μάλλον σπάνιες. Διατηρεί φιλικές σχέσεις με πολλές συμμαθήτριές της από το Κολλέγιο Αθηνών, κινείται στους ίδιους κοινωνικούς κύκλους με τον αδελφό της, αγαπά τη λογοτεχνία την Tέχνη, αλλά και τη μόδα, ενώ στην ντουλάπα της βρίσκονται δεκάδες πανάκριβα κομμάτια οίκων όπως οι Balenciaga, Elie Saab και Herve Leger. Στους εφοπλιστικούς κύκλους συζητείται ότι η νεαρή κοπέλα δεν προτίθεται να περνά τον χρόνο της σε shopping και beauty, αφού ήδη έχει αρχίσει να ασχολείται με τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις της οικογένειας, ακριβώς όπως και ο αδελφός της Γιάννης.

 

Ο πατέρας της, Δημήτρης, έχει τη Cetrofin, με την οποία ξεκίνησε και αναπτύχθηκε, και την Marine Trust, στην οποία έχει μεταφέρει τον στόλο του που αποτελείται από 24 πλοία διαφόρων τύπων μεταξύ των οποίων φορτηγά και δεξαμενόπλοια.

Ο Δημήτρης Προκοπίου ήταν από τους Ελληνες πλοιοκτήτες που αγόρασαν πλοία από τα γερμανικά επενδυτικά funds όταν αυτά κατέρρευσαν εξαιτίας της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και των ανοιγμάτων που είχαν κάνει σε παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων.

Ο παππούς της, από την πλευρά του πατέρα της, ήταν από τους πιο γνωστούς «στεριανούς» επιχειρηματίες της Αθήνας, ενώ ο θείος της και αδελφός του πατέρα της, Γιώργος Προκοπίου, θεωρείται από τους ισχυρότερους παγκοσμίως Ελληνες πλοιοκτήτες, αφού ελέγχει στόλο που ξεπερνά τα 100 πλοία μαζί με τα υπό ναυπήγηση. Είναι επικεφαλής τριών ναυτιλιακών εταιρειών, εκ των οποίων η μία είναι εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά. Εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης έχει εξαπολύσει ένα κρεσέντο επενδύσεων στη θάλασσα με αγορές και ναυπηγήσεις, το οποίο κορυφώνεται τους τελευταίους μήνες του 2015.
Ο πατέρας της Ελένης, Δημήτρης, μαζί με τον αδελφό του, Γιώργο, βασιζόμενοι σε κεφάλαια από το real estate στο οποίο δραστηριοποιείτο η οικογένειά του, δημιούργησαν έναν ισχυρό στόλο κάτω από το σήμα της Dynacom, ο οποίος ελέγχει τη ναυτιλιακή εταιρεία Cetrofin.


Ηδη από το 1996 τα δύο αδέλφια χάραξαν τη δική τους πορεία, διατηρώντας όμως πάρα πολύ καλές σχέσεις μεταξύ τους αφού ο χωρισμός τους ήταν καθαρά μία επιχειρηματική απόφαση. Το σίγουρο είναι ότι η Ελένη Προκοπίου θα έχει πολλά να μάθει και άλλα τόσα να κάνει στον οικογενειακό κολοσσό, δεδομένης της επιπλέον στήριξης που θα της παρέχει και ο μέλλων σύζυγός της. Προς το παρόν, βέβαια, προέχει η προετοιμασία του γάμου της και το όνειρο ενός συζυγικού ανθόσπαρτου βίου - αντίστοιχου με εκείνου του εφοπλιστικού.

 


casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube