Η παράκτια ζώνη της Αθήνας αποτελεί δημοφιλή τουριστικό προορισμό των επισκεπτών της ελληνικής πρωτεύουσας, καθώς, όπως διαπιστώθηκε από τα συμπεράσματα του 5ου Συνεδρίου Τουρισμού που διοργάνωσε το ΙΕΚ ΞΥΝΗ Γλυφάδας σε συνεργασία με τη Σχολή Τουρισμού του Mediterranean College, το 68,6% των επισκεπτών επιλέγει την περιοχή με σκοπό την αναψυχή.

Σύμφωνα με τα όσα συζητήθηκαν στο συνέδριο, με θέμα «City Branding - Οι προοπτικές της Αθηναϊκής Ριβιέρας», η παράκτια ζώνη της Αθήνας καταφέρνει να συνδυάσει σε αστικό περιβάλλον τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ενός απομακρυσμένου τουριστικού θέρετρου, διατηρώντας παράλληλα τις ευκολίες που παρέχει μία πόλη. Όλα αυτά συνηγορούν στο να την καταστήσουν ιδιαίτερα ανταγωνιστική ως έναν άκρως δημοφιλή προορισμό στην τουριστική βιομηχανία, για διακοπές όλο το χρόνο.

Άλλωστε, η περιοχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας διαθέτει σύγχρονες τουριστικές υποδομές, εφάμιλλες με αυτές των κορυφαίων τουριστικών θέρετρων της Μεσογείου. Μόλις μισή ώρα από το κέντρο της Αθήνας, η Αθηναϊκή Ριβιέρα, η θαλάσσια ζώνη κατά μήκος του Σαρωνικού κόλπου, καλύπτει όλη την παραλιακή ζώνη στα νότια προάστια, από το Φάληρο έως και το Σούνιο, αποτελώντας ολοκληρωμένο τουριστικό προορισμό.

Η εύκολη πρόσβαση από το κέντρο της Αθήνας αλλά και το πλήθος των δραστηριοτήτων που προσφέρονται, καθιστούν την Αθηναϊκή Ριβιέρα ιδανική τουριστική ζώνη για περίπατο, ψώνια, γαστρονομικές απολαύσεις, κολύμπι και θαλάσσια σπορ. Σύγχρονες αθλητικές υποδομές, το μοναδικό γήπεδο golf στην Αττική, εμπορικά κέντρα, συνεδριακά κέντρα, νοσοκομειακές μονάδες, κορυφαίες ιαματικές εγκαταστάσεις στη Λίμνη Βουλιαγμένης, σε συνδυασμό με την αρχαιολογική περιοχή του Σουνίου, συνθέτουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών για τους λάτρεις τόσο του κλασικού, όσο και του εναλλακτικού τουρισμού.Με το 5ο Συνέδριο Τουρισμού του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Γλυφάδας, ολοκληρώθηκε ένας πενταετής κύκλος συνεδριακών εκδηλώσεων, με επίκεντρο τον Τουρισμό στη Γλυφάδα, με τη συμμετοχή πλήθους προσωπικοτήτων από την τοπική αυτοδιοίκηση, μεγάλων τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

Ο Δήμαρχος Γλυφάδας, κ. Γεώργιος Παπανικολάου, χαιρετίζοντας το συνέδριο, αναφέρθηκε στις «ιδιαίτερες προοπτικές ανάπτυξης και καθιέρωσης της Αθηναϊκής Ριβιέρας ως προορισμού branded στην Τουριστική Βιομηχανία».Οι προοπτικές ανάδειξης και καθιέρωσης της Αθηναϊκής Ριβιέρας ως top 12μηνου προορισμού ποιοτικού Τουρισμού, συνδέονται άρρηκτα και με την Τουριστική Εκπαίδευση, η οποία θα πρέπει να είναι υψηλών προδιαγραφών, προκειμένου το έμψυχο δυναμικό του Τουρισμού να προσφέρει τις πλέον ποιοτικές υπηρεσίες στο σύγχρονο τουρίστα, τόνισε, μεταξύ άλλων, στο χαιρετισμό του ο πρόεδρος του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ, κ. Σοφοκλής Ξυνής. «Απαιτούνται συνέργειες όλων των εμπλεκόμενων ιδιωτικών και δημοσίων φορέων, με στόχο να ξεπεραστούν προβλήματα που δημιουργούν αναχώματα στην τουριστική ανάπτυξη, όπως είναι η γραφειοκρατία», υπογράμμισε.

Η γαστρονομία δημιουργεί επαναλαμβανόμενους τουρίστες
Αναφορικά δε με τη Γαστρονομία και το Γαστρονομικό Τουρισμό, που είχε αποτελέσει αντικείμενο του 4ο Συνεδρίου Τουρισμού του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Γλυφάδας (Μάρτιος 2015), αξίζει να αναφερθεί πως από την αντίστοιχη έρευνα των σπουδαστών Επισιτισμού & Τουρισμού προέκυψε ότι το 59% των τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα, δηλώνει ότι η ελληνική κουζίνα συντελεί σημαντικά στην απόφασή τους να επισκεφθούν ξανά και ξανά την Ελλάδα. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που ανέδειξε η συγκεκριμένη έρευνα των σπουδαστών του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Γλυφάδας, είναι η ικανοποίηση σε -υψηλό βαθμό- των επισκεπτών, ιδίως κατά τη θερινή περίοδο, από τις υποδομές εστίασης της περιοχής, σε ποσοστό άνω του 85%.


casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube