Ωκεανίδα... Βουλιαγμένη....2014.... δύο χρόνια είναι κλειστή η Ωκεανίδα και όποιος περάσει απέξω σίγουρα θα δεί ποντίκια, τρωκτικά στην κουζίνα του ακινήτου και μαύρα σκυλιά εγκλωβισμένα και εγκαταλελειμενα.

Κι όλα αυτά γιατί το Δημόσιο από τη μεριά του επικαλείται δικαστική απόφαση, «σύμφωνα με την οποία ο μισθωτής έπρεπε να φύγει γιατί δεν είχε πληρώσει». Η ΕΤΑΔ που έχει τη συνολική διαχείριση του χώρου, επιδιώκει, έναν διεθνή διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση της «Ακτής», με σκοπό να παραδώσει ολόκληρη την «πίτα» στο νέο ανάδοχο. Δηλαδή τις καντίνες της πλάζ, την παραλία και την Ωκεανίδα. Υπενθυμίζεται ότι στις 29 Ιουλίου λήγει ο διαγωνισμός για τη μακροχρόνια μίσθωση της πλαζ της Βουλιαγμένης.

Απο την πλευρά του ο μισθωτής του ακινήτου της «Ωκεανίδας», Χάρης Γιαννακός ισχυρίζεται -στην Ελευθεροτυπία- ότι «Το ακίνητο καταρρέει για χάρη μιας ιδιωτικοποίησης», καθώς για δεύτερο καλοκαίρι φέτος το κτήριο-σύμβολο της ελληνικής Ριβιέρας, που αποπνέει μια αύρα της ρετρό κοσμικής Αθήνας και μέχρι πριν από λίγα χρόνια προσέλκυε δολάρια και ρούβλια καθώς ήταν αγαπημένος προορισμός των ξένων τουριστών, θα παραμείνει και φέτος κλειστό.

Σύμφωνα με το μισθωτή της «Ωκεανίδας», η οποία χτίστηκε τη δεκαετία του '60 και αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής, «η επί της ουσίας αδικαιολόγητη σφράγιση του κτηρίου έχει ως αποτέλεσμα το ελληνικό Δημόσιο να έχει χάσει περίπου 200.000 ευρώ από ενοίκια -σημειωτέον ότι το μίσθωμα ανεβαίνει 10% το χρόνο-, 100.000 από ΦΠΑ, 150.000 από καταβολές στο ΙΚΑ, 300.000 από φόρους εισοδήματος. Επιπλέον στερεί την εργασία σε περισσότερες από 20 οικογένειες».

Ο κ. Γιαννακός χαρακτηρίζει «ύποπτη» και «επιζήμια» την απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΤΑΔ κ. Δούνη να διακοπεί η λειτουργία του μοναδικού καταστήματος εστίασης στην Ακτή. «Μας έκαναν έξωση επειδή δήθεν δεν καταβάλλαμε μισθώματα. Ενας χρόνος έχει περάσει από την έξωσή μας και κανένας δεν διεκδίκησε αυτά τα υποτιθέμενα οφειλόμενα μισθώματα που αγγίζουν το ποσό των 340.000 ευρώ».

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι «φαινόμασταν να χρωστάμε επειδή κάποιες χρεώσεις δεν είχαν συμψηφιστεί» γι' αυτό και έχει προσφύγει στη Δικαιοσύνη καταγγέλλοντας την απόφαση της ΕΤΑΔ ως παράνομη. Ο συμψηφισμός αφορά, σύμφωνα με τον ίδιο, «αχρέωστες» καταβολές «για σύμβαση που είχαμε με τα κυλικεία της παραλίας παλαιότερα. Τα μισθώματα είναι σήμερα με τους νόμιμους τόκους πέραν των 350.000 ευρώ. Επανειλημμένα του ζητούσαμε να τα συμψηφίσει».

Από την πλευρά της η ΕΤΑΔ, μέσω του διευθύνοντος συμβούλου κ. Γρηγόρη Δούνη, ισχυρίζεται ότι «δεν ισχύει το ζήτημα του συμψηφισμού» και υποστηρίζει ότι «προφανώς έχουμε ζητήσει τα χρήματα. Εχει βγει άλλωστε απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών σύμφωνα με την οποία ο μισθωτής έπρεπε να φύγει γιατί δεν είχε πληρώσει». Ο ίδιος, σχολιάζοντας τη μεγάλη ζημία που επιφέρει το λουκέτο στην «Ωκεανίδα», λέει ότι «απώλεια θα υπήρχε αν εισπράτταμε τα μισθώματα. Αυτοί το διαχειρίζονταν "δωρεάν", χωρίς να πληρώνουν. Ωστόσο η πλαζ δουλεύει, δεν έκλεισε ποτέ. Δεν μπορούσαμε να μισθώσουμε το χώρο για μία σεζόν, ποιος επενδυτής θα ρίξει χρήματα για ένα καλοκαίρι; Σήμερα η κατάσταση είναι χάλια. Οι προηγούμενοι μισθωτές δεν είχαν κάνει καμία ανακαίνιση».

Παράλληλα ο κ. Γιαννακός αναφέρει: «Η απόφαση της ΕΤΑΔ δεν σχετίζεται με τη μη τήρηση συμβατικών υποχρεώσεων αυτής, όπως καταγγέλλεται, αλλά με μεθοδεύσεις οι οποίες αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση επιχειρηματικών συμφερόντων». Από την πλευρά του υποστηρίζει ότι «η τελευταία ανακαίνιση έγινε το 2007, όταν δώσαμε 70.000 ευρώ και αλλάξαμε πατώματα». Αναφερόμενος στη διευθέτηση πληρωμών λέει «πώς αποδεικνύει ο κ. Δούνης ότι μας ζήτησε τα χρέη; Επί δύο χρόνια συνεχόμενα, δεν μας έστειλε παρά δύο εξώδικα για να βγούμε από το κτήριο και δεν μας κάλεσε να κάνουμε έναν συμψηφισμό των χρεών, ούτε μας έδωσε διαταγή πληρωμής».

Ανατρέχοντας σε στοιχεία που παρατίθενται στο φάκελο του Διεθνούς Ανοικτού Πλειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εκμίσθωση του Ακινήτου, τα τέσσερα τελευταία χρόνια και εν μέσω οικονομικής κρίσης, στην «Ακτή» έχουν κοπεί 1.700.000 εισιτήρια (ύψους 4 ευρώ έκαστο) από τους λουομένους που επισκέπτονται την παραλία. «Θεωρείτε ότι είναι ζημιογόνος η παραλία; Υπάρχει λόγος ιδιωτικοποίησης;» η ελευθεροτυπία ρώτησε τον κ. Δούνη ο οποίος απάντησε ότι «Το Δημόσιο δεν έχει δουλειά να "τρέχει" καμία πλαζ. Η δουλειά μας είναι να μισθώνουμε και να διαχειριζόμαστε με τον καλύτερο τρόπο τους χώρους, να αυξάνουμε δηλαδή την αξία τους. Για παράδειγμα, η Α' πλαζ Βούλας και η πλαζ της Βάρκιζας που είναι μισθωμένες, μας αποφέρουν κέρδος, εισπράττουμε. Η πλαζ Βουλιαγμένης έχει μείνει πίσω», συνεχίζει ο ίδιος.

«Εμείς επί πέντε συναπτά έτη λειτουργήσαμε τα αναψυκτήρια με απόλυτη οικονομική συνέπεια», ισχυρίζεται ο Σωτήρης Γεωργουδάκης, ένας εκ των δύο μισθωτών των αναψυκτηρίων της παραλίας. Μαζί με τον τραγουδιστή Λευτέρη Πανταζή, συνεταίρό του στην εταιρεία ΚΟΝΙΠΑ Α.Ε., υπέγραψαν τον Ιούλιο του 2008 την εκμίσθωση τμημάτων του αιγιαλού της Ακτής Βουλιαγμένης, συνολικής επιφάνειας 300 τ.μ.

Απο την πλευρά του ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος που θα αναλάβει τον Δήμο την 1η Σεπτεμβρίου τόνισε -στο iapopsi.gr- "Το παράδοξο είναι ότι η Πολιτεία αποφάσισε και πήρε τη διαχείριση όλων των παραλιών, με τα γνωστά σε όλους προβλήματα». Στο θέμα διαχείρισης των παραλιών του δήμου μας θα κινηθούμε πάντα στα πλαίσια των αρχών που παρουσιάσαμε στο εκλογικό μας πρόγραμμα και επέλεξαν οι πολίτες της περιοχής μας (…). Σχετικά με τις κλειστές παραλίες της περιοχής, τις λεγόμενες “οργανωμένες ακτές”, πολλές εκ των οποίων είναι είτε χωματερές είτε σε πραγματικά άσχημη κατάσταση, παρά το ότι βρίσκονται ή βρέθηκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα σε ιδιωτική διαχείριση, θα διεκδικήσουμε όπου ο δήμος έχει τη δυνατότητα να παραχωρηθούν σε εμάς για να τις αξιοποιήσουμε επ’ ωφελεία της πόλης και να τις κάνουμε σημεία αναφοράς της για όλο τον χρόνο και όχι μόνο τους 3 καλοκαιρινούς μήνες.

 

Επίσης μεταξυ άλλων ανέφερε ότι «Η παραλία της Βουλιαγμένης, το ωραιότερο κομμάτι της ανατολικής Μεσογείου για μένα, μετά την αποχώρηση, νύχτα, των ιδιωτών που την εκμεταλλεύονταν πέρασε σε μια ιδιότυπη συνδιαχείριση ΕΤΑΔ και δήμου, η οποία δεν ήταν αποτελεσματική και έτσι οι υπηρεσίες που προσφέρονταν ειδικά την τελευταία περίοδο να υπολείπονται. Το ίδιο και η φημισμένη Ωκεανίδα παραμένει κλειστή για 2-3 χρόνια να ρημάζει. Στη διαδικασία εκ νέου ιδιωτικοποίησης της ακτής Βουλιαγμένης προτιθέμεθα να αποκτήσουμε ρόλο και ισχυρό λόγο. Και αυτό θα το κάνουμε με κάθε τρόπο και κάθε μέσο για να προστατεύσουμε την πόλη μας και τους κατοίκους της και για να φέρουμε στην πόλη μας επιτέλους σειρά από ανταποδοτικά οφέλη. Οπως διευκρινίζει ο κ Κωνσταντέλλος θα είμαστε κάθετοι σε οτιδήποτε επιχειρήσει να αλλοιώσει την ποιότητα ζωής της όμορφης πόλης μας,  ενώ ως νέα δημοτική αρχή καλούμε τον κ. Δούνη και την ΕΤΑΔ να υπάρξει παράταση μερικών εβδομάδων μέχρι την επίσημη ανάληψη των καθηκόντων μας την 1η Σεπτεμβρίου. Τότε θα μπορούν τα όποια σχέδια αξιοποίησης να τεθούν σε διαβούλευση, να ενημερωθούμε για όλες τις παραμέτρους και να αποφασιστεί από κοινού η συμφερότερη λύση για τη Βουλιαγμένη και τους πολίτες της».

 


casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube