Σύμφωνα πηγές η Apple, αποκαλύφθηκε πως εξελίσσει το δικό της αυτοκίνητο, καθως πιέζει τώρα την ομάδα εξέλιξης να έχει έτοιμο προς παραγωγή ένα ηλεκτρικό όχημα το αργότερο μέχρι το 2020.

Το ίδιο το χρονικό πλαίσιο – οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνήθως εξελίσσουν ένα νέο μοντέλο σε 5 με 7 χρόνια – υποδεικνύει πως ο στόχος είναι φιλόδοξος και επιθετικός. Στήνεται έτσι το σκηνικό μιας μελλοντικής μάχης τόσο με την Tesla Motors, όσο και με την General Motors. Υπενθυμίζουμε πως οι δύο τελευταίες έχουν θέσει ως στόχο να βγάλουν στην παραγωγή μέχρι το 2017 ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, το οποίο να κοστίζει λίγο πάνω από € 30.000.

Η εταιρεία τεχνολογίας Apple Inc έχει θέσει ως στόχο να ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων από το 2020, αναφέρει σε άρθρο του το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg επικαλούμενο δηλώσεις πηγών προσκείμενες στο θέμα.

Το σχέδιο αυτό ενδεχομένως να αποτελέσει μεγάλη πρόκληση για την κατασκευάστρια εταιρεία συσκευών κινητής τηλεφωνίας που φαινομενικά έχει ελάχιστη εμπειρία και γνώση γύρω από την κατασκευή αυτοκινήτων.
Η «ομάδα αυτοκινήτου» της Apple απαρτίζεται από περίπου 200 άτομα, τα οποία εργάζονται πυρετωδώς για την επίτευξη του τολμηρού αυτού στόχου, μεταδίδει το Bloomberg. Ωστόσο, όπως αναφέρουν πηγές, η εταιρεία θα μπορούσε να εγκαταλείψει την προσπάθεια κατασκευής του αυτοκινήτου ή να την αναβάλει εάν τα στελέχη της δεν είναι ικανοποιημένα από την πρόοδο του εγχειρήματος.

Σε ερώτηση σχετικά με το επερχόμενο αυτοκίνητο της Apple, ο πρώην CEO της General Motors, Dan Akerson, παρότρυνε την Apple να μείνει μακριά από τον τομέα των αυτοκινήτων. Ανέφερε ότι πολλοί που είναι άσχετοι με το συγκεκριμένο κομμάτι δεν αντιλαμβάνονται τι κάνουν και το υποτιμούν. «Η Apple θα πρέπει να το σκεφτεί καλύτερα αν θέλει να μπει στην σκληροπυρηνική κατασκευή [αυτοκινήτων]». «We take steel, raw steel, and turn it into car. They have no idea what they’re getting into if they get into that».

Τα υψηλότερα κέρδη στην ιστορία της, ύψους 18 δισ. δολ., σημείωσε το τέταρτο τρίμηνο του 2014 η Αpple, υπερσκελίζοντας τον ανταγωνισμό της κινεζικής Xiaomi, η οποία κατατάσσεται στην τρίτη θέση παγκοσμίως στις πωλήσεις «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων.

Υπερβαίνοντας τις προβλέψεις των αναλυτών, ο αμερικανικός κολοσσός παρουσίασε έσοδα 74,6 δισ. δολαρίων, με τη σημαντική συμβολή των iPhone. Οι πωλήσεις τους ήταν μαζικές σε διεθνή κλίμακα, ενώ ειδικά στην Κίνα αυξήθηκαν το τρίμηνο Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου κατά 70%. Ευνοϊκά συνέβαλαν στις πωλήσεις των συσκευών της Apple και άλλες αναδυόμενες αγορές, όπως η Βραζιλία.

Σημειωτέον πως πριν από ένα χρόνο αρκετοί αναλυτές του κλάδου είχαν εκφράσει τις αμφιβολίες τους για τη στρατηγική επιλογή της Apple να μην προωθήσει στη διεθνή αγορά φθηνότερα μοντέλα, ώστε να αποσπάσει καταναλωτές από τις Xiaomi και Samsung Electronics. «Σε μακροπρόθεσμη θεώρηση, η κινεζική Xiaomi συνιστά σοβαρότερη απειλή από τη νοτιοκορεατική Samsung», παρατηρεί ο Μπεν Tόμσον, αναλυτής της Styratechery. «Εντούτοις, η μέθοδος αντεπίθεσης της Apple είναι να διαφοροποιηθεί ακόμα περισσότερο και όχι να προσπαθήσει να ανταγωνιστεί την Xiaomi στο γήπεδό της, δηλαδή το φθηνό κόστος και τις διαδικτυακές πωλήσεις». Επιπλέον, ο αμερικανικός όμιλος υψηλής τεχνολογίας σχεδιάζει να ενισχύσει τη θέση του στην κινεζική αγορά, προσθέτοντας σχεδόν 20 νέα καταστήματα έως το 2016. Η επιλογή της θέσης του εκάστοτε καταστήματος της Αpple ενδεχομένως να έχει να κάνει με σημεία όπου ήδη βρίσκονται καταστήματα επώνυμων οίκων, όπως της Chanel και της Hermes.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθεί ότι τα παραδοσιακά καταστήματα της Apple τη βοηθούν να διατηρήσει την εικόνα μιας εταιρείας με πρώτης ποιότητας προϊόντα, άριστη εξυπηρέτηση και καινοτόμους συσκευασίες. Ετσι μπορεί και να χρεώνει περισσότερα για τις συσκευές της από ό,τι οι ανταγωνίστριές της. Οπως επισημαίνουν αναλυτές, τέλος, η αγορά ενός προϊόντος της Apple στο Διαδίκτυο θα ήταν μία εντελώς διαφορετική εμπειρία από τη διαπροσωπική σχέση εντός του καταστήματος. Συνεπώς, ίσως να μην ήθελαν τελικά και να αποκτήσουν oι καταναλωτές το προϊόν της Apple.



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube