Σύμπτωση, ταλέντο, σημείο των καιρών ή απλά βιώματα που μετουσιώνονται σε μπίζνες; Ενα από αυτά ή ίσως όλα μαζί σε συνδυασμό με την αγάπη για τη μόδα και την αισθητική με την οποία γαλουχήθηκαν από τα γεννοφάσκια τους

Ξαφνικά, μέσα σε ελάχιστο διάστημα, επώνυμα που ήταν κατά παράδοση ταυτόσημα με την επιχειρηματική και εφοπλιστική ελίτ άρχισαν να ξεχωρίζουν σε έναν τελείως διαφορετικό χώρο, αυτόν της μόδας.

Παρακάμπτοντας το στερεότυπο που θέλει τα παιδιά πολύ ισχυρών, πλούσιων, διάσημων, επιτυχημένων κ.λπ. να συνεχίζουν την οικογενειακή παράδοση, κάποιες από τις νεότερες κόρες Νιάρχου, Βαρδινογιάννη, Οικονόμου κ.ά. παρουσιάζουν κολεξιόν με ενδύματα ή κοσμήματα που οι ίδιες έχουν σχεδιάσει με φαντασία, γνώση και καλαισθησία. Αναμφίβολα, η οικονομική επιφάνεια των οικογενειών τους επιτρέπει σε αυτά τα κορίτσια να κάνουν ακριβώς αυτό που επιθυμούν χωρίς περιορισμούς ή υποχωρήσεις. Από την άλλη, όμως, επιλέγουν συνειδητά να εργαστούν σκληρά, προσπαθώντας να διακριθούν στον αδυσώπητο στίβο της μόδας. Και το κάνουν αυτό με γούστο, με πάθος και με ένα έντονο άρωμα Ελλάδας. Οι fashionistas της υψηλότατης κοινωνίας έχουν πολλά που θα μπορούσε κανείς να σαρκάσει ή να φθονήσει. Πιθανώς, όμως, να διαθέτουν και κάτι άξιο θαυμασμού, π.χ. ταλέντο και τόλμη.




Την περασμένη Τετάρτη, η Μαριάννα Γουλανδρή, εγγονή του Βαρδή και της Μαριάννας Βαρδινογιάννη, παρουσίασε τη νέα exclusive συλλογή της με μαγιό και ρουχισμό παραλίας σε μπουτίκ της Κηφισιάς. Τα πολυτελή beachwear της νεαρής σχεδιάστριας με την υπογραφή Marianna G συνδυάστηκαν με δερμάτινα χειροποίητα σανδάλια του Οίκου Λαλαούνη, με τη σχεδιάστρια επίσης και εγγονή του αείμνηστου δημιουργού, Λάουρα Μακροπούλου, σύζυγο του εφοπλιστή Γιάννη Δράγνη να είναι η συνοικοδέσποινα του event. Είχε προηγηθεί πριν από λίγες μέρες το λανσάρισμα της νέας κολεξιόν μαγιό και beachwear της Στεφανίας Φραγκίστα, κόρης του εφοπλιστή Νίκου Φραγκίστα και της Αλίκης Μπενρουμπή, η οποία βρίσκεται στον χώρο της μόδας με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό εδώ και 6 χρόνια περίπου. Η Λυδία Οικονόμου, κόρη επίσης ενός από τους πιο κραταιούς εγχώριους εφοπλιστές, του Γιώργου Οικονόμου από τον γάμο του με τη Λίζη Μανωλά, σχεδιάζει κομψά κοσμήματα από χρυσό, διαμάντια και πολύτιμους λίθους, ενώ λίαν προσφάτως άνοιξε και το δικό της κατάστημα στα Ματογιάννια της Μυκόνου, παίρνοντας το βάπτισμα του πυρός στο επιχειρείν. Οσο για την Ευγενία Νιάρχου, την Ελληνίδα jet setter, με τις κολλητές φίλες από τον κύκλο του Αλβέρτου του Μονακό και τις φωτογραφήσεις στα πιο εμβληματικά fashion περιοδικά, έχει δημιουργήσει εδώ και καιρό τη δική της συλλογή κοσμημάτων που στολίζουν τους αλαβάστρινους λαιμούς των σαλονάτων κοριτσιών της Ευρώπης, ενώ ο σύντροφός της Χρήστος Οικονόμου είναι ετεροθαλής αδερφός της Λυδίας. Σύμπτωση, ταλέντο, σημείο των καιρών ή απλά βιώματα που μετουσιώνονται σε μπίζνες; Ενα από αυτά ή ίσως όλα μαζί σε συνδυασμό με την αγάπη για τη μόδα και την αισθητική με την οποία γαλουχήθηκαν από τα γεννοφάσκια τους λόγω των ευμενών συγκυριών της καλοαναθρεμμένης ζωής τους, είναι γεγονός ότι ο κόσμος της μόδας για τα κορίτσια των χρυσών οικογενειών με τα βαρύγδουπα ονόματα δεν είναι ένα παιχνίδι με κούκλες και κοπτοραπτική. Δεν είναι καν το κόνσεπτ «κάθομαι στην πρώτη σειρά των επιδείξεων και αγοράζω όλη την κολεξιόν».


Η Στεφανία Φραγκίστα, κόρη του εφοπλιστή Νίκου Φραγκίστα, πλαισιωμένη από μοντέλα που φορούν τις beachwear δημιουργίες της

Κορίτσια όπως η Μαριάννα Γουλανδρή ή η Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση -που επίσης υπογράφει τη δική της νεανική σειρά ρούχων-, παρά τα δώρα που τους χάρισαν οι μοίρες, δεν βρίσκονται μονίμως πάνω σε ένα ροζ στρουμπουλό συννεφάκι κάνοντας άλματα από ουρανό σε ουρανό. Φυσικά και απολαμβάνουν όλες τις ανέσεις του κόσμου, φυσικά και δεν αγχώνονται για τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και την τιμή του γάλακτος, αλλά σίγουρα δεν κάνουν ό,τι τους καπνίσει αν η κάθε τους απόφαση δεν περάσει από οικογενειακά συμβούλια, γραφεία Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων κ.ο.κ. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι κίνητρο τις περισσότερες φορές πίσω από τη δημιουργία ενός προϊόντος είναι η φιλανθρωπική δράση -ή τα φιλοζωικά αισθήματα στην περίπτωση της Εριέττας-, αφού τα έσοδα από τις πωλήσεις προορίζονται για την ενίσχυση σωματείων όπως η «Ελπίδα», για την περίπτωση της Μαριάννας Γουλανδρή, κάνοντας δηλαδή «μόδα για καλό σκοπό» με όχημα τα βαρύτιμα ονόματα της εγχώριας κραταιάς ναυτιλίας και επιχειρηματικότητας. Η τάση άλλωστε των νεαρών κοριτσιών να δημιουργούν συλλογές συνδεμένες με τη θάλασσα, τον κοσμοπολιτισμό και την ανεμελιά της καλής ζωής δεν είναι καθόλου άσχετη με τα προσωπικά τους βιώματα. Μαγιό με άψογη εφαρμογή και πολυτελή υλικά, καφτάνια και υπέροχα χειροποίητα σανδάλια φορεμένα σε υγιή κορμιά-λαμπάδες που αποπνέουν καλοζωία και υγεία -απ’ αυτά που οι περισσότερες γυναίκες ονειρεύονται να φοράνε στα κοσμοπολίτικα σοκάκια της Μυκόνου και του Πορτοφίνο- για τις δημιουργούς δεν είναι στοιχεία που κινούνται στη σφαίρα του απραγματοποίητου. Είναι η πραγματικότητα της δικής τους ζωής, οι προσωπικές τους αναφορές, οι αναμνήσεις των παιδικών τους χρόνων να βλέπουν τη μητέρα τους και τις φίλες της να τα φορούν, οι ζωντανές εικόνες τους.



Life is a beach

Η επαγγελματική ενασχόληση της 23χρονης Μαριάννας Γουλανδρή με τη μόδα ξεκίνησε το 2011 προκαλώντας μεγάλη αίσθηση, αφενός λόγω του ονόματός της, αφετέρου λόγω μιας υπέροχης συλλογής που υμνήθηκε από διάσημες μπλόγκερ της μόδας όπως η Ιταλίδα Κιάρα Φεράνι, ενώ δημιουργίες της φορέθηκαν από σούπερ μόντελ, όπως η Ελ Μακφέρσον, σε εξώφυλλα διεθνών περιοδικών. Η εγγονή της Μαριάννας και του Βαρδή Βαρδινογιάννη δεν είναι καθόλου άσχετη με τον χώρο της μόδας. Ανέκαθεν, άλλωστε, ήταν μέρος της ζωής της και κυρίως της ντουλάπας της, αφού από μικρή ηλικία, στην οικογενειακή έπαυλη στο Μέιφερ του Λονδίνου, η μικρή Μαριάννα διάβαζε με τις ώρες περιοδικά μόδας όπως η «Vogue», κοιτώντας με έκσταση ρούχα συχνά έργα τέχνης. Αποφοιτώντας από το Francis Holland School, ονειρεύεται να γίνει κάποτε επιτυχημένη σχεδιάστρια μόδας και στα 19 της κερδίζει μια υποτροφία για ανάλογες σπουδές στο American InterContinental University του Λονδίνου. Θα συνεχίσει στο Istituto Marangoni όπου θα πάρει μαθήματα fashion styling. Η παρακολούθηση ενός course στο London College of Fashion υπήρξε καθοριστική καθώς παίρνει την απόφαση να κάνει το ντεμπούτο της στον χώρο της μόδας ως σχεδιάστρια μαγιό.


Η Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση σχεδιάζει κάζουαλ σικ ρούχα με ροκ άποψη

Τον Φεβρουάριο του 2011 δημιουργεί τον οίκο Marianna G παρουσιάζοντας την πρώτη της κολεξιόν μαγιό που προβάλλουν την ελληνική καταγωγή της, αφού τα περισσότερα σχέδιά της διαθέτουν ονόματα ελληνικών νησιών. Με την πρόσφατη exclusive σειρά που υπογράφει, η καλλονή σχεδιάστρια χρησιμοποιεί πάλι πολυτελή υλικά, ολόσωμα κυρίως μαγιό με ιδιαίτερες luxury λεπτομέρειες, σε γήινους τόνους και κομψά ανοίγματα που αποπνέουν θηλυκότητα και κυρίως κοσμοπολιτισμό και υψηλή αισθητική. Μια σειρά από καφτάνια, λευκά και ιβουάρ ή στα χρώματα της άμμου και της ψάθας, με broderies και με ιδιαίτερες λεπτομέρειες και κοψίματα συμπληρώνουν μια ονειρεμένη καλοκαιρινή συλλογή. Προσφέροντας μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις στο Σωματείο Φίλων Παιδιών με Καρκίνο «Ελπίδα», στο οποίο η γιαγιά της Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη έχει αφιερώσει τη ζωή της, είναι σαφές ότι η νεαρή jet setter έχει αποφασίσει να αφήσει ισχυρό αποτύπωμα στον κόσμο της μόδας, υπηρετώντας το όνειρό της. Η συνύπαρξή της στην πρόσφατη παρουσίαση με τα αρχαιοελληνικού τύπου σανδάλια που λάνσαρε πρόσφατα ο Οίκος Λαλαούνη φυσικά εντείνουν την πολυτελή διάσταση της κολεξιόν αλλά και την ελληνικότητα του brand.

Η Λάουρα Μακροπούλου, η νεότερη γενιά του κλασικού πια οίκου κοσμημάτων, που επίσης σχεδιάζει για το brand που δημιούργησε ο παππούς της Ηλίας, δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει την οικογενειακή παράδοση. Αν και ξεκίνησε με Ευρωπαϊκές Σπουδές και Ιστορία της Τέχνης στο Λονδίνο, το DNA της αλλά και οι προσλαμβάνουσες της ζωής της είχαν προκαθορίσει την πορεία της. Το κορίτσι που πρωτογνωρίσαμε πριν από χρόνια στον χορό των debutantes μυήθηκε στον μυθικό κόσμο του κοσμήματος μέσα από τις αφηγήσεις του παππού της. Επειτα ήρθε η προσωπική αναζήτηση σε σχέση με τις πέτρες και οι σπουδές Γεμολογίας στην αγγλική πρωτεύουσα. Σύσσωμη η οικογένεια Λαλαούνη γιόρτασε την αποφοίτησή της από τη διάσημη σχολή St. Martins, το πανεπιστήμιο-φυτώριο όλων των μεγάλων ονομάτων του design και του lifestyle. Η πρώτη της επαφή με το σχέδιο κοσμήματος έγινε μέσα στο αεροπλάνο καθώς επέστρεφε στην Αθήνα μετά το πέρας των σπουδών της. Ο παππούς της έτυχε να δει τα πρώτα της σχέδια, όπου διείδε το ταλέντο της και την ώθησε να κάνει το επόμενο βήμα: την πρώτη προσωπική συλλογή της. Η σύζυγος σήμερα του εφοπλιστή Γιάννη Δράγνη είναι το πρόσωπο πίσω από όλα τα νέα projects του κορυφαίου στην Ελλάδα οίκου αργυροχρυσοχοΐας. Η εκπρόσωπος της νέας εποχής του brand Lalaounis, μάλιστα, για πρώτη φορά στην ιστορία του διεύρυνε το πεδίο του εκτός κοσμήματος με τη σειρά «Ancient Greek Sandals». Η σειρά γίνεται με τη συνεργασία της top shoe designer Χριστίνας Μαρτίνη, η οποία έχει διεθνή φήμη και προϋπηρεσία σε οίκους όπως Missoni, Balenciaga και Louis Vuitton.

Η σχεδιάστρια κόρη του εφοπλιστή

Η Στεφανία Φραγκίστα, από την άλλη, δεν είναι πια καινούρια στον χώρο του σχεδιασμού μαγιό και beachwear. Το brand Pink Sands που δημιούργησε πριν από περίπου 6 χρόνια, με τις χαρακτηριστικές ροζ φόδρες στο εσωτερικό είναι πια πολύ γνωστό στις fashionistas όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς. Δημιουργία της έχει ντύσει και την Ιρίνα Σάικ. Τουρκία, Ελβετία, Λίβανος, Αγγλία, Ιαπωνία, Ντουμπάι, Μονακό και Αμερική είναι μόνο κάποιες από τις χώρες όπου διατίθενται οι συλλογές της ταλαντούχας κόρης του εφοπλιστή και δεινού σκιέρ Νίκου Φραγκίστα και της Αλίκης Μπενρουμπή, της γνωστής εταιρείας οικιακών ειδών. Η ίδια, απόφοιτος του Parsons New School of Design της Νέας Υόρκης και με θητεία σε Calvin Klein και Alexander McQueen, σε συνεντεύξεις της έχει πολλαπλώς αναφερθεί στο πώς ήρθε σε επαφή με το design: «Στα 12 μου έραβα φορέματα με πετονιά, τελείως αυτοδίδακτη και χωρίς την καθοδήγηση κανενός. Μου φαινόταν μάλιστα απόλυτα φυσιολογικό, καθώς η πετονιά ήταν ελαστική και πολύ βολική στο ράψιμο». Οι αναμνήσεις από τα ταξίδια και η λατρεία για τη θάλασσα που της ενέπνευσε ο πατέρας της είναι οι απόλυτες προσλαμβάνουσες της ζωής της: «Ο πατέρας μου μας πήγαινε με την αδερφή μου στη θάλασσα από μωρά. Πρωταθλητής στο θαλάσσιο σκι, βλέπεις, που σημαίνει ότι περνούσαμε τα καλοκαίρια πάνω σε μια εξέδρα παρακολουθώντας τις προπονήσεις του. Ολη μέρα κολυμπούσαμε, ψαρεύαμε καβούρια, μαθαίναμε κι εμείς σκι. Αλησμόνητες στιγμές. Επειτα, θυμάμαι τα υπέροχα καλοκαίρια στο εξοχικό του παππού και της γιαγιάς στη Χαλκίδα, όπου κόβαμε φρέσκες ντομάτες από το μποστάνι, τις ξεπλέναμε στο θαλασσινό νερό και τις τρώγαμε. Αληθινός παράδεισος. Η θάλασσα λοιπόν είναι οι αναμνήσεις μου, την έχω ταυτίσει με τις ανέμελες ξέγνοιαστες στιγμές, την απόλυτη αίσθηση ελευθερίας. Λατρεύω τη μυρωδιά της, ο ήχος της με γαληνεύει και η θέα του απέραντου γαλάζιου με ταξιδεύει». Η απόφαση, όμως, να δημιουργήσει τη δική της συλλογή με μαγιό ήρθε από ένα εντελώς τυχαίο περιστατικό, σε ένα ταξίδι της στις Μπαχάμες με δύο φίλες της επειδή έχασαν τις βαλίτσες τους. Αγοράζοντας μαγιό και beachwear από τις τοπικές αγορές μέχρι να βρεθούν τα πράγματά τους, συνειδητοποίησε ότι είναι δύσκολο για τις γυναίκες να βρουν μαγιό με άψογη εφαρμογή, ποιοτικά υφάσματα, καλαίσθητα και θηλυκά και μάλιστα σε λογικές τιμές. Κάπως έτσι γεννήθηκαν τα Pink Sands - από την ομώνυμη παραλία στις Μπαχάμες. Η νεαρή σχεδιάστρια εισήγαγε υφάσματα από την Ιταλία, ενισχύοντας συγχρόνως τις τοπικές επιχειρήσεις ένδυσης, αφού όλες της οι συλλογές ράβονται αποκλειστικά στην Ελλάδα. Μόλις πρόσφατα επανασύστησε τη συλλογή της που φέρει πια το όνομά της (Stefania Frangista). Ψηλόμεσα μαγιό συνδυασμένα με κομψά bandeaus, θηλυκά ολόσωμα, περιέργως κολακευτικά για τη σιλουέτα, αέρινες τουνίκ, ευκολοφόρετα κομψά καφτάνια και φορέματα, ακόμα και σανδάλια από δέρμα ψαριού (!) σε σχετικά προσιτές τιμές (από 150 ευρώ τα μπικίνι) δίνουν φιλήδονες υποσχέσεις για ένα μακρόσυρτο καλοκαίρι, απ’ αυτά που έχει χορτάσει στη ζωή της η σχεδιάστρια, που παρεμπιπτόντως θυμίζει την ωραιότερη γυναίκα με μαγιό ever, την Μπο Ντέρεκ από την ταινία «10».








Η Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση λάτρευε από μικρό κοριτσάκι τη μόδα. Διαθέτει γούστο και φαντασία στο ντύσιμο, το οποίο κληρονόμησε από τη μητέρα της Μαριάννα Λάτση, γι’ αυτό και οι στυλιστικές επιλογές της μόνο αδιάφορες δεν είναι για φωτογράφους και fashion editors. Αυτός είναι και ο λόγος που είναι ένα από τα πιο περιζήτητα πρόσωπα της επονομαζόμενης next generation. Με τα χρόνια η αγάπη της για τα ρούχα εξελίχθηκε σε αδυναμία, παρότι οι σπουδές της είναι σχετικές με τα οικονομικά. «Είναι αεράτη και έχει τον τρόπο να αναδεικνύει τις εμφανίσεις της», υποστηρίζουν άνθρωποι από το περιβάλλον της. «Εξάλλου διαθέτει το feeling του σχεδιαστή που φαντάζεται ένα ρούχο πάνω σε σώμα προτού καν φορεθεί».
Το brand name της είναι Lov!nk και πρόκειται για νεανικά κάζουαλ σικ ρούχα τα οποία πωλούνται διαδικτυακά στο eshop www.lovink.gr αλλά και στο ομώνυμο κατάστημά της στο «Mall». Μέρος των εσόδων προορίζεται για τη φιλοζωική οργάνωση Save a Greek Stray.
Σε άλλο μήκος κύματος κινείται δημιουργώντας σανδάλια η Μαριέττα Χρουσαλά, συζύγος του εφοπλιστή Λέοντα Πατίτσα, πρώην μοντέλο και Σταρ Ελλάς. Η Μαριέττα, που ήδη από τον Μάιο του 2011 καταπιάστηκε με τη δική της σειρά καλοκαιρινών υποδημάτων, απευθύνεται σε εντελώς διαφορετικό κοινό, απόλυτα συναπτό με τη μέση εργαζόμενη Ελληνίδα. Απλά καθημερινά σανδάλια και πέδιλα, χωρίς ιδιαίτερες πολυτέλειες, ευκολοφόρετα, δερμάτινα και σε προσιτές σχετικά τιμές, που διατίθενται κυρίως στην ιστοσελίδα της marietta’s fantasy. «Ολα ξεκίνησαν το καλοκαίρι που μας πέρασε... όταν αποφάσισα να φτιάξω χειροποίητα δερμάτινα σανδάλια για προσωπική μου χρήση. Η μητέρα μου είχε τον τρόπο να πραγματοποιήσει την έμπνευσή μου. Ενιωσα μεγάλη χαρά όταν μια κυρία με σταμάτησε στον δρόμο και με ρώτησε από πού τα είχα αγοράσει και ακόμα μεγαλύτερη όταν αυτό συνέβη κι άλλες φορές. Αυτό μου έδωσε θάρρος να φτιάξω κι άλλα σχέδια, τα οποία και χάρισα στις φίλες μου. Ο ενθουσιασμός τους με έκανε να σκεφτώ να μεγαλώσω την ιδέα μου. Αλλωστε δεν πρέπει να αφήνεις την έμπνευσή σου να χάνεται, αλλά αντίθετα πρέπει να τη μοιράζεσαι. Αυτό λοιπόν αποφάσισα να κάνω και εγώ!» έγραφε τότε στο site του το πρώην μοντέλο. Για τις ανάγκες της φωτογράφησης της κολεξιόν της, μάλιστα, η Μαριέττα, αξιοποιώντας την ομορφιά της, αλλά και την προϋπηρεσία της στο μόντελινγκ, ήταν η ίδια το πρόσωπο σε όλες τις καμπάνιες των σανδαλιών, με φωτογραφήσεις σε εξωτικές παραλίες του εξωτερικού, σε κάθε μέρος του πλανήτη. Μόλις την Πέμπτη, μάλιστα, παρουσίασε τη νέα σειρά της, πλήρως προσαρμοσμένη στο πνεύμα της εποχής, αφού τα σανδάλια της μπορεί να μην περπατήσουν στο Μονακό ή στη Χαβάη, αλλά θα το κάνουν σε κάποιο προφανώς κοντινό ελληνικό νησάκι, μακριά από τις ατραπούς του κοσμοπολιτισμού και των ακριβών θερέτρων.

Κοσμήματα πολλών τονάζ

Για την jet setter Ευγενία Νιάρχου, την κόρη του αριστοκράτη επιχειρηματία Φίλιππου Νιάρχου, η μόδα υπήρχε πάντα μέσα στο αίμα της. Από μικρό κοριτσάκι παρακολουθούσε τα μεγάλα events των πιο γνωστών οίκων Γαλλίας και Ιταλίας, ενώ η γκαρνταρόμπα της ξεχείλιζε από πανάκριβες τουαλέτες με γνωστές υπογραφές. Η νεαρή και άκρως κοινωνική γόνος έχοντας σπουδάσει Γεμολογία δεν έχει μάθει απλώς να εκτιμά την αυθεντικότητα των καλών και ακριβών πετρών, αλλά και να σχεδιάζει κοσμήματα. Η λαμπερή κόρη του Φίλιππου Νιάρχου ένιωσε από την εφηβεία της να την κατακτά ο λαμπερός χώρος της μόδας. Αρχικά συνεργάστηκε με τον οίκο Repossi, σχεδιάζοντας δημιουργίες που προμηθεύτηκε ακόμη και το Πριγκιπάτο του Μονακό, ενώ στη συνέχεια σχεδίασε πανάκριβα κομμάτια υπογράφοντας δύο συλλογές του οίκου Azzaro. Αποκτώντας ακόμη μεγαλύτερη εμπειρία στο τμήμα Fine Jewellery του οίκου Christie’s της Νέας Υόρκης, γίνεται εξπέρ στο είδος κι έτσι με τα χρόνια δημιουργεί τον δικό της οίκο κοσμημάτων VENYX, τις δημιουργίες του οποίου λάτρεψαν πολλές διάσημες κυρίες. Η Σαρλότ Κασιράγκι, τα νεότερα μέλη της οικογένειας Ορτέγκα -ιδιοκτήτες του ομίλου καταστημάτων Zara, Zara Home, Oyscho κ.ά.-, η Μαργαρίτα Μισόνι του διάσημου ομώνυμου ιταλικού οίκου ρούχων, καθώς και η αδελφή της Ηλέκτρα έγιναν οι καλύτεροι πρεσβευτές της δουλειάς της. Ωστόσο, τα κοσμήματα VENYX γίνονται το απόλυτο must όταν τα φορά η Ρωσίδα καλλονή Ντάρια Ζούκοβα, η προβεβλημένη σύντροφος του Ρομάν Αμπράμοβιτς, η οποία φυσικά τα διαφημίζει παντού. Πριν από λίγο καιρό τα εντυπωσιακά και άκρως ακριβά κοσμήματα της δεσποινίδας Νιάρχου ήρθαν και στη χώρα μας και πωλούνται στην μπουτίκ του ξενοδοχείου «Belvedere» στη Μύκονο και στο κοσμηματοπωλείο «Κατραμόπουλος» στο κέντρο της Αθήνας.





Λάτρης των 24 καρα­τίων είναι και η κόρη του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου και της Λίζης Μανωλά, Λυδία Οικονόμου. Η 24χρονη νεαρή απόφοιτη του University of Arts, που τώρα μαζί με τον αδελφό της Φίλιππο κάνει τα πρώτα δειλά της βήματα στην κοσμική ζωή του τόπου, μόλις πριν από λίγο καιρό έβγαλε την πρώτη της συλλογή κοσμημάτων με το όνομα By Lydia Jewelry. Ευφάνταστες δημιουργίες με βάση τον χρυσό, την πλατίνα, τα διαμάντια και πολύτιμους λίθους, όπως τα ζαφείρια και τα ρουμπίνια, μονοπωλούν για τη φινέτσα και φυσικά το ακριβό τους κόστος τη βιτρίνα του πρώτου της καταστήματος στα Ματογιάννια της Μυκόνου.

Το promotion του οίκου γίνεται από την ίδια, τη μητέρα της και φυσικά τις φίλες της, που δέχτηκαν με χαρά να ποζάρουν φορώντας τα πανάκριβα χρυσά της έργα τέχνης.




Η Ευγενία Νιάρχου ποζάρει με αξεσουάρ και κοσμήματα Venyx, τα οποία σχεδιάζει η ίδια



casa victoria barkiza



φιλικά μέσα....

glyfada metropolitan

ShareNews 13

BANNERS PROTASEIS 1

acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
cp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες
acp advertising, Βάρκιζα, σταμπάδικο,νότια προάστια, φωτοτυπίες, καμβάς, μπλούζε,διαφημιστικά δώρα, γάμος,Μπλούζες,στάμπες,συγκροτήματα,στάμπες,πενταήμερηεκδρομή,σχολείου,τουριστικά,μπλουζάκια,αστείες,ατάκες,σχολικές,εκδηλώσεις,γυμναστικές,επιδείξεις,ποδιές,υφασμάτινες,τσάντες,Ζακέτες,Φούτερ,Fleece,αναπτήρες,σπίρτα,Κούπες,καπέλα,αναπτύρες,κορνίζες,μαξιλαράκια,φωτογραφίες,παιδικά,δωμάτια,Ποτήρια,Μπουκάλια,Θερμός,Σεϊκερ,Λάβαρα,Μαγνητάκια,άλλα,φωτογραφικά,είδη,Μεταλλικά,στυλό,Πένες,Μεταλλικά,μπρελόκ,Πλαστικά,μπρελόκ,Κονκάρδες,πίνακες,καμβά,ψηφιακές,εκτυπώσεις,Κρύσταλλα,Πέτρες

acp logo 16 1

NotosNet YouTube